Kuba1212

Renault 75-14 RS,nie działa tylna hydraulika, reszta tak.

Polecane posty

Kuba1212    14

Witam. Mam taki problem, otóż założyłem dziś na Renówkę tura quicke Q930, tur i reszta działa dobrze, lecz nie działa tylna hydraulika (np. wycinak). Tylny TUZ, ładowacz, wspomaganie działają, lecz gdy chciałem uruchomić wycinak, to niestety nie działa.
Rozdzielacz do tura mam z trzema wężami.

Ciśnienie idzie na rozdzielacz ładowacza, a z rozdzielacza ładowacza idzie na rozdzielacz ciągnika (Wpiąłem go szeregowo zaraz za filtrem). Powrót z ładowacza wpiąłem trójnikiem w powrót z rozdzielacza ciągnika. 

Czy to sposób podłączenia powoduje takie problemy? Dodam iż hydraulika tylna działa, ale tylko w momencie podnoszenia tylnego tuza. Proszę o odpowiedź, gdyż jestem w kropce, nie wiem co się dzieje.
Pozdrawiam Jakub.

post-22426-0-88797900-1471888028_thumb.jpg

post-22426-0-56968000-1471888117_thumb.jpg

post-22426-0-72487700-1471888173_thumb.jpg

post-22426-0-29223200-1471888249_thumb.jpg

Edytowano przez Kuba1212

Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Zadaj sobie pytanie: Czy przed założeniem ładowacza czołowego "tylna hydraulika", czyli tylne wyjścia hydrauliczne w postaci szybkozłączy działały? Jeśli będziesz znał odpowiedź na to banalne pytanie, znajdziesz także odpowiedź na zadane przez siebie pytanie: "Czy to sposób podłączenia powoduje takie problemy?"


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    14

Witam. 
Dziękuję za odpowiedź. Chodzi mi głównie o to iż taki sposób był mi proponowany przez sprzedającego ładowacz. Poczytałem w internecie i utwierdziło mnie to w słuszności owego sposobu. A dodatkowo podnośnik działa dobrze, tylko hydraulika zewnętrzna słabo (pustą przyczepę uniesie)
Podłączyłem to jak w schemacie B) w załączniku.
Parę osób mi namieszało, mógłby mi ktoś podpowiedzieć, które ze złączy (1 lub 2 na zdjęciu w załączniku) jest wolnym spływem, a które zasilaniem rozdzielacza.
Czy mógłbym podłączyć oba złącza trójnikiem i puścić jednym wężem na zasilanie rozdzielacza?  
Pozdrawiam Jakub.
 

post-22426-0-34397400-1472117523_thumb.jpg

post-22426-0-89169000-1472117564_thumb.jpg

Edytowano przez Kuba1212

Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Mi to wygląda na problem z rozdzielaczem od tura. Załóż na tuz jakąś ciężką maszynę i zobacz czy nadal podnosi ramiona.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Witam .Ja mam u siebie oba skręcone trójnikiem i jest ok ale planuje przerobić na wyjście na rozdzielacz hydrauliki i wolny spływ. i zależy czy masz długi nypel pod 1 czy nie.  Po lewej masz zasilanie. a gdzie masz 1 i 2 wpiętą opisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    14

Zakładany był dość duży balast, i bez problemu podnosił. Wycinak z kiszonką również. Podnośnik działa bez zarzutu, a hydraulika zaczyna działąć, gdy zdławię wolny spływ, wkładając kryzę.

Piotrek możesz pokazać jak masz to zrobione? 

1 mam wpięte pod wolny spływ, a zasilanie rozdzielacza na 2.


Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Gdybyś miał podłączenie <b> wg schematu przedstawionego powyżej byłoby idealnie, bo to rozwiązanie najlepsze z możliwych i tak powinieneś podłączyć.

 

Oznaczenia na rozdzielaczu ładowacza:

<P>   - pompa, zasilanie

<T1> - zasilanie rozdzielacza ciągnika poprzez tuleję ciśnieniową (specjalny nypel)

<T2> - wolny spływ, czyli prosto do skrzyni bez żadnych trójników (najmniejsze obciążenie pompy hydraulicznej)

<A1, A2, B1, B2> siłowniki


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Kolega opisal co i jak nie ma co wiecej dodawać kazdy rozazielacz ma symbole i po tym trzeba podłączać. A jesli masz wolny spływ pod 1 to zle masz wpięte można uszkodzić rozdzielacz radził bym zmienić tak jak masz opis i bedzie ok. jedynka u Ciebie to będzie T1 a 2 to T2 i wykręć jeszcze spod 1 nypel zobacz czy jest długi czy krótki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    14

Prawdopodobnie wszystko opanowane. Brakuje tulei ciśnieniowej na zasilaniu rozdzielacza i przez to ten problem.
Jak założę to będę pisał, czy pomogło.

Edit: Pomogło :D

Edytowano przez Kuba1212

Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin49    0

Witam mam problem w tej renówce z tym turem jak podniosę agregat ze siewnikiem  to leje mi się olej z pod kopułki suwaka od wychyłu łyżki zmieniłem oring który jest u góry pod tą kopułką ale dalej go wysadza co jest nie tak. proszę pilnie  o pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj