Polecane posty

pawel885    2279

85 koni, jeśli chcesz kupić to odradzam ze względu na brak części do silnika stąd takie niskie ceny w porównaniu nawet z 590

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Jest to silnik Perkins A4.318. Części są dostępne tylko brak tańszych zamienników z Ursusa oraz czas dostawy lub sprowadzenie może być dłuższy. Niestety ale w Ursus kupił licencję tylko do MF 575 ( 275 ) stąd też silniki w polskim wydaniu kończą się na Perkins A4.236 który jest bliźniaczą konstrukcją do A4.248 ( ten sam blok, głowica itd.). Dlatego różnica w naprawie silnika A4.248 ( np. MF590) a A4.318 ( MF592) jest nawet dwukrotna droższa. Choć ten drugi ma swoje zalety, większa moc i moment oraz lepsza charakterystyka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Kiedyś na forum ktoś za chiny nie mógł głowicy do niego znaleźć albo naprawić, nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Na pewno z używkami jest problem. Nowa pewnie bez problemu ale patrząc na szybko to goła ok 700 euro:) więc nieźle. Zregenerować bo bez najmniejszego problemu ( zawory, uszczelniacze, prowadnice są normalnie dostępne ). 

W sumie to zawsze odradzam ten silnik ze względu na możliwość zakupu tych ciągników ( np. MF698T) z silnikiem A4.236 tylko z turbo który zresztą montowali w Ursusie 6014.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

głowica ok 3 tys a lubi pękać koledzy mają rację że drogi jest to jest to samo co mf 595 do skrzyni nie ma części te ciągniki są wymęczone są to lata 70 to wszystko może paść jedyne plusy to mało pali waga ok 5 ton duży skręt części są dostępne ale drogie bo wał ok 8 tys blok podobnie ale jest wyjście bo można inny silnik z kombajnu wstawić za ok 3 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj