Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hubertb    4007

Wystarczy że dźwignie "kipra" włączy i już może pracować turem, jeśli ją wyłączy może pracować fabrycznym podnośnikiem. Wpięcie szeregowe również będzie musiało posiadać dodatkowy zawór tzw. dzielnik przepływu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

 szeregowo powrót  z  pierwszego  rozdzielacza  podpinamy pod zasilanie  drugiego i nie  trzeba  żadnego  dzielnika .

O ile  włączając  kiper , faktycznie zablokujemy wolny  spływ  z  fabrycznego  rozdzielacza i rozdzielacz  tura  by  działał    

To   Wyłączy  kiper i może  pracowac podnosnikiem? a  dlaczego niby olej miałby nie płynąc  na  przelew  rozdzielaczem  tura  - tylko przez  rozdzielacz fabryczny? 

To nie  zadziała  kolego 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Mariusz, szeregowo się nie da w tych ciągnikach. Trzeba by przerabiać pokrywę i wyjścia pompy jak w linku wyżej.

Przy tym równoległym podpięciu wystarczy powrót pościć z tyłu do 3 gniazda co idzie bezpośrednio na powrót i dodać zawór odcinający przed szybkozłączką hydrauliki i normalnei z kabiny można zamykać. Niestety jednoczesnego działania tura i podnośnika nie ma i jest trochę partactwo ale jednak lepszego sposobu bez dodatkowych przeróbek nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

wiem ze  sie  nie  da szeregowo złączyc   bez przeróbek .

Uzmysłowiłem  tylko kolegom że  wpięcie dodatkowego  rozdzielacza  z  talerza  , nie  zadziała .

Cyba że  wstawi się  zawór, no  i  wtedy  trzeba  sie przyzwyczaić i pamietać   kiedy  go zamykać 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przecież tak na dobrą sprawę to żadna przeróbka. Olej z pompy walisz na rozdzielacz tura a z niego najlepiej wyjściem kontynuacji ciśnienia z powrotem w talerz i do plecaka. Bez przełączania czegokolwiek tył i przód działa.  Pomijam fakt że nie wyobrażam sobie jak i po co jednocześnie operować turem i podnośnikiem. Więc gdyby nawet było trzeba przekręcić czy przełączyć cuś to w czym problem?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

W tym rozwiązaniu i tak jednocześnie tego robić nie można. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Oczywiście w niczym to nie przeszkadza. Tylko napisałem aby zaznaczyć różnice w stosunku do połączenia szeregowego. Ja mam tak zrobione z zaworem z tyłu i jak jest robota na podnośnik to kwestia 5-10 sekund żeby spuścić dźwignię rozdzielacza i zamknąć zawór więc w niczym nie przeszkadza. W przyszłości jeśli mnie zmiana pompy będzie czekać to może zrobię jak wyżej z ta pokrywą. Rozdzielacz mam z kontynuacją więc da radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/ZAWOR-PROPORCJONALNY-DZIELNIK-STRUMIENIA-REGULATOR-PRZEPLYWU-VPR3-GWINTY-1-PRZEPLYW-200Lmin-CISNIENIE-MAX-350bar/24040

 

Seweryn teoretycznie mogło by to przeszkadzać: autor pisze o dodatkowych gniazdach hydrauliki więc jeśli podepnie silnik hydrauliczny i będzie chciał sterować podnośnikiem maszyna będzie stawać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221
Napisano (edytowany)

1. Autor dodatkowe gniazda chciał do vario w pługu = nic nie przeszkadza

2. Jak ma zawór na powrocie = odcięta hydraulika tura, wszystko działa jak przed założeniem i na nic takie podłączenie nie wpływa. 

Jeżeli coś ma przeszkadzać przy jednoczesnej pracy z gniazd i podnośnika wynika tylko z fabrycznych ograniczeń układu ciągnika.

 

Edit: Sorry już się chyba pogubiłem o którym podłączeniu piszemy :D

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

To juz  szukanie problemów na  siłę . rozwiazanie  z  przeróbką  talerza  , jest  najsensowniejsze 

Jesli  sie  nie  sprawdzi?   Wtedy  trzeba  zmienić  traktor  :P


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Zresztą nawet montaż tego zaworu wymusza przeróbkę talerza. Panowie forum to też dyskusja i miło wyczerpać wątek. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/ZAWOR-PROPORCJONALNY-DZIELNIK-STRUMIENIA-REGULATOR-PRZEPLYWU-VPR3-GWINTY-1-PRZEPLYW-200Lmin-CISNIENIE-MAX-350bar/24040

 

Seweryn teoretycznie mogło by to przeszkadzać: autor pisze o dodatkowych gniazdach hydrauliki więc jeśli podepnie silnik hydrauliczny i będzie chciał sterować podnośnikiem maszyna będzie stawać. 

Dokładnie wykopujesz extremalne sytuacje którym ten ciągnik z racji biednej instalacji hydraulicznej i tak nie sprosta. 

Ogólnie albo rozwiązanie z talerzem które uważam za najrozsądniejsze.

Podłączenie się pod istniejącą hydraulikę zewnętrzną na stale z zaworem trójdrożnym  by dalej była ta sama ilość wyjść zewnętrznych. Bo odpinanie węży jak dla mnie nie wchodzi w rachubę. Tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    884

jakiego tura wybrac do zetora 7711? jego glowne zadanie to podpychanie zboza, zaladunek/rozladunek bigow i roboty przynies podaj pozamiataj. wolmet bedzie ok?


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marekfarmer   
Gość marekfarmer

Mam 6 lat wolmeta   złego  słowa  powiedzieć nie mogę  pracuje  codziennie   i lekko  nie ma. Ja mogę  go śmiało  polecić  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mieciu110    1

Panowie odgrzeję trochę kotleta, mam obecnie tura w 7211 podłączonego pod tylne wyjścia i chce przerobić to na podpięcie zasilania bezpośrednio pod otwór w deklu pompy, zdaje sobie sprawę że muszę na przewodzie zasilającym rozdzielacz tura założyć zawór i że będę musiał blokować dźwignię w fabrycznym rozdzielaczu ciągnika tak, jak do tej pory. Gdzie najlepiej podłączyć powrót z rozdzielacza tura, obecnie jest podpięty pod gniazdo "0" z tyłu ciągnika, myślałem żeby wstawić trójnik przed filtrem obok zbiornika oleju tak żeby powracający olej był filtrowany, ale przy tym rozwiązaniu  cały wydatek oleju będzie szedł przez ten papierowy filtr, czy to zda egzamin czy filtr nie wytrzyma ? Jest też opcja podłączenia powrotu pod korek spustowy w deklu pompy ale w tym wypadku olej wcale nie będzie przechodził przez ten filtr więc chyba już lepiej pozostać przy obecnym rozwiązaniu czyli pod wejście "0" 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateuszpac42
      Mam problem w Ares 610RX na początku padło wspomaganie i z podnośnikiem problem później kręciłem paszowoz i ciągnik zgasł i nie wgl ciśnienia . Co to może być z góry dzięki za odp 
    • Przez Tomek1772
      Witam
      posiadam zetora 5211 i mam problem z wywrotem przyczepy. jak podłączam przewód hydrauliczny pod gniazdo przyczepa podnosi die i opuszcza a po chwili zatrzymuje się i nie działa w żadna stronę, słychać ze pompa nie da rady popchnąć oleju.
      tak samo dzieje die jak podłączam na krótko dwoma przewodami siłownik dwustronnego działania chodzi luźno inpo chwili stop. Dopiero jak odkręcę krocce i spuszczę ciśnienie działa 
      wymienilem gniazdami wtyczki na nowe i nie pomaga 
      podnosnik działa bez zastrzeżeń 
    • Przez SebastianP
      W zetorze 7011 mam podpięty tur pod przerobiony dekiel od pompy. W wakacje została wymieniona pompa hydrauliki na nową i od tego momentu co miesiąc pęka mi napęd od pompy (na tym sprzegielku kołowym.) Już nie wiem co mam robić....
    • Przez xxYoungDudekxx
      Dzień dobry, posiadamy Zetora 7045 4 dni temu woziliśmy nim kiszonkę baloty i obornik spychaliśmy dzisiaj go odpliliśmy tur podnósł ale opuściliśmy go na chwilę na dół i nie chce podnosić już wcale, pompa jest nowa tego lata zakładana w ogóle jak się trzyma dźwignię od wywrotu to nie słychać żeby pompa się odzywała. Był mróz czy mógł się zamrozić olej? Dodam jeszcze że z przystawki tylnego mostu od napędu cieknie strasznie wolno olej, dolewaliśmy olej i nic. Czy miał ktoś taki problem? Czekam na odpowiedzi
    • Przez tombien
      Podnośnik w moim Zetorze od jakiegoś czasu zachowuje się dziwnie. Gdy zaczepię coś cięższego to po rozgrzaniu na podniesionych ramionach opuszcza trochę i podnosi z powrotem do góry. Po prostu "faluje" maszyną na podnośniku. Po opuszczeniu ramion słychać w środku obudowy podnośnika specyficzne brzęczenie-syczenie. Po wyłączeniu pompy dźwięk ustaje. Gdy zostawię podniesione ramiona w górze i zgaszę silnik to powoli się opuszczają. Szukałem informacji na ten temat ale zdania się różne: rodzielacz lub oringi w nim, zespół tłoka z cylindrem lub zawór przeciążeniowowy lub filtr oleju. Czy ktoś zna 100% procentową przyczynę tego zachowania?
       
      Drugie pytanie: Żeby dotrzeć do rozdzielacza trzeba kabinę ściągać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj