Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie są u Was ceny cieląt?


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
1351 odpowiedzi na ten temat

#1041 Share cycek933

cycek933

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 kwiecień 2012 - 11:35

Jakie są u Was ceny cieląt? no taki uklad to jeszcze jak ma swoje krowy i nie ma co robic z mlekiem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie są u Was ceny cieląt? Dzisiaj, 04:44
  •  

#1042 Share Grześ

Grześ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 495 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Południowa Wielkopolska(PRA)

Napisany 14 kwiecień 2012 - 18:55

Jakie są u Was ceny cieląt? Wielkopolska oszalała na punkcie opasów. U mnie w powiecie ludzie schodzą ze świń. Coniektórzy w komorach zamiast świń maja byki. W sąsiedniej wiosce jeden rolnik ma tylko świnie reszta w ciągu ostatnich 2 -uch lat przeszli na bydło do 100 sztuk albi i więcej.
Redukcji stad u mnie nie będzie wszyscy sieją qq na całej powierzchni gospodarstwa, problem ze słomą juz wołają po 70 zł za balota 120
The Truth Is Out There

#1043 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 kwiecień 2012 - 19:34

Jakie są u Was ceny cieląt? Święte słowa.Za chwilę byki tak polecą,że wszyscy do świń wrócą.I taki jest nas zwariowany kraj.

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Jakie są u Was ceny cieląt? Dzisiaj, 04:44
  •  

#1044 Share Jelcz

Jelcz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 723 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Hodowla Krów,Byków,Macior i Tuczników

Napisany 14 kwiecień 2012 - 20:22

Jakie są u Was ceny cieląt? No nie powiedziałbym że wołowina pójdzie na dół bo w gazetach i mediach na okrągło trąbią że wszędzie jest popyt na nią

#1045 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 kwiecień 2012 - 20:27

Jakie są u Was ceny cieląt? Wiesz mediom to daleko zajdziesz.Popyt może być,ale to nie oznacza,że na 100% ceny zostaną takie jakie są.

#1046 Share soltys48

soltys48

    stary sołtys

  • Members
  • PipPipPip
  • 3381 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp
  • Zainteresowania:politologia

Napisany 14 kwiecień 2012 - 20:38

Jakie są u Was ceny cieląt? @Grześ masz racje wielkopolska zwariowała- u mnie we wsi jeszcze 5-6lat temu było ok 1000sztuk świń dziś jest max50szt. a bydła jest ze 20razy więcej niż w tamtym czasie-spadki cen bydła rzeźnego to tylko kwestia czasu-wsponicie moje słowa...........

KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem


#1047 Share mont

mont

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodnia wielkopolska

Napisany 14 kwiecień 2012 - 21:16

Jakie są u Was ceny cieląt? Wszyscy w bydle widza przyszlosc , ja zawsze twierdze ze to zajecie dla cierpliwych , byczki rosna 2 latka , wszystko zalezy od rynku zbytu bo wiadomo ze wołowiny rodacy nie jedza , jak europa bedzie miala kase to kupi i zaplaci a jak nie ... , sa jeszcze rynki trzecie ... , wszystko palcem na wodzie pisane . Co do swinek to nie ma opcji abym wrocił do tej galezi produkcji , nawet 5 zł to g.... , w 1997 r sprzedawalem po 4,60 kg :blink: , gdzie tu koszty pradu , pasz , weterynaria , ... , przez te lata , w tym tygodniu zboze po 900 sprzedałem i silos moge zamiatac

#1048 Share razor275

razor275

    CBŚ

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 2171 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tarnów
  • Zainteresowania:Rolnictwo , myślistwo , motoryzacja

Napisany 14 kwiecień 2012 - 21:23

Jakie są u Was ceny cieląt? Panowie , przypominam że temat nosi nazwę "Jakie są u was ceny cieląt" Kolejne odejście od tematu nagradzane będzie %% . Zapraszam do dyskusji w odpowiednim temacie .

Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi


#1049 Share ms86

ms86

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 kwiecień 2012 - 13:33

Jakie są u Was ceny cieląt? Witam! 4 kwietnie br roku kupiłem 12 szt cielaków z firmy EKO-NATURA, transport przyjechał wieczorem okazało się ze byczki pochodzą z różnych krajów europy jednym słowem zbieranina cielaki są o rożnej wadze od 50 do 100 kg cena za wszystkie praktycznie jednakowa przy odbiorze nie było świadectw zdrowia i wszystkich paszportów, do tego na drugi dzień okazało się ze bydło jest chore- katar kaszlanie zapalenie płuc, na chwile obecną jedna sztuka padła 1700 zł straty, reszta w stanie opłakanym do tego choroba przeszła na resztę bydła które już było (biegunka kaszel katar jedna sztuka paraliż) na tą chwile straty wynoszą ok 3-4 tys (padnięta sztuka i lekarze),podobno to nie pierwszy przypadek w naszym regionie dotyczący bydła od tej firmy, właściciel firmy nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności, można powiedzieć ze firma EKO-NATURA sprowadzając i rozwożąc chore bydło wywołała epidemię. Właścicielem firmy jest pan Stanisław Pasoń były poseł RP wiec sprawa w sądzie może być ciężka, widać osoby związane z polityką mogą w naszym kraju czuć się bezkarne, skoro do tej pory nikt się tym nie zainteresował. Nie polecam stanowczo.

Post nie na temat %

Edytowany przez razor275, 16 kwiecień 2012 - 14:00.


#1050 Share pitrus18

pitrus18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 16 kwiecień 2012 - 19:16

Jakie są u Was ceny cieląt? Ile mogę wziąść za rasowego byczka RP z paszportem, z kolczykami, waga 100kg?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie są u Was ceny cieląt? Dzisiaj, 04:44
  •  

#1051 Share Lukasz12a

Lukasz12a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie, pow. Lipski
  • Zainteresowania:Rolnictwo i wszystko z nim związanie

Napisany 16 kwiecień 2012 - 19:29

Jakie są u Was ceny cieląt? Ja w niedawno sprzedalem 2 byczki o wadze 75kg i 80kg po cenie 14zl/kg.

#1052 Share pitrus18

pitrus18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 16 kwiecień 2012 - 19:36

Jakie są u Was ceny cieląt? Lukasz12a, mięsne jakieś czy takie jak piszę RP?
Mięsnę chodzą w ładnej cenie ale nie wiem jak te jak na razie z tego co mi wiadomo to cena ok 10zł/kg to prawda?

#1053 Share ROLNY

ROLNY

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 kwiecień 2012 - 21:26

Jakie są u Was ceny cieląt? Panowie proszę o rade a mianowicie tydzień na rynku był SM x BBB przynajmniej tak twierdził handlarz który go sprzedawał, cielak był biały i miał pstrokate plamki za przednimi nogami i na karku, trzeba też przyznać że był ładnie umięśniony miał jak na moje oko 200kg no może tak do 230kg oczywiście sprzedający twierdził że przerzucił 250kg i chciał za niego 2500zł i tu moje pytanie "czy był tyle wart ? " jak myślicie ? :blink:

#1054 Share adi29

adi29

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów

Napisany 16 kwiecień 2012 - 21:51

Jakie są u Was ceny cieląt? ms 86 zgadzam sie z Tobą co do opini na temat eko-natura Kupiłem u nich łącznie 51 sztuk w 3 rzutach i 8 cieląt poszło... czyli zysku zero tylko kupa nerwów i latania po weterynarzach!!! sa sztuki które sa ok urosły szybko i mają ładna wage ale jest tez bardzo duzo takich(większość) co dorosły do 500 kg i grama juz nie chce przybrac wiec tez na nich nic nie zarobie bo co po takim byku ktory zamiast 800 ma 500 ??? dobrze ze kupuje jeszcze inne bydło nawet hf bo gdybym zaopatrywał sie tylko w te "z gór" to juz by było po mnie!!!!! pozdro dla wszystkich hodowców

Post nie na temat

Edytowany przez razor275, 16 kwiecień 2012 - 22:01.


#1055 Share benio1967

benio1967

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 818 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 kwiecień 2012 - 13:35

Jakie są u Was ceny cieląt? Ja po świętach kupiłem ładnego białogłowego ok.70-80 kg za 700 zł,

#1056 Share damian40000

damian40000

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Brodnicy kujawsko-pomorskie

Napisany 17 kwiecień 2012 - 19:52

Jakie są u Was ceny cieląt? dzisiaj kupiłem 3 tygodniowego hf około 60kg za 900zł.

#1057 Share ROLNY

ROLNY

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 kwiecień 2012 - 20:05

Jakie są u Was ceny cieląt? To ja dziś kupiłem jałoszkę mała tak do tygodnia czerwona 500zł :D

#1058 Share jacoo81

jacoo81

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 kwiecień 2012 - 20:51

Jakie są u Was ceny cieląt? 2 montbeliardy za 1150 tygodniowe

#1059 Share mont

mont

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodnia wielkopolska

Napisany 26 kwiecień 2012 - 20:19

Jakie są u Was ceny cieląt? czy interes z cielakami osłabł że taka cisza , jak by ktos był zainteresowany sprzedam roczna jałowke RW/MO od własnej krowy

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie są u Was ceny cieląt? Dzisiaj, 04:44
  •  

#1060 Share hoodoowca

hoodoowca

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 465 postów

Napisany 26 kwiecień 2012 - 20:31

Jakie są u Was ceny cieląt? cielaki lekko w dół HO 4 -tyg.ok 800-850 zł. mięsny ok 80kg 1200zł na jarmarku .Dodam że cielaki w dobrej kondycji na charłaki nie ma nabywców.

cielaki lekko w dół HO 4 -tyg.ok 800-850 zł. mięsny ok 80kg 1200zł na jarmarku .Dodam że cielaki w dobrej kondycji na charłaki nie ma nabywców.

Podobne tematy ceny byczków ceny cielat

Tylko na agroFakt.pl: Kwasica u bydła: przyczyny, objawy i postępowanie zobacz »