Carpinus

Przewody Paliwowe i hydrauliczne -gdzie kupić MF 698T

Polecane posty

Carpinus    0

Panowie może wiecie gdzie dostać przewody Paliwowe i hydrauliczne od wspomagania ale te metalowe, do MF 698 T. Widoczne na zdjeciu

post-161337-0-61835100-1475509884_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

paliwowy zapewne w każdym sklepie z częściami do ursusa bo to masz zwykły perkins 4 tak jak w 4512 tyle ze turbo... a przewody hydrauliczne... po prostu się dorabia wg wzoru w zakładzie z hydrauliką siłowa tylko może w nie pierwszym lepszym bo być może są tam nietypowe króćce.. ale to zawsze można wymienić na typowe ;)

 

http://www.farmexpert.pl/przewod_przelewowy_wtryskiwacz_produkt7609.aspx chyba trzeba końcówki zalepić na głównej magistrali

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Carpinus    0

już jakiś początek bo szukałem oznaczeń mojego silnika ale nic na nim nie ma za bardzo tak to bym dobrał sobie przewody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Carpinus    0

Powinno ale przy remoncie nie było inne średnice cylindrów i tłoków były ale dobrze nim się pracuje więc jak sobie go skończę odnawiać to będzie git, jak kupowałem wiedziałem czego szukam i oczekiwania moje spełnia.w tym kraju to albo kupować nowe albo tylko remont czeka wcześniej czy później i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj