ursuspolska123

Wałek do pługa.

Polecane posty

Witam!Jestem początkującym rolnikiem i posiadam pług grudziądz 3-skibowy.Chciałbym zrobić do niego wałek strunowy.jakiego materiału użyć, jaka szerokość wałka,jak zamocować?
P.S.Nie piszcie że lepiej kupić gotowe,bo chce zrobić to sam a poza tym jest większa satysfakcja.
POZDRAWIAM!!!
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 Zależy jaka ziemia . Ja już później nie uprawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wałek strunowy pojedynczy z dociskiem . 4 klasa ma różne oblicza B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1108

Jak masz rozwiązany ten docisk? Kilka dni temu oralem i jak bym miał wał pierścieniowy to również wsial bym bezpośrednio, ale niestety nie posiadam. Ziemia również IV.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zazdrościć to raczej nie ma czego , a może źle robię . :huh:  Docisk jest w taki sam sposób jak w wałkach np. pojedynczych strunowych do kultywatorów . Kupiłem gotowy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2319

Jest czego zazdroscic bo u mnie jak 4 klasa to glina i orze sie jak plastelina


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    432

Nie ma opcji zebys nawet kolczatka czy pierscieniowym doprawił glebe zeby pózniej juz nie poprawiac sam wiem bo mam od 5 klasy do 2 zazwyczaj mozaika i jaka by nie była ta 4 klasa to zeby to sensownie wygladało to ten wał kolczatka musiałby wazyc z 500-600 kg chyba ze jak ktos napisał musisz połaczyc pług z agregatem