Aprilars125

Problem z kontrolkami Renault 120.54-ciągle się palą

Polecane posty

Aprilars125    3

Witam mam pytanie do was.Dzisiaj jechałem swoim Renault i zaświeciła mi się ta kontrolka i świeci się cały czas ( zdj w załączniku ).A druga sprawa to świecąca się kontrolka takie kółko z trybkikiem i nad nią kropelka oleju. .Dodam tylko,że olej silnikowy i wszystkie filtry były niedawno wymieniane.Proszę o szybko odpowiedź :)

post-177555-0-09906900-1472283935_thumb.jpg

Edytowano przez Aprilars125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    19

ta zaznaczona to od hamulca recznego raczej a to koło trybiaste to olej w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    19

sprawdz poziom lub wymien filtry hydrauliki ewentualnie wymien olej na nowy ale chyba aż takie czułe renowki nie sa

Edytowano przez gr_rat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

ta zaznaczona to od hamulca recznego raczej a to koło trybiaste to olej w skrzyni

 

od ręcznego albo mało płynu hamulcowego ,a koło : trybiaste : to niskie ciśnienie oleju w skrzyni  , jaka pompa hydrauliki dwu czy trzy sekcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    3

Problem rozwiązany .Kabelek spadł od zbiorniczka płynu chamulcowego.A problem z olejem też.Wyczyściłem filtry i dolałem trochę oleju do skrzyni 


Pompa trzy-sekcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

skoro już tu jestem to może ktoś pomoże ,przecieka olej z pod okrągłego dekielka  pokrywki pod korpusem tylnego mostu w R 120-54 i pytanie czy można go odkręcić lub popuścić śruby by to uszczelnić i czy po odkręceniu tej pokrywki coś w środku nie  spadnie ,post-171711-0-02584600-1472901462_thumb.jpgpost-171711-0-17938100-1472902113_thumb.jpgobrazek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

Ta kontrolka z wykrzyknikiem nie tylko oznacza hamulec..bo kiedys dluho jeździłem na przednim napędzie i olej tak się rozgrzal ze elektrozawor wybijal i swiecil sie stop i ta właśnie kontrolka wiec ona chyba ma charakter tez ostrzegawczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

skoro już tu jestem to może ktoś pomoże ,przecieka olej z pod okrągłego dekielka  pokrywki pod korpusem tylnego mostu w R 120-54 i pytanie czy można go odkręcić lub popuścić śruby by to uszczelnić i czy po odkręceniu tej pokrywki coś w środku nie  spadnie ,attachicon.gifObraz 064.jpgattachicon.gifObraz 062.jpgobrazek

 

Nic nie spadnie (o ile pamiętam) pod warunkiem, że w między czasie nie będziesz bawił się podnośnikiem, co i tak jest nie wskazane, gdyż przed wymianą tej gumowej uszczelki trzeba spuścić olej.

Jeśli mogę coś doradzić to zamiast oryginalnej uszczelki (jeśli będziesz miał problemy z zakupem) można zastosować specjalistyczny silikon do olejów.

 

Jak to wygląda przedstawia rysunek poniżej:

post-81345-0-20324900-1473716827_thumb.jpg


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

dzięki Al za podpowiedz ale ja nie zamierzam  odkręcać tej gumowej uszczelki bo cieknie  spod dekielka ,tylko myślę jakby odkręcić te trzy zewnętrzne śruby tyle aby odsunąć dekielek ok 0.5 cm od korpusu i uszczelnić silikonem do oleju lub wsunąć oring grubości 1 do 1.5 mm pomiędzy zewnętrzne  śruby a uszczelkę czy dobrze kombinuję ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Nie chcę wprowadzić Cię w błąd, bo dokładnie nie pamiętam, jak to jest złożone.

Ten Twój pomysł (odsunięcie na pół centymetra) miałby sens tylko z oryginalnym oringiem oraz założeniem, że nie będzie żadnych brudów na łączonych powierzchniach .

Co do szczelności połączenia silikonu: warunek konieczny - obie części łączone powinny być suche i wolne od zanieczyszczeń (w tym przypadku oleju), dlatego należy  dekielek całkowicie zdemontować i powierzchnie odtłuścić. Inaczej nadal będzie ciekło.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

a pamiętasz czy wystarczy odkręcić zewnętrzne śruby czy wewnętrzne  też trzeba odkręcać i co te wewnętrzne śruby  trzymają ew do czego są przykręcone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Nie pamiętam, minęło już dobre 10 lat. Wydaje mi się, że wszystkie śruby przykręcone są do obudowy, ale pewności nie mam.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy wiecie co może być bo gdy chcem przekręcić kierownica to zapala się kontrolka z takim trybem i kroplami oleju a kierownica  praktycznie nawet nie drgnie. Ciągnik to Renault 120.54 tx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Filtry oleju hydraulicznego wymieniałeś?

  • Like 1

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian92    30

Witam w mojej 120.54 ciągnie cały czas napęd od chwili gdy zdemontowaliśmy przystawkę przedniego napędu ponieważ ktoś wrzucił śrubę do skrzyni biegów i uszkodziło przystawkę. Ciągnik świeżo kupiony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenT    0

Szybkie pytanie odnośnie wskazówki temperatury. Na jakiej pozycji powinna być wskazówka temperatury juz na rozgrzanym silniku? Bo wydaje mi się że czujnik padnięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Nie mam zdjęcia ale np u mnie na dobrze rozgrzanym jest lekko na lewo od pionu, leciutko. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj