Skocz do zawartości

Zdjęcie

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne


35 odpowiedzi na ten temat

#21 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 14 październik 2016 - 21:38

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Jak jest elektronik to elektryka/elektronika poszukaj albo go daj do sprawdzenia anie szukaj innego starego. Na 90% da się go uruchomić.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne Dzisiaj, 21:39
  •  

#22 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 15 październik 2016 - 20:42

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Dziwne bo on trochę chodzi tzn jakby za słabo reagował na gaz ,wskazówka słabo podnosi się ale wg mnie nie zgodnie z obrotami.



#23 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 17 październik 2016 - 21:58

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Z obrotomierza nie wiele będzie bo ma uwaloną zębatkę od nabijania mtg,chyba ,że znajdę inny coś poprzekładam to może uda się uruchomić.Są nowe w ogłoszeniach,pomijam cenę ale wszędzie jest na kostkę kwadratową a u mnie jest okrągła.Zależne od roku czy modelu?Przeważnie występują jako do serii 1xx 14-54 itp.

 

Odpiąłem dolny bak paliwa,miałem nieoryginalny tzn kształtowo to tam pasował ale wygląda mi na samoróbkę bo nie ma w nim żadnych czujników do wskazania paliwa.Jak to jest w oryginale??

 

1.Mam podpięty tylko ten pod kabiną,niestety wskaźnik nie ożył nic(wlałem tylko 20l) ale chyba powinien drgnąć?Do pływaka jak się najlepiej dostać,bo przeglądając posty wychodzi,że powinien być od góry??Chyba nie trzeba kabiny drzeć?Ile ten ma pojemności?

 

2.Ręczny jest na jedno koło ,jak zajrzeć co z taśmą bo zdaje się od ręcznego jest taśma?

 

3.Szukałem również ale nie znalazłem jednoznacznej odp. Czy ta dźwigienka z tyłu siedzenia po prawej stronie to od szybkości opadania czy blokada mech różn?

 

Jeśli nie to gdzie jest w ogóle blokada??Nie mam żadnego"trzeciego" pedału pomiedzy sprzęgłem a hamulcem.



#24 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 26 październik 2016 - 00:01

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Dobra, na część pytań znalazłem odp sam ale jest jeszcze jedna sprawa której szukałem ale nie było albo nie znalazłem właściwej odp.

 

Ciągnik popracował trochę w orce i trochę martwi mnie dość głośne brzęczenie,grzechotanie w okolicach pompy wtryskowej,przy silniku.Wszystko niby ok,sam silnik chodzi normalnie nie wydaje jakichś stuków czy coś pod obciążeniem nic się nie dzieje,tylko to grzechotanie.Co to jest??To w pompie coś??

 

 



#25 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 26 październik 2016 - 17:43

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Grzechocze na wolnych czy na wysokich też? Przyczyną mogą być luzy w układzie wyważającym, mam podobny objaw w MF-ie. Ale grzechocze tylko na niskich obrotach. Miałem go wyjętego i luzy są na tyle małe że nic z tym nie robiłem.



#26 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 29 październik 2016 - 19:07

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Na wolnych słychać to dość wyraźnie,nie jest to miłe dla ucha aczkolwiek ciągnik zaorał trochę i korby bokiem nie wywalił....

 

Martwi mnie tylko(chyba ,że mi się wydaje) trochę mała moc jak na te 93 KM ,z pługiem 3x40 obrotowym na dwójce na IV przełożeniu każdą górę widzi pierw jak ja.

Muszę do jedynki schodzić.Coś to słabawo trochę.....

 

Jakie są prędkości na w/w biegach?Z tabelek dostępnych w necie i do kupienia np na szybę to ja nie umiem rozczytać wiele.Mam 4 biegi i 4 przełożenia a wszędzie podają A i B i jakieś I i II ?



#27 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 29 październik 2016 - 20:41

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Pompa wtryskowa do regeneracji.

 

Tych modeli Renault wyprodukowało zaledwie 108 sztuk. Skrzynia, którą posiadasz to B13-15 (16-to biegowa) 4 zakresy po 4 biegi na każdym zakresie, plus rewers realizowany oddzielną dźwignią. Nie posiadasz zakresów I II, ani A B.

 

Gratuluję orki z prędkością ponad 12 km/h, czyli na dwójce na IV przełożeniu. :D Proponuję zmianę zakresu na III i bieg czwórka - prędkość orki wyniesie 9,2 km/h przy obrotach silnika 1 900 obr/min. Jeśli chcesz obliżyć spalanie zmniejsz obroty do 1 800 obr/min.

 

Naklejka na szybę w Twoim przypadku powinna wyglądać tak:

Renault_954MI_tabliczka_prędkości.jpg


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#28 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 29 październik 2016 - 20:47

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

O kurka,dzięki ,czyli jednak w pompie coś się tłucze....

 

Dałbyś radę naklęjkę w lepszej rozdzielczosci???

 

108 sztuk,niezły model wynalazłem.... A ta skrzynia to z jakiej fabryki pochodzi??



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne Dzisiaj, 21:39
  •  

#29 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 29 październik 2016 - 21:46

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Jestem zwolennikiem powiedzenia: "Im wcześniej, tym taniej" i działania na tej zasadzie.

 

Nie da rady w większej rozdzielczości na dzień dzisiejszy.

Prześlij mi swojego maila na priv a wyślę Ci prędkości na poszczególnych biegach. (dla dwóch rodzajów opon tylnej osi: 13.6-38" oraz 16,9-38").

 

Nie wiem z kim współpracowali przy tworzeniu tej skrzyni, ale sygnowana jest przez Renault.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#30 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 04 listopad 2016 - 21:05

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Zgadzam się z powyższym stwierdzeniem :)

 

Pytanie:Czy do wymiany filtra hydrauliki tego na rurze ssącej olej trzeba spuszczać??



#31 Share Renault85-15TX

Renault85-15TX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LTM

Napisany 04 listopad 2016 - 21:21

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne Trzeba i nie trzeba zależy jak to zrobisz. Ją wymieniłem bez spuszczania oleju po prostu trzeba szybko wyciągnąć stary i włożyć nowy wyleci max 1L oleju wtedy o ile zrobisz to sprawnie i szybko.

"Co się polepszy, to się popieprzy, co się zbuduje, to się zrujnuje, co się ustali to się obali" Polak musi mieć łeb i d*pę ze stali !!!


#32 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 11 listopad 2016 - 22:18

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Jakby nie patrzeć olej i tak spuściłem bo raz ,że standardowo trzeba trochę po uszczelniać a dwa przecież i tak zmienię bo nie wiem ile ten ma.

Paczka za nie małe PLN już jedna przyszła i jak pogoda pozwoli podziałamy ze wszystkim,do kompletu jeszcze oczywiście tuleje z przodu no i pompę wtryskową muszę wyjąć bo raz ,że cieknie jak z sitka a dwa coś w niej brzękoli jakby. Choć sama w sobie nie jest zła bo ładnie pali i mało spalił w orce.

 

Tak że trochę pracy będzie.

 

Aha,jeszcze jedno ,bo ręczny mam tylko na jedno koło,to czy jakbym musiał rozbierać hamulce to trzeba jak mam pustą skrzynię(most) czy mogę tam dłubać na zalanym oleju?

 


Edytowany przez MarcinKa, 11 listopad 2016 - 22:24.


#33 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 12 listopad 2016 - 10:44

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

jak masz suchą tarczę to możesz bez problemu, na mokrej nie powinno wylecieć więcej niż 2l oleju z każdej strony


Polska B

 


#34 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 19 listopad 2016 - 20:05

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Panowie czy bardzo dużo roboty jest z uszczelnieniem rozdzielacza tego za kołem,trochę z niego cieknie ,olej mam spuszczony,choć nie ukrywam wolał bym to zrobić wiosną jak dzień dłuższy i cieplejszy bo robię pod chmurką.Z drugiej strony jak zaleję olej a potem znów cały puszczać to nie bardzo,chyba ,ze oleju wtedy mało zleci(niby jest dość wysoko) to mógłbym się wstrzymać teraz i zrobic na spokojnie. Robię teraz przy nim prace najpilniejsze ale dzień krótki i opornie to idzie.

 

Tak w ogóle to się łatwo wyjmuje "na stół" czy trzeba tam na ciągniku dłubać??



#35 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 19 listopad 2016 - 21:51

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

To zależy, jaka jest przyczyna wycieku i co trzeba uszczelnić?!

Jeśli tylko się sączy możesz zaczekać na lepsze dni, ale z własnego doświadczenia wiem, że lepiej zrobić to teraz, bo często odkładanie na później nic nie zmieni.

 

Pamiętaj, aby za każdym razem podczas rozłączania przewodów zakładać nowe podkładki a podczas przeglądu wszystkie nowe.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne Dzisiaj, 21:39
  •  

#36 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 23 listopad 2016 - 21:25

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Prace pomału na ukończeniu,oleje będą na piątek ,może wreszcie odpalę rozgrzeję to i w silniku wymienię.Oczywiście trochę jeszcze zostało do zrobienia ale to już na wiosnę po siewach.

 

Takie pytanie jeszcze,hamulce to się gdzieś odpowietrza bo znalazłem tylko jeden odpowietrznik jak robiłem rozdzielacz, za kołem tam dochodzi rurka od hamulcy do takiej sekcji na górze i tam od góry jest.Natomiast tu gdzie są hamulce nie mam nigdzie przepatrzyłem dookoła te obudowy.Hamulce są ale wolałbym wiedzieć w razie "wu".

 

PS.Jeśli można proszę o zmianę nazwy tematu na "Renault 954 MI-dane techniczne" będzie czytelniej i łatwiej komuś kiedyś znależć ew informacje.


Edytowany przez MarcinKa, 23 listopad 2016 - 22:01.


Podobne tematy