kukum

mtz 82 zawór redukcyjny serwo mechanizm

Polecane posty

kukum    9

Witam do czego słuzy ten zawór redukcyjny on jest w kolumnie ( od lewej strony traktora ) wkrecony do kolumny nad tym zaworem na linke od blokady czy on ma jakies wgl zadanie ? odkreciłem go bo byłem ciekawy jak on jest zbudowany na koncu jest podkładka która trzyma wszystkie te sprezyny w srodku. Czy on ma wgl jakieś zadanie w sprawie lepszej pracy kolumny ? tzn czy on odpowiada za lekkość skrętu ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

a na końcu tego zawory czy tez reduktora nie powinno byc jakiegos śruta albo coś ? bo to nie dosc ze jest przykrecone do obudowy to do tego sie jeszcze chyba ( tyle ze w srodku) jest do niego wkrecony filtr. To on raczej nie gra roli jesli chodzi o cisnienie w całej kolumnie.Bo tak sie zastanawiam czy jak by on był jakoś zuzyty to czy były by zniki cisnienia w kolumnie. Kiedys jak rozpoławiałem traktor to ta rurka co idzie do blokady jest złoczona gmowym złaczem i cały czas sie z niego lało ze musiałem zatkac to workiem foliowym a po 2 blokada mi nie działa wgl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie ma wpływu na pracę samego serwomechanizmu. On ustala tylko ciśnienie do blokady. A zawór regulacji ciśnienia serwa jest w rozdzielaczu serwa z drugiej strony.

Co do blokady musisz sprawdzić czy działa w ogóle jej rozdzielacz, czy jest na lince dobrze ustawiony, czy właśnie ten zawór utrzymuje odpowiednie ciśnienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Tak pytałem z czystej ciekawosci do czego on wgl jest ta linka to ona jest dobrze ustawiona a to ze blokada nie działa to od poczatku poejrzewałem to całe sprzegło ABD za kołem dzieki za porade moze komuś to sie przyda też a ten cały regulator cisnienia to u mnie o dupe rozbic nie tzyma wgl chyba cisnienia wymieniałem sruta i nawet pod sprezynke dałem podkładke nowa pompa uszczelniacze nowe  i d*pa, a tak z reszta to i tak bede chyba w zimie przerabiał na orbitrol bo juz nie mam siły do tego wspomagania rok temu było idealnie działało moze z tydzien dało rade sie tzw paluszkiem krecic i zero luzów wystaczyło wjechac w oranke i luzy sa spowrotem. teraz to wspomoaganie to działa tylko i wyłacznie na zimnym oleju da sie ukrecic ale szału nie ma rozgrzeje sie i mozna rece sobie urwac dobrze ze człowiek ma krzepe to daje rade 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No musisz sprawdzić dla czego blokada nie chodzi. Najlepiej było by wymontować cały zawór od nie. Co do wspomagania niestety orbitrol jest niezastąpiony.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Dobrze że ci nie działa wcale, miałem przypadek że rozwaliło mechanizm różnicowy, a linki nie było.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrmtz    0
Dnia 8.10.2016 o 16:18, kukum napisał:

Witam do czego słuzy ten zawór redukcyjny on jest w kolumnie ( od lewej strony traktora ) wkrecony do kolumny nad tym zaworem na linke od blokady czy on ma jakies wgl zadanie ? odkreciłem go bo byłem ciekawy jak on jest zbudowany na koncu jest podkładka która trzyma wszystkie te sprezyny w srodku. Czy on ma wgl jakieś zadanie w sprawie lepszej pracy kolumny ? tzn czy on odpowiada za lekkość skrętu ? 

Witam mam pytanie w tym zaworku co jest nad rodzielaczem z kółkem to do tego zaworka jest przykręcony filtr a czy w tym zaworku coś jest jakieś sprężyny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj