Skocz do zawartości

Zdjęcie

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne


51 odpowiedzi na ten temat

#21 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1764 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 14 październik 2016 - 21:38

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Jak jest elektronik to elektryka/elektronika poszukaj albo go daj do sprawdzenia anie szukaj innego starego. Na 90% da się go uruchomić.



Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Renault Ergos 85 Ceres mf landini case fendt


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Renault
  • 37000.00 PLN
  • 19 cze 2017
Renault Ceres 95


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Renault
  • 49000.00 PLN
  • 19 cze 2017
ciagnik renault 90-34 zetor5718 4718  ferguson699


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Renault
  • 12900.00 PLN
  • 04 kwi 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne Dzisiaj, 03:35
  •  

#22 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 15 październik 2016 - 20:42

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Dziwne bo on trochę chodzi tzn jakby za słabo reagował na gaz ,wskazówka słabo podnosi się ale wg mnie nie zgodnie z obrotami.



#23 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 17 październik 2016 - 21:58

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Z obrotomierza nie wiele będzie bo ma uwaloną zębatkę od nabijania mtg,chyba ,że znajdę inny coś poprzekładam to może uda się uruchomić.Są nowe w ogłoszeniach,pomijam cenę ale wszędzie jest na kostkę kwadratową a u mnie jest okrągła.Zależne od roku czy modelu?Przeważnie występują jako do serii 1xx 14-54 itp.

 

Odpiąłem dolny bak paliwa,miałem nieoryginalny tzn kształtowo to tam pasował ale wygląda mi na samoróbkę bo nie ma w nim żadnych czujników do wskazania paliwa.Jak to jest w oryginale??

 

1.Mam podpięty tylko ten pod kabiną,niestety wskaźnik nie ożył nic(wlałem tylko 20l) ale chyba powinien drgnąć?Do pływaka jak się najlepiej dostać,bo przeglądając posty wychodzi,że powinien być od góry??Chyba nie trzeba kabiny drzeć?Ile ten ma pojemności?

 

2.Ręczny jest na jedno koło ,jak zajrzeć co z taśmą bo zdaje się od ręcznego jest taśma?

 

3.Szukałem również ale nie znalazłem jednoznacznej odp. Czy ta dźwigienka z tyłu siedzenia po prawej stronie to od szybkości opadania czy blokada mech różn?

 

Jeśli nie to gdzie jest w ogóle blokada??Nie mam żadnego"trzeciego" pedału pomiedzy sprzęgłem a hamulcem.



#24 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 26 październik 2016 - 00:01

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Dobra, na część pytań znalazłem odp sam ale jest jeszcze jedna sprawa której szukałem ale nie było albo nie znalazłem właściwej odp.

 

Ciągnik popracował trochę w orce i trochę martwi mnie dość głośne brzęczenie,grzechotanie w okolicach pompy wtryskowej,przy silniku.Wszystko niby ok,sam silnik chodzi normalnie nie wydaje jakichś stuków czy coś pod obciążeniem nic się nie dzieje,tylko to grzechotanie.Co to jest??To w pompie coś??

 

 



#25 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1764 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 26 październik 2016 - 17:43

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Grzechocze na wolnych czy na wysokich też? Przyczyną mogą być luzy w układzie wyważającym, mam podobny objaw w MF-ie. Ale grzechocze tylko na niskich obrotach. Miałem go wyjętego i luzy są na tyle małe że nic z tym nie robiłem.



#26 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 29 październik 2016 - 19:07

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Na wolnych słychać to dość wyraźnie,nie jest to miłe dla ucha aczkolwiek ciągnik zaorał trochę i korby bokiem nie wywalił....

 

Martwi mnie tylko(chyba ,że mi się wydaje) trochę mała moc jak na te 93 KM ,z pługiem 3x40 obrotowym na dwójce na IV przełożeniu każdą górę widzi pierw jak ja.

Muszę do jedynki schodzić.Coś to słabawo trochę.....

 

Jakie są prędkości na w/w biegach?Z tabelek dostępnych w necie i do kupienia np na szybę to ja nie umiem rozczytać wiele.Mam 4 biegi i 4 przełożenia a wszędzie podają A i B i jakieś I i II ?



#27 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1525 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 29 październik 2016 - 20:41

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Pompa wtryskowa do regeneracji.

 

Tych modeli Renault wyprodukowało zaledwie 108 sztuk. Skrzynia, którą posiadasz to B13-15 (16-to biegowa) 4 zakresy po 4 biegi na każdym zakresie, plus rewers realizowany oddzielną dźwignią. Nie posiadasz zakresów I II, ani A B.

 

Gratuluję orki z prędkością ponad 12 km/h, czyli na dwójce na IV przełożeniu. :D Proponuję zmianę zakresu na III i bieg czwórka - prędkość orki wyniesie 9,2 km/h przy obrotach silnika 1 900 obr/min. Jeśli chcesz obliżyć spalanie zmniejsz obroty do 1 800 obr/min.

 

Naklejka na szybę w Twoim przypadku powinna wyglądać tak:

Renault_954MI_tabliczka_prędkości.jpg


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#28 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 29 październik 2016 - 20:47

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

O kurka,dzięki ,czyli jednak w pompie coś się tłucze....

 

Dałbyś radę naklęjkę w lepszej rozdzielczosci???

 

108 sztuk,niezły model wynalazłem.... A ta skrzynia to z jakiej fabryki pochodzi??



#29 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1525 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 29 październik 2016 - 21:46

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Jestem zwolennikiem powiedzenia: "Im wcześniej, tym taniej" i działania na tej zasadzie.

 

Nie da rady w większej rozdzielczości na dzień dzisiejszy.

Prześlij mi swojego maila na priv a wyślę Ci prędkości na poszczególnych biegach. (dla dwóch rodzajów opon tylnej osi: 13.6-38" oraz 16,9-38").

 

Nie wiem z kim współpracowali przy tworzeniu tej skrzyni, ale sygnowana jest przez Renault.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#30 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 04 listopad 2016 - 21:05

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Zgadzam się z powyższym stwierdzeniem :)

 

Pytanie:Czy do wymiany filtra hydrauliki tego na rurze ssącej olej trzeba spuszczać??



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne Dzisiaj, 03:35
  •  

#31 Share Renault85-15TX

Renault85-15TX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1326 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LTM

Napisany 04 listopad 2016 - 21:21

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne Trzeba i nie trzeba zależy jak to zrobisz. Ją wymieniłem bez spuszczania oleju po prostu trzeba szybko wyciągnąć stary i włożyć nowy wyleci max 1L oleju wtedy o ile zrobisz to sprawnie i szybko.

"Co się polepszy, to się popieprzy, co się zbuduje, to się zrujnuje, co się ustali to się obali" Polak musi mieć łeb i d*pę ze stali !!!


#32 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 11 listopad 2016 - 22:18

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Jakby nie patrzeć olej i tak spuściłem bo raz ,że standardowo trzeba trochę po uszczelniać a dwa przecież i tak zmienię bo nie wiem ile ten ma.

Paczka za nie małe PLN już jedna przyszła i jak pogoda pozwoli podziałamy ze wszystkim,do kompletu jeszcze oczywiście tuleje z przodu no i pompę wtryskową muszę wyjąć bo raz ,że cieknie jak z sitka a dwa coś w niej brzękoli jakby. Choć sama w sobie nie jest zła bo ładnie pali i mało spalił w orce.

 

Tak że trochę pracy będzie.

 

Aha,jeszcze jedno ,bo ręczny mam tylko na jedno koło,to czy jakbym musiał rozbierać hamulce to trzeba jak mam pustą skrzynię(most) czy mogę tam dłubać na zalanym oleju?

 


Edytowany przez MarcinKa, 11 listopad 2016 - 22:24.


#33 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3768 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 12 listopad 2016 - 10:44

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

jak masz suchą tarczę to możesz bez problemu, na mokrej nie powinno wylecieć więcej niż 2l oleju z każdej strony


Polska B

 


#34 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 19 listopad 2016 - 20:05

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Panowie czy bardzo dużo roboty jest z uszczelnieniem rozdzielacza tego za kołem,trochę z niego cieknie ,olej mam spuszczony,choć nie ukrywam wolał bym to zrobić wiosną jak dzień dłuższy i cieplejszy bo robię pod chmurką.Z drugiej strony jak zaleję olej a potem znów cały puszczać to nie bardzo,chyba ,ze oleju wtedy mało zleci(niby jest dość wysoko) to mógłbym się wstrzymać teraz i zrobic na spokojnie. Robię teraz przy nim prace najpilniejsze ale dzień krótki i opornie to idzie.

 

Tak w ogóle to się łatwo wyjmuje "na stół" czy trzeba tam na ciągniku dłubać??



#35 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1525 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 19 listopad 2016 - 21:51

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

To zależy, jaka jest przyczyna wycieku i co trzeba uszczelnić?!

Jeśli tylko się sączy możesz zaczekać na lepsze dni, ale z własnego doświadczenia wiem, że lepiej zrobić to teraz, bo często odkładanie na później nic nie zmieni.

 

Pamiętaj, aby za każdym razem podczas rozłączania przewodów zakładać nowe podkładki a podczas przeglądu wszystkie nowe.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#36 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 23 listopad 2016 - 21:25

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Prace pomału na ukończeniu,oleje będą na piątek ,może wreszcie odpalę rozgrzeję to i w silniku wymienię.Oczywiście trochę jeszcze zostało do zrobienia ale to już na wiosnę po siewach.

 

Takie pytanie jeszcze,hamulce to się gdzieś odpowietrza bo znalazłem tylko jeden odpowietrznik jak robiłem rozdzielacz, za kołem tam dochodzi rurka od hamulcy do takiej sekcji na górze i tam od góry jest.Natomiast tu gdzie są hamulce nie mam nigdzie przepatrzyłem dookoła te obudowy.Hamulce są ale wolałbym wiedzieć w razie "wu".

 

PS.Jeśli można proszę o zmianę nazwy tematu na "Renault 954 MI-dane techniczne" będzie czytelniej i łatwiej komuś kiedyś znależć ew informacje.


Edytowany przez MarcinKa, 23 listopad 2016 - 22:01.


#37 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 05 luty 2017 - 21:53

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Witam po przerwie, takie pytanie mam bo trochę pojeździłem po śliskim i okazuje się ,że jednak hamulec nożny lewe koło łapie że tak powiem "od tyknięcia" natomiast prawe koło staje dopiero jak wduszę pedał tzn jak już załączy się przód to ciągnik wiadomo staje w miejscu.

No ale to nie tak ma być przecież,bo prawie bokiem latałem dziś przez to.

 

Czy odpowietrznik od hamulców jest pod tą dużą nakrętką z boku w obudowie hamulców??

 

Aha, i jeszcze jedno hamulec nożny jak wciskam ma tak jakby dwa stopnie najpierw jak lekko to hamuje(tył) a potem jest taki lekki skok i wtedy już stają wszystkie,to jest taki delikatny przeskok ale da się go wyczuć,tak ma być?

 

 

Płyn jest jak patrzyłem.Ręczny mam dobry ,równo trzyma na dwa koła.

 

PS. Olej w silniku zalałem jednak Delvaca 10w40,jak na razie chodzi :) ,w skrzyni też zmieniony no i filtry oczywiście.


Edytowany przez MarcinKa, 05 luty 2017 - 21:57.


#38 Share witejus

witejus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 luty 2017 - 22:18

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

tak odpowietrzniki są pod dużymi  nakrętkami  w obudowie hamulców a przeskok ? może być wtedy gdy dołączy przód



#39 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1525 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 05 luty 2017 - 22:31

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Warto sprawdzić czy są jakieś przecieki przy pompce hamulcowej, jak i sprawność samej pompki (uszczelniacze, tłoczek).


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne Dzisiaj, 03:35
  •  

#40 Share MarcinKa

MarcinKa

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska :)
  • Zainteresowania:majsterkowanie

Napisany 05 luty 2017 - 23:18

Renault 90.34 Turbo Export-dane techniczne

Oczywiście ,tam też zajrzę.



Podobne tematy



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk