ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

master20002    228

Panowie mam pytanie, czy mtz ma gdzies jeszcze bezpieczniki oprócz tych 12 małych i dwóch wiekszych pod szybą na desce? Cos pstryknęło i nie mam prądu na desce rozdzielczej, ani nie dochodzi do stacyjki. Na rozruszniku jest prąd i na altku też swieci próbówka. Gdzie szukać przyczyny?

Ma ktos w wersji pdf instrukcję do tego ciągnika i katalog częsci?


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228

12v


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Trza iść po kablach, może tylko się upalił. 

27.jpg

  • Like 1

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228

Nikt nie ma całego katalogu i instrukcji w pdf? Szukałem na chomiku to same wycinki instrukcji, albo po rosyjsku...


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228

Z góry dzięki


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Od rozrusznika idzie kabel do takiej puszki pod maską  , poruszaj tymi kablami przy tej puszce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem na etapie zdejmowania głowicy i mam takie pytanie, czy te nakrętki
http://allegro.pl/nakretka-gniazda-glowicy-mtz-belarus-i6273506777.html
które są wkręcone w gniazdo wtryskiwacza
, muszą być jako odpowiednio wkręcone na odpowiedniej wysokości?
Przypomnę, że MTZ bardzo słabo odpalał i zdiagnozowałem 2 lejące wtryski, ponieważ dwa cylindry były okropnie zaczadzone, chcę wymienić końcówki w zakładzie (wszystkie cztery)
Tylko zastanawiają mnie jeszcze 2 rzeczy, czy to jest normalne, że tak jakby tuleja cylindra na pierwszym tłoku, jest jakby nie do końca wyszorowana, tak jakby tłok nie dochodził całkiem do góry, dodam, że moc dość ma, więc myślę, że to nie wina pierścieni (tak myślę)
Tłoki to w zasadzie nie wyglądają na zniszczone, tylko 2 tłoki zaczadzone a drugie dwa mokre i zauważyłem, że z tłoka pierwszego od kabiny w głowicy był tak jakby olej i nie wiem czy to może być powiązane z tym, że uszczelka pod głowicą była przedmuchana i dość zniszczona, czy to wina głowicy?
Czekam na odpowiedź, bo chcę go złożyć, a wolę coś o tym wiedzieć jak to powinno wyglądać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118
To, że tłok nie dochodzi do góry, to normalne, pm tym możesz zbadać próg, czy jest duży czy mały. a co za nakrętki? Bo ja nie wiem.

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może źle to nazwałem, ale chodzi o te które podlinkowałem w ostatnim poście.
Tak w ogóle to skręciłem MTZ-a teraz czekam na wtryskiwacze podczas skręcania wydawało mi się tak jakby gwint w jednej szpilce (tej na środku) puszczał bo przy końcu jakoś niezbyt ciężko się kręciło, to nie przesadzałem z siłą dokręcania. Mam nadzieję, że wszystko będzie ładnie długo trzymać i może jak założę te wtryskiwacze op wymianie końcówek, to wreszcie może zacznie lepiej odpalać, bo szczerze mówiąc to nie widzę różnicy w odpalaniu go latem a w zimie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118
Mam ostatnio problemy z netem. też kiedyś bałem się, że przeciągnę gwint ale ładnie dociągnęło. Z dobrą kolejnością prrzykreciles i na 200Nm? Tą nakrętkę widze pierwszy raz.

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak na kolejność zwracałem uwagę, bo uważam, że to ma bardzo duże znaczenie. A ta nakrętka znajduje się u mnie w gnieździe wtryskiwacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Kolejność ma ogromne znaczenie, w miarę dokręcania poprzednie się luzują. 


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie woda z pierwszego gniazda tak lekko wysiąka, ale bardzo mało, więc chyba nie będę ruszał, póki nic tam się nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228

Panowie mam pytanie, przy zapalaniu rozlacza mi rozrusznik, w sensie zamialczy i pędzi jak szalony. Automat wymienialem i nic, akumulatory dobre. Gdzie szukać przyczyny?


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Zobacz jak wygląda wieniec na  kole zamachowym ,u   mnie zęby już wydarte  i tez się tak dzieje , a wymieniłem cewkę rozrusznik ze dwa razy rozbieralem i nic .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

sprawdź przekaźnik rozrusznika bo lubią się kleić ( omiń przekaźnik złącz bodajże brązowy kabel z zielonym od rozrusznika ) przekaźnik znajduje się obok RB-1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Znajomy też ma problem, bo pali tylko na krótko. Można spokojnie pominąć to wszystko i zrobić prosto jak w 330?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Koledze najwyraźniej bendix się cofa i tylko rozrusznik kręci lub w bendixie sprzęgło puszcza i obraca się sam wirnik mimo że zębatka jest zazębiona z wieńcem. Przekażnik nie ma tu nic do rzeczy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

A na mój poprzedni post co myślisz?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

O ominięciu przekaźnika? Można spokojnie bo jest on tam tylko po to by działała blokada  rozrusznika na biegach.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
    • Przez molwiak
      Witam.
      Posiadam MTZ 82 87rok  z silnikiem D 240
      Niestety MTZ jest już dojechany przez życie o chciałbym go poprawić
      Pierwsze pytanie to czy regenerować aktualny silnik(wtedy zakładam turbo)
      Zakupić silnik D 243 i z nim działać, również turbo 
      Czy zakupić poprostu D 260
      Ewentualnie dołożyć tur 
       
    • Przez Karolek132
      Witam mam problem z belarusem wtryski nowe pompa po zrobieniu a na zimnym ciężko odpalić. Czy pampę przestawić o ząbek 
    • Przez ZeTuR_7011
      Witam może ma ktoś na zbyciu taki katalog???

    • Przez PawcioN
      witam serdecznie zmieniłem pompę wtryskową w mtz 82 jest po regeneracji wtryski również silnik pod obciążeniem równo pracuje ale np bez obciążenia już jakby nierówno pracował wczesniej tego nie było i w dodatku trochę kopci gdy mu ciężko. wczesniej mniej kopcił. odpala ładnie czy to wina rozrzadu??? niby jest ustawiony  na znaki miał ktoś taki przypadek? może pompa musi sie dotrzeć
      a może powietrze sie gdzieś dostaje???
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj