Skocz do zawartości

Zdjęcie

C 360 Po naprawie wału silnik stanął


32 odpowiedzi na ten temat

#1 Share POLKOP

POLKOP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lębork

Napisany 20 kwiecień 2008 - 13:04

C 360 Po naprawie wału silnik stanął Tydzień temu wał był dany do szlifu do tego były wymienione tuleje i tłoki z pierśćieniami. Wczoraj,gdy jechałem 60-tką po łące silnik momentalnie stanął. Wałem niemożna ruczyć nawed gdy był zaciągany. Od remontu były zrobione 4 mth, silnik niebył przegrzany.Może wiecie co było przyczyną awari.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 360 Po naprawie wału silnik stanął Dzisiaj, 20:59
  •  

#2 Share lukano

lukano

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Rzeszowa
  • Zainteresowania:Rolnictwo :)

Napisany 20 kwiecień 2008 - 13:24

C 360 Po naprawie wału silnik stanął A miałes manometr od cisnienia oleju czy czujnik?
Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

#3 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 20 kwiecień 2008 - 14:04

C 360 Po naprawie wału silnik stanął po 1 czy który szlif wału i czy robiony w dobrej firmie
po 2 czy była osiowość bloku sprawdzana
i czy panewki nie były za ciasne

#4 Share Radek

Radek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 20 kwiecień 2008 - 15:29

C 360 Po naprawie wału silnik stanął

po 1 czy który szlif wału i czy robiony w dobrej firmie
po 2 czy była osiowość bloku sprawdzana
i czy panewki nie były za ciasne


Kolego sugerujesz zatarcie??

#5 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 20 kwiecień 2008 - 15:46

C 360 Po naprawie wału silnik stanął nie zatarcie tylko zdarzały sie nam sytuacje gdy silnik był składany z nowych części i były zostawione za małe luzy montażowe i po rozgrzaniu silnik stawał i nie można było nim ruszyć, były też sytuacje gdy blok nie miał osiowości i po rozgrzaniu tez stanął, więc to nie musi być wcale zatarcie

#6 Share Radek

Radek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 20 kwiecień 2008 - 16:00

C 360 Po naprawie wału silnik stanął No bo jak to panewki były ,,za ciasne" to wał zaczną je ścierać, doszedł do powłoki z miedzi....
Opiłki z panewek zatkają filtr oleju i smoka w misce olejowej, smok nie będzie w stanie zrobić ciśnienia oleju co poprowadzi do zatarcia.
Co o tym myślisz kolego??

#7 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 20 kwiecień 2008 - 16:14

C 360 Po naprawie wału silnik stanął Mogą też być zanieczyszczone kanały doprowaczające olej do paniewiek... przez co się zatarł ;)

#8 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 20 kwiecień 2008 - 16:41

C 360 Po naprawie wału silnik stanął

No bo jak to panewki były ,,za ciasne" to wał zaczną je ścierać, doszedł do powłoki z miedzi....
Opiłki z panewek zatkają filtr oleju i smoka w misce olejowej, smok nie będzie w stanie zrobić ciśnienia oleju co poprowadzi do zatarcia.
Co o tym myślisz kolego??

a ile jest tej powłoki na panewkach aby zatkać filtr oleju czy smok, prędzej wał by sie porysował o starte panewki

#9 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 20 kwiecień 2008 - 17:13

C 360 Po naprawie wału silnik stanął Nie koniecznie wał, mógł stanąć tłok w tulei

#10 Share skrok18

skrok18

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BSU

Napisany 20 kwiecień 2008 - 18:11

C 360 Po naprawie wału silnik stanął moje zdanie jest takie rok temu bylem w podobnej sytuacji po remącie miałem zrobione zaledwie 80 mth i gdy pękło mi kólko na alternatorze i gdy olej dostał lekkiej temperatury zrobił się z niego silikon powód zły olej rozlewny a teraz zalewam LOTOS to więc to moglo byc tez przyczyną u ciebie zły olej a po drugie to mogło stać sie jak kolega wspomniał brak smarowania na panewkach ale wtedy to bys miał czerwoną kontrolkę się palącą albo tłok stanął w tulei jak tez kolega wspominał .

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 360 Po naprawie wału silnik stanął Dzisiaj, 20:59
  •  

#11 Share Lukasz82

Lukasz82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia pow. braniewski
  • Zainteresowania:oczywiście rolnictwo:) i wiele różności

Napisany 20 kwiecień 2008 - 19:00

C 360 Po naprawie wału silnik stanął to rozumiem że przy szlifie były założone nowe odpowiednio dobrane panewki

#12 Share Radek

Radek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 20 kwiecień 2008 - 20:14

C 360 Po naprawie wału silnik stanął No dobrze że były nowe ale czy były prawidłowo zamontowane?? Gdy były za blisko wału to... (opisałem to kilka postów wyżej)
qazi- nie napisałem do końca co miałem na myśli, już się poprawiam.
Panewki mają powłokę z cynku a potem jest miedź, miałem na myśli opiłki miedzi, jeśli tarcie było duże to spokojnie panewki mogły się zetrzeć nawet do połowy warstwy miedzianej, a co do wału to nie sądzę żeby dostał duże baty od panewek. Kolego spuść olej i ściągnij miskę olejową i powiedz czy są tam opiłki....
Jeśli będą to będziemy radzić co robić, a jeśli ich nie będzie to będziemy szukać usterki gdzie indziej ;)

#13 Share POLKOP

POLKOP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lębork

Napisany 20 kwiecień 2008 - 21:42

C 360 Po naprawie wału silnik stanął Ciśnienie miał wysoke bo 7 .Dzisiaj odkrenciłem mise i na misie były opiłki nad czwartym tłokem.A gdyby miał za duże obciążenie to by tak zrobił? żle go docierałem?. Był to pierwszy szlif. Może mechanik panewki zle załozył zamkami i sie obruciły?

#14 Share skrok18

skrok18

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BSU

Napisany 20 kwiecień 2008 - 21:56

C 360 Po naprawie wału silnik stanął a mial jakies obciążenie ?może zle dobrane panewki a mogły się same tez panewki obrócić

#15 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 20 kwiecień 2008 - 21:58

C 360 Po naprawie wału silnik stanął to ile ty tych godzin nim zrobiłeś od remontu, bo jak dobrze pamiętam chyba przez 50 godzin nie powinien być obciażany silnik

#16 Share skrok18

skrok18

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BSU

Napisany 20 kwiecień 2008 - 22:07

C 360 Po naprawie wału silnik stanął a może zatkany był kanał doprowadzający smarowanie i dla tego te opiłki . a te opiłki są tylko pod jednym tłokiem czy może pod wszystkimi równocześnie????

#17 Share Radek

Radek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 21 kwiecień 2008 - 11:06

C 360 Po naprawie wału silnik stanął To nie ma znaczenia nad którym tłokiem były opiłki bo podczas pracy one się przemieszczają, maszyna podczas dotarcia powinna wykonywać najlżejsze prace a jeszcze lepiej jak by jeździła solo.
Kolego po ściągniąciu miski odkręć filtr oleju i jego mocowanie, tam będą 2 otwory i jeden z nich dmuchnij kompresorem żeby wydmuchać opiłki z ukłądu. Potem zobacz czy panewki są starte do miedzi.
A co do ciśnienia oleju to zastanawiam się dlaczego było takie duże:/
Podnieś odprężnik i spróbuj ręką zakręcić wałem, jeśli nie dasz rady to znaczy że się zatar ;)

#18 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 21 kwiecień 2008 - 12:01

C 360 Po naprawie wału silnik stanął odprężnik w 60 pierwsze słysze

#19 Share lukano

lukano

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Rzeszowa
  • Zainteresowania:Rolnictwo :)

Napisany 21 kwiecień 2008 - 12:43

C 360 Po naprawie wału silnik stanął Ja mam odpreznik w C360 bardzo przydatne w zimie ;)
Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 360 Po naprawie wału silnik stanął Dzisiaj, 20:59
  •  

#20 Share lukano

lukano

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Rzeszowa
  • Zainteresowania:Rolnictwo :)

Napisany 21 kwiecień 2008 - 12:46

C 360 Po naprawie wału silnik stanął Ja mam odprężnik w C360 przydatne w zimie ;)
Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Podobne tematy