Polecane posty

 

Mam problem z moim zetorem 7211. Zakupilem i zamontowalem na nim tur wolmet 2b nowy. Po podlaczeniu węży z wyjsc tylnych hydraulicznych okazuje sie ze nie chce pracowac. Aczkolwiek jesli przechyli sie dzwignie wywrotu przyczepy do przodu, to tur pracuje. Jak dzwignie sie zwolni to nie chce pracowac.

Czy ktos wie w czym moze byc problem?


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim razie co zrobic- jak to podlaczyc, by tur pracowal niezaleznie od opisywanej powyzej dzwigni? W tej chwili trzeba go obsługiwać dwoma rękoma, co jest bardzo uciążliwe. Z góry dziękuję za pomoc :-)


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Da się od dołu pod pompę ale to nic nie zmieni. Nadal będziesz musiał przesuwać dźwignię. Chyba, że masz z przodu przy chłodnicy dodatkową pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1587

To nie jest jakąś dodatkowa pompa tylko w zetorach jest pompa albo taka przed chłodnica albo w tylnim moście.

Da się od dołu pod pompę ale to nic nie zmieni. Nadal będziesz musiał przesuwać dźwignię. Chyba, że masz z przodu przy chłodnicy dodatkową pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze w c330 mozna podlaczuc rozdzielac od tura bezdposrednio pod pompe i nie ma potrzeby ciagnac dzwigni wywrotu po to aby móc korzystac z dobrodziejstwa ladowacza. Dlatego dziwi mnie to, czeski zetor nie przewidzial takowej sytuacj i ze trzeba troche na okolo kombinowac


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

trzeba się wciac trojnikiem w hydraulike między pompą a r ozdzielaczem i po sprawie


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

Kolego w 30-tce to masz wszystko na wierzchu bez potrzeby odkręcania całej reszty która w Zetorze odpowiada za komfort pracy.

7211 zaczęto produkować w 1984 roku  i  na tamte lata (szczególnie na polskim rynku )  to było COŚ  a ładowacze czołowe wtedy  nie były tak rozpowszechnione jak dziś - bardziej chyba Cyklopy .

Dźwignię możesz blokować pokrętłami na konsoli albo dać gumowaną sprężynę do mocowania bagażu i bez potrzeby przerabiania reszty hydrauliki


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne wszystkim za rozwianie niejasności... Właśnie o to mi chodziło.
Mam jeszcze pytanie- czy jeśli mam miękki przód i założonego tura- czy powinienem zablokować przednia amortyzacje? Czy wiecie jak to zrobić?


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

trzeba się wciac trojnikiem w hydraulike między pompą a r ozdzielaczem i po sprawie

Taa i cały olej pójdzie tam gdzie ma lżej, czyli w oryginalny rozdzielacz, a ładowacz nawet nie drgnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

Było już o tym pisane,można się wpiąć pod pompe,  nawet ktoś fotke zapodał. [galleryimg=537034]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć gdzie mógłby wpiąć tura aby nie blokować wyjść z tyłu i czy wtedy będzie tur chodził lepiej ? I przy okazji jak można zrobić jeszcze dodatkowe gniazda hydrauliki co najmniej jedną parę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gani43    0

musisz zrobic obejscie z pompy hydraulicznej zasilic musisz rozdzielacz ktory bezdzie sterował turem i z rozdzielacza wyjsciem musisz podłaczyc rozdzielacz z tyłu gniazda 

gdzies na wezu do tylnich gniazd mysle ze jest złaczony z dwoch rozkrecisz go dorobisz weze zeby starczyły Ci do rozdzielacza od tura i wrocisz wezem od rozdzielacza do tego rozdzielonego weza

powrot gdzie w prawej stronie powinien byc jakis korek zebys zrobił powrot do skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Owszem, zakładając że ma zewnętrzną pompę przy silniku. Prawdopodobnie tak nie jest i nic takiego nie zrobi. Jak pompa jest z tyłu w korpusie to na zewnątrz nie ma żadnego przewodu gdzie mógł by się wpiąć.

Do czego potrzebujesz dodatkowych gniazd? Musisz dokupić dodatkowy rozdzielacz bo tak jak jest nic nie dodasz. Ewentualnie jak ma być któraś sekcja mało używana można kombinować i rozdzielić oryginalne wyjście. Po prostu musiałbyś sobie przełączyć wtedy jak będziesz potrzebował skorzystać z dodatkowej sekcji hydrauliki.

Wtedy zasilanie tura wpinasz od spodu bezpośrednio z pompy. Na pewno będzie korzystniej dla ciągnika bo oryginalny rozdzielacz ominiesz. Powrót z tyłu lub wpiać się od dołu w przewód powrotny do skrzyni.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Tylny most-> dekiel pompy posiada 2 korki ten "poziomy" to główna magistrala i tam zapinamy zasilanie dodatkowego rozdzielacza, spływ znajdziemy na górze podnośnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Ale jak  tam wepniemy zasilanie  dodatkowego  rozdzielacza , hydraulika  fabryczna  i podnośnik  będa  działac  normalnie ? 

 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

zgadza  sie  równoległy , tyle tylko ze  olej w  hydraulice , ma  to  do  siebie  że  płynie  tam  gdzie ma  lżej .

Jeśli zechcesz  zasterować  tym  dodatkowym  rozdzielaczem  - to olej bedzie miał  lżej popłynąć  przez  fabryczny rozdzielacz  na przelew .

Jesli natomiast  zechcesz  skorzystać  z  fabrycznej  hydrauliki -  to  olej bedzie  wolał popłynąć przez  ten  dodatkowy  rozdzielacz na  przelew .

I  nic  nie  bedzie  działać . żeby rozdzielacze  działały niezależnie  od  siebie , muszą  być  połączone  szeregowo .

Lub jeden  z  równoległych obwodów  musi  być  zamykany  - gdy chcemy używać  drugiego .

Na  mój  rozum  i  z moich  doswiadczeń  tak  to wygląda 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xxYoungDudekxx
      Dzień dobry, posiadamy Zetora 7045 4 dni temu woziliśmy nim kiszonkę baloty i obornik spychaliśmy dzisiaj go odpliliśmy tur podnósł ale opuściliśmy go na chwilę na dół i nie chce podnosić już wcale, pompa jest nowa tego lata zakładana w ogóle jak się trzyma dźwignię od wywrotu to nie słychać żeby pompa się odzywała. Był mróz czy mógł się zamrozić olej? Dodam jeszcze że z przystawki tylnego mostu od napędu cieknie strasznie wolno olej, dolewaliśmy olej i nic. Czy miał ktoś taki problem? Czekam na odpowiedzi
    • Przez ziooober88
      Witam, posiadam Zetora 7211 wczoraj zakleszczyła mi się w nim skrzynia. Po odkleszczeniu stwierdziłem, że wymienię olej i filtry. Wymieniłem filtr olejowy i do tego wyczyściłem filtr magnesowy przy pompie. Zalałem nowy olej, podpiąłem glebogryzarkę i pojechałem na pole. Chcąc podnieść maszynę podnośnik nie reagował. Stwierdziłem, że jest mało oleju. Dolałem oleju i podniósł później po przejechaniu kawałka znowu nie chciał podnosić ale oleju jest odpowiedni stan. W pewnym momencie podniósł i zjechałem do domu. W trakcie powrotu podnośnik zaczął opadać. I raz na 20 razy podniesie podnośnik. Jak włączę kiprowanie przyczepy to na wyjściach nie pojawia się ciśnienie. Co może być nie tak? Gdzie leży problem? Czy przy odkleszczaniu coś przestawiłem? Dodam, że musiałem ściągać całą pokrywę skrzyni żeby go odkleszczyć.
    • Przez mateuszpac42
      Mam problem w Ares 610RX na początku padło wspomaganie i z podnośnikiem problem później kręciłem paszowoz i ciągnik zgasł i nie wgl ciśnienia . Co to może być z góry dzięki za odp 
    • Przez Tomek1772
      Witam
      posiadam zetora 5211 i mam problem z wywrotem przyczepy. jak podłączam przewód hydrauliczny pod gniazdo przyczepa podnosi die i opuszcza a po chwili zatrzymuje się i nie działa w żadna stronę, słychać ze pompa nie da rady popchnąć oleju.
      tak samo dzieje die jak podłączam na krótko dwoma przewodami siłownik dwustronnego działania chodzi luźno inpo chwili stop. Dopiero jak odkręcę krocce i spuszczę ciśnienie działa 
      wymienilem gniazdami wtyczki na nowe i nie pomaga 
      podnosnik działa bez zastrzeżeń 
    • Przez SebastianP
      W zetorze 7011 mam podpięty tur pod przerobiony dekiel od pompy. W wakacje została wymieniona pompa hydrauliki na nową i od tego momentu co miesiąc pęka mi napęd od pompy (na tym sprzegielku kołowym.) Już nie wiem co mam robić....
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj