sznajdik

Żarówki na desce rozdzielczej

Polecane posty

sznajdik    573

Spaliły mi się żarówki od przedniego napędu od świateł drogowych i wom-u czy one są ogólnodostępne czy jakieś specjalne? gdzieś na forum kiedyś była o tym mowa że muszą być jakieś tam bo coś tam się może dziać nie pamiętam dokładnie o co chodziło dlatego pytam bo chcę się dowiedzieć jak z tym jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

A no w tym że jak założysz nie taką jak była to mogą się cyrki dziać (podobno) stąd pytanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    22

Ja u siebie wymieniłem żarówki od kontrolek od zająca i D, na białe ledy (chyba 3mm). Opiłowałem pilnikiem brzeg, wstawiłem kawek zapałki między nogi leda, odpowiednio zagiołem i wsunąłem w oprawkę. Tylko trzeba podpiąć licznik i zobaczyć czy polaryzacja jest dobra. Jak nie to oprawkę obrócić i świeci. A dla poprawienie efektu dałem zielono jasnego termokurcza. I koniec z przepalaniem się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Teraz takie pytanie czym może być spowodowane że kontrolka od wom-u miga co jakiś czas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

awaria lub nie łączenie czujnika prędkości WOM albo po prostu tarczki się ślizgają. Mi tam czasem przy starcie WOM na wolnych obrotach silnika zamiga...wyłączę, włączę WOM i chodzi

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Wom chodzi normalnie zarówno jak miga albo jak świeci tyle że po wymianie żarówki na działającą zauważyłem tę przypadłość której wcześniej  ie było jak żarówka działała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

pewno najzwyczajniej w świecie żarówka nie łączy. Sprawdź czy wyjście zasilania tej żarówki w sterowniku też sobie tak miga.... przednia kostka, jasnoniebieski przewód w tylnym rogu kostki od strony skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Nie chce Cie martwić ale ona po daremnicy nie miga..Tarczki się ślizgają i tyle. WOM chodzi "normalnie" czyli rozumie że policzyłeś jego obroty czyli 540 przy 1997 na silniku że tak twierdzisz? No chyba że miga nawet bez obciążenia WOM to można by się jeszcze zastanowić czy to faktycznie tarczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Nie wiem co tam jest nie tak zmiany w działaniu wom-u nie odczuwam wiem że mam wyjechane rowki na tulei od pierścionków i planuję tam zajrzeć to i tarczki się zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj