Zaloguj się, aby obserwować  
Radek000111

Obroty Zetor

Polecane posty

Radek000111    2

witam. potrzebuje pomocy w sprawie obrotów w zetorze 6718. na jesieni gdy zacząłem orac nie dawał sobie rady z trzema skibami, gaz do końca wciskałem a obroty tylko 1800 na maxa, zwiększyłem dawke paliwa i obroty były 2300/2400 robota szła pięknie. Teraz przy takiej samej dawce paliwa przy gazie do dechy ma 2100. Co moze byc przyczyną tego że traci obroty???????????? mówili mi że może pompa wtryskowa siada, ale odpala bez żadnego problemu.Nie znam sie na mechanice więc prosze o pomoc!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

zaczą bym od filtra paliwa i sprawdeniu szczelnosci układu paliwowego:-D Pozdro:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

A do ilu obr/min powinna być ustawiona blokada na pompie?

Mój ledwo 2200 osiaga i ni huhu więcej..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

u mnie 2200 pociska ale jak dam recznym gazem ;) Noznym to ledwo 2000 obr ale chyba podetnę stopke i juz bedzie wiecej krecil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
u mnie 2200 pociska ale jak dam recznym gazem ;) Noznym to ledwo 2000 obr ale chyba podetnę stopke i juz bedzie wiecej krecil

Skasuj luzy na cięgnie pedału i będzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

powiem Ci ze u mnie z tym gazem jest ostro cos nie tak B) ta sprezyna go tak mocno trzyma ze jak chce dac recznym to musze i noznym bo sam reczny nie utrzyma. Kiedys zdejmowalem podloge i ta sprezyne i jak zalozylem z powrotem to sie tak powalilo :)

 

jak skasowac te luzy na tym ciegle? w ogóle ciezko jest w zetorze dobrze ustawic ten gaz :) bo jak z jednej strony zlapie ta sruba to z drugiej pusci i do tego dostep jest fatalny

pamietam jak zdjąłem chodniczek czyli gaz sie wciskał głebiej o ten centymetr to juz 2300 krecil. Ale moim zdaniem w zetorze powyzej 2200obr to nie ma co cisnac bo mocy i tak chyba wiekszej nie bedzie wzrosnie aby dwie rzeczy- predkosc i spalanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrok18    1

może być przyczyna taka że są filtry paliwowe są zatkane i dla tego nie wchodzi na obroty miałem to samo u siebie w 60 dochodzilo do 2200 z pola przyjechałem filtry nowe wsadziłem i licznik na obrotomierzu zamknełem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Nie ma nic za darmo, cicho i ciepło w kabinie = utrudniony dostęp. Musisz przyjrzeć sie co źle zmontowałeś, gdzieś ten opór sie pojawił, może w złym miejscu zaczepiłeś spreżynę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a ja mam pytanie jak sie podkreca dawke paliwa???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

Podejrzewam ze ogranicznik na regulatorze obrotów wystarczy troche wkręcić i poza skale można wyjechać ale jeżeli to nie przyniesie poprawy to radze nie jeździć tak na codzień.. zaufaj mi bo wiem czym to grozi w ursusie ; ]]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek000111    2

A więc filtr powietrza wyczyszczony, filtry paliwowe nowiutkie,wszystko wyczyszczone z brudów( a było ich troche) i na Zetorek bez najmniejszych oporów osiąga 2400 obrotów. NArazie nie bedzie okazji go sprawdzic w pracy ale różnice czuc od razu. Dzieki za porady!!! B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
a ja mam pytanie jak sie podkreca dawke paliwa???

 

Sam nie kombinuj popros jakiegoś mechanika który sie zna na pompach paliwowych i ci zwiększy ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek000111    2

Może dostane kilka przydatnych podpowiedzi jak w odstojniku posprzątac. Co pokolei zrobic, bo dopiero zaczynam sam zajmowa sie zetorkiem. Odciąc dopływ paliwa?? i co tam trzeba dokładnie zrobic...prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj