Cez83

Nadmiar oleju w silniku T 25

Polecane posty

Cez83    0

Witam i Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum. Od niedawna jestem posiadaczem T 25A z 1980r. Po zakupie ciągnika postanowiłem wymienić olej w silniku. Po wymianie oleju na nowy (Turdus) na stalce pomiarowej mam nadmiar oleju w silniku gdzieś tak 2 cm nad kreskę max. Na starym oleju poziom był ok. Wlałem do silnika 7 Litrów oleju. Starego oleju wyleciało tak gdzieś 6-7 L. I teraz się głowię jaka może być tego przyczyna. Filtr oleju czyściłem. Po wymianie oleju wskaźnik temperatury oleju ledwo się wychyla się za 40. I czy mam spuścić olej do normalnego poziomu czy zostawić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franek3333    35

kierowniku zaszalałeś z tym olejem z tego co pamiętam tam wchodzi 5.75l no 6 litr max a nie 7 dlatego poziom taki wysoki upuść korkiem trochę i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    432

Jakie 6-7itrów ? Ja jak kupie 5litrów Trurdusa to leje na 3/4 wskaznika pomiedzy min a max i jeszcze zostaje mi na dolewki wiec napewnowlałes za duzo oleju a jazda z ponad poziomem max oleju najczesciej doprowadza do wypchniecia uszczelniaczy tym bardziej ze jest chłodniej i olej jest gesty a tym samym zbyt duzy jego poziom działa jakt tłoczysko na uszczelniacze

Musisz spuscic oleju i bedzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spyke1004    1

kolego upuść trochę oleju żeby było max i jeździj

 

jeśli możesz to wstaw zdjęcie, jest z kabiną?? i ile dałeś za niego bo sam zaczynam się rozglądać za takim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Układ smarowania silnika, pojemność w litrach 7,tak podaje książka,zatem w układ smarowania wchodzi 7l ,wiadomym jest że przy wymianie trochę mniej wejdzie ale nie tyle jak podają niektórzy że z pięciu litrów jeszcze im zostaje, mam ten pojazd od nowości i zawsze kupuje 7 litów ,co prawda trochę zostaje bo wiadomym jest że przy zmianie olej wszystek nie zleci i część jego pozostaje w magistrali olejowej i innych zakątkach silnika, i dlatego tak jest a nie inaczej ,może komuś mniej i wchodzi jeśli jest misa olejowa w gięta od spodu lub bagnet pomiaru oleju ze wskazaniami stanu może jest od innego silnika, bo i z takimi przypadłościami się spotkałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cez83    0

Witam. To teraz całkiem zgłupiałem co mam zrobić  :D . Chyba spuszczę nadmiar oleju do kreski max i zobaczę co będzie się działo. Do Spyke1004 za ciągnik dałem 8 tys. oczywiście z papierami jest zarejestrowany i opłacony. Ciągnik jest z kabiną ma również przerobiony rewers na osobny lewarek. Oryginalnie ten ciągnik był z jednym lewarkiem zmiany biegów. Wycieków brak, parę drobnych rzeczy do poprawki.


Zdjęcia dodam  jak obczaję jak to się robi  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Bagnet oszukuje u mnie wchodzi szczere 7 litrów i jest max a u sąsiada jak tyle nalałem to było ponad stan, i przedtem lał mniej oleju to na minimalnym ciśnienie gubił.  


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

No tak powinno być jak już wcześniej pisałem ja też jak 7 bym wlał to stan by był pewnie na max a zawsze staram się aby było między max a minimum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

:)

 

Jakie 6-7itrów ? Ja jak kupie 5litrów Trurdusa to leje na 3/4 wskaznika pomiedzy min a max i jeszcze zostaje mi na dolewki wiec napewnowlałes za duzo oleju a jazda z ponad poziomem max oleju najczesciej doprowadza do wypchniecia uszczelniaczy tym bardziej ze jest chłodniej i olej jest gesty a tym samym zbyt duzy jego poziom działa jakt tłoczysko na uszczelniacze

Musisz spuscic oleju i bedzie ok

 

5 litrów to za mało powinno wejść ok. 7 chyba, że miska olejowa pogięta. Kiedyś najechałem na kamień i trochę spłaszczyło :) wtedy też wchodziło mniej oleju.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Różne cuda widziałem, a  z T25 było tak - nowy ciągnik może nawet 1000 mtg nie miał i zatarty silnik ( zatarty wał ). Okazało się że gość wymieniał olej i zalał pomiędzy max i min  na miarce, po czym pojechał orać no i ciągnik staną. Wszystko było by dziwne gdyby nie fakt że właściciel zdziwił się że tak mało oleju mu weszło bo nie całe 3 litry:) Drut w miarce się przesuną:) No i remoncik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj