tadekszeryf

fiat agri 180-90

Polecane posty

tadekszeryf    0

jezeli ktos mial do czynienia z tym ciagnikiem to poprosze o opinie, nawet jezeli tylko cos slyszeliscie o nim. ogolne opienie o ciagnikach fiat, o modelu, za jaka cene jeszcze warto, punkty newralgiczne tych ciagnikow, czy warto kupowac z roku 91, prosze o opinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leo    0

Dzisiejszym odpowiednikiem Fiata jest NEW HOLAND, tak samo jak kiedyś były ciągniki renault teraz produkowane są clas. Mówi się że new holandy nie są złe, może trochę przereklamowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszRol    0

Kiedyś w mojej okolicy był Fiat na obych ale co to był za model to niepamiętam,


Na zawsze wierni, na zawsze oddani my Polskiego URSUSA fani!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo75    1

Mój znajomy ma 2 lub 3 takie, prosty ciągnik produkowany w Brazylii. Bardzo sobie chwali te ciągniki


Części do maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dilmon    0

Witam

 

Temat stary ale może ktoś przyszłościowo będzie myślał nad zakupem tego modelu.

 

W gospodarstwie posiadaliśmy Fiata Agri 180-90 oraz New Hollanda 8970. Jeżeli masz możliwość kupienia Fiata Agri w dobrym stanie to nawet się nie zastanawiaj tylko bierz.

Świetny ciągnik i przedewszystkim mocny, szerokie opony i co najważniejsze podczas prowadzenia masz wszystko pod ręką.

Prosta konstrukcja ciągnika pozwala na szybkie zdiagnozowanie usterki o ile taka wystąpi.

 

New Holland - ciągnik wygodny, plus skyrznia - możliwość przełączania biegów bez użycia sprzęgła -> jest to rewelacja przy pracy w polu.

Minusem.... warto poczytać sobie o problemach na jakie trafiają właścicele.

Delikatna skrzynia biegów - koszt naprawy 60-70 tys. zł, oraz usterki typu, nie działają biegi 3,6,8,10; nie można włączyć wstecznego, problemy z hydrauliką, orz komputerem i wiele innych. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że bez serwisu się nie obejdzie.... a i tak czasami nawet serwis nie pomoże.

 

Niestety gospodarstwo swoje sprzedaliśmy wraz ze sprzętem ... ostały się do FIATA AGRI części typu filtry oleju, paski klinowe oraz korek do chłodnicy, uszelka wałka. Jeśli ktoś coś potrzebuje to śmiało pisać.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj