przeklinak

jak sprawdzić ile jest oleju w podnośniku

Polecane posty

przeklinak    0

jak w temacie gdzie sprawdzić i czy to jest wlew oleju co dodałem w załącznikupost-177291-0-94319900-1472830793_thumb.jpg

 

oraz co to za rurka tu jest pod silnikiem ?post-177291-0-34491900-1472830850_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Do wlewu masz ten duży korek ,a za nim masz śrubę na klucz 14 i to jest miarka stanu oleju,ta rurka przy silniku służy do odprowadzania ciśnienia które powstaje w komorze silnika tgz.odma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przeklinak    0

dzięki

jeszcze inna sprawa mnie niepokoi a mianowicie jakby w podnośniku okazało się że jest za mało oleju to co wlać ? najgorsze jest to że nie wiem co jest tam obecnie i do tego to nie zrobiłem zdjecia ale tak jakby od wlewu oleju do silnika idzie taki przewód/wężyk i że tak powiem nie prowadzi do niczego tylko się kończy a na końcu ma tak jakby sprężynkę i "zwisa" sobie, wie ktoś czy to tak powinno być czy coś się urwało ?

traktor jest mojej teściowej która odziedziczyła go po ojcu ale ona nie wiele wie co gdzie się wlewa i wole was podpytać co by nie narobić większego bałaganu i z tak już zniszczonym traktorem :D

Edytowano przez przeklinak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

 Kolego ,jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to lepiej kolego się nie udzielaj, bo moderator może docenić i nagrodzić Twoje cenne porady w tym temacie oraz wyczerpującą odpowiedż.              Co do pytania jakiego oleju dolać jeśli się okaże że nie ma stanu, to najlepiej wypuścić pozostałość i zalać świeżym olejem.Jeśli chodzi o wężyk o którym piszesz to najlepiej wstaw zdjęcie i wówczas będzie można coś powiedzieć, bo tak to taka zgaduj-zgadula.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Bez urazy ale czy Ty naprawdę nie wiesz czy udajesz głupiego. W rusku masz wspólny olej do skrzyni i podnośnika więc jak masz stan to działa jedno i drugie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Bez urazy ale czy Ty naprawdę nie wiesz czy udajesz głupiego. W rusku masz wspólny olej do skrzyni i podnośnika więc jak masz stan to działa jedno i drugie.

No właśnie bez urazy kolego, ale co to za bzdury Ty podajesz teraz i wprowadzasz w błąd innych , właśnie od kiedy to rusek ma wspólny olej podnośnika ze skrzynią biegów? ,do skrzyni wchodzi 10 l oleju a do podnośnika 7 l ,a sprawdza się,tak w podnośniku obok korka wlewu na wierzchu zbiornika jest śruba z bagnetem na klucz 14, a od skrzyni biegów korek wlewowy jest zarazem korkiem kontrolnym stanu oleju po odkręceniu korka wlewu stan musi być do dolnej krawędzi otworu wlewu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

Tam jest filtr oleju do podnośnika, jak się nie myle to 7 takich krążków z siatką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podbijam pod Temat. Moze mi ktos podpowiedziec gdzie znajduje sie korek spustowy Oleju Hydrauliki? Bo wlew i i miareke juz mam. Nie chce niczego popsuc i prosze o objasnienie jak spuscic/gdzie/ jaki/  i dokladnie krok po kroku. Bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

Pomiędzy śrubą zasilającą pompę podnośnika a nad włącznikiem wom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, t25a1 napisał:

Pomiędzy śrubą zasilającą pompę podnośnika a nad włącznikiem wom.

czarna magia dla mnie. jakies zdjecia ? co gdzie jak po kolei? bede wdzieczny... pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

Pompa zasilana jest od dołu,i po rurce dojdziesz do zbiornika i pod nią jest śruba,i nie cytuj poprzedniego posta bo za to są nagrody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj