larwa200212

Sprzedalem c 360 Nowy ciągnik

Polecane posty

larwa200212    0

Sprzedalem 60tke poniewarz zawiodlem sie na niej w orce palila 24L na ha, i zaczeła mnie denerwowac pompa uruchamiana wraz z WOM. Chce kupic ciągnik co by ją godnie zastąpił, myślałem nad:
MF 3065
JD 2145
Prosze o pomoc moc min 60 km do 85
Do 50 tys zloty naklepiej lata 90 te

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
larwa200212    0

I zależy mi ,aby był dosyc ekonomiczny
Żeby sie nie mieszaly , bo raczej z tym " klasycznym traktorem " nie wyjdzie dlatego zeszlem na ziemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    515

pogadaj sobie 24l ? 360 w ciężkiej orce na 1mth pali 7/8l wg katalogu :) to chyba musiała być całkiem zaje****
Mf to nie radzę tak za dużo elektorniki siedzi, przez jakiś głupi czujnik możesz z pola nie zjechać jeśli siadzie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco82    35

podpieram że to mit o awaryjności, mam mf 255 i mf 3090 i najbardziej co chwale sobie w tych ciągnikach to skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piechu    43

Podstawowe pytanie na ile hektarow potrzebujesz ten ciagnik. Nie chce mi sie wierzyc ze 60 spalila 24 litry moze cos zle zrobione-ustawione po remoncie. Co do mf przy kupnie musisz uwazac zeby w jeszcze wieksze bagno nie wejsc. Sam mam mf 3070 i 3635. Ogolnie jestem zadowolony ale trzeba dobrze sprawdzic chociaz i tak nie jest sie wstanie wszystkiego wyprobowac. Przede wszystkim wystrzegaj sie roznych obejsc i dodatkowych przelacznikow omijajacych komputer. Najlepiej poczytaj na forum jest duzo tematow o tych ciagnikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2647

Możesz iść kupić na kompromis i kupić takiego mf-a bez elektroniki też fajne są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

MF 3060 pali bardzo nie wiele wiecej w orce niz c- 360, wiem bo mialem 60tke,  I oczywiscie komfort jazdy w Mf jest nie do opisania :)

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
larwa200212    0

MTZ 82 poj. 4.7
MF 3065 poj. 3.9
I MTZ pali malo ?
Szwagrowi na 4 ha poszlo 60 litry ropy
W orce ?
* w orce.

Podstawowe pytanie na ile hektarow potrzebujesz ten ciagnik. Nie chce mi sie wierzyc ze 60 spalila 24 litry moze cos zle zrobione-ustawione po remoncie. Co do mf przy kupnie musisz uwazac zeby w jeszcze wieksze bagno nie wejsc. Sam mam mf 3070 i 3635. Ogolnie jestem zadowolony ale trzeba dobrze sprawdzic chociaz i tak nie jest sie wstanie wszystkiego wyprobowac. Przede wszystkim wystrzegaj sie roznych obejsc i dodatkowych przelacznikow omijajacych komputer. Najlepiej poczytaj na forum jest duzo tematow o tych ciagnikach.

Napisalem okolo 24 l ale chuba normalne po gorach oralem 3x40
2 terenową 2 tys obr zeszlo mi sie 3 godziny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Jestem tu nowy i od niedawna czytam porady innych użytkowników ciągników.

Ja obecnie także jak kolega powyżej noszę się z zamiarem kupna ciągnika z napędem na 4 koła o mocy 80-100 kM. Sam obecnie jeżdżę 30-ką i 3P. Zaoferowano mi min. Massey Fergusona 3070, ale niektórzy koledzy bardzo odradzają kupno tej marki ze względu na awaryjność skrzyń biegów. Z drugiej strony czytam opinie tych którzy maja takie ciągniki i o nie dbają i nie wybraliby innych. Niektórzy w rozmowach mówią ze tylko Fendt powinien być brany pod uwagę lub Deutz Fahr, no co najwyżej jeszcze JD. Bardzo zależy mi na rzetelnej ocenie tych co mają MF i na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie? Z drugiej strony nie upieram się że to musi być MF, ale gdyby się zdarzył to co robić? Czy nie kupować, czy dobrze sprawdzić i kupić? Zadbać o sprzęt umiem, ale nie chciałbym potem popaść w kłopoty a co najgorsze w dodatkowe koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2079

Mi w przeliczeniu na hektar orki 60 spalała w orce więcej niż 100 konny Jd. Pług 3x35, a przyczyna jest prosta jak orzes głębiej to ma cieżko i następuje duży poślizg kół, a poza tym No musisz liczyć 2,5-3 godziny żeby zaorać hektar wiec nawet niech bierze 6 na godzine to i tak mamy 18 a bierze więcej w orce, jak masz mała dawkę paliwa to nie ma mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2647

60 km i tyle czasu ha to chyba na mocnej glebie,bo u mnie na dość lekkich tyle orze ha zestawem 3p+ug3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2079

360 nie ma 60 km tylko 52 a 3p ma 47 wiec różnica nie wielka w koniach. Zależy jaka gleba. Kolego ja mam takie kawałki ze ciągam 100 konnym Jd 3 obrotowa Agromasz i sie nudzi w niej, ale mam tez pare ha gliny i ten sam ciągnik mimo ze w tym roku mokro to jęczał na polu a koła miały poślizg bo ziemia ciężka i jak zaraz agregatem nie przejedziesz to brył nie idzie pozniej rozbić, ale za to plon nawet w suszy daje dobry. Zależy jaka kto ma ziemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1933

Ciągniki MF 30xx. Dwa rodzaje skrzyń i tak jak nie chciałem tej 4 plus 4 to teraz bym chciał. Dynashift uszczelnisz, wymienisz tarczki i sterownik w cenie remontu skrzyni AB. Przy zakupie AB w pierwszej kolejności po skontrolowaniu koloru oleju i czy zmieniono filtr lub filtry załącz długą wajchę na dajmy przód, biegi zostaw na luzie i schyl się w okolicę sprz€gła i posluchaj potem wyłącz na luz i drugi raz osłuchaj. Jeżelu robi się znacznie ciszej to pogruchotany rewers. Silnik ma pracować na książkowych wolnych. Wybija w nich się wałek główny na piaście synchronizatora. Wajchy mają stosunkowo krótki skok i jak przy przełączaniu spada manszeta to jest do roboty. Zakres AB przełączany jest hydraulucznie i jak jest wszystko dobrze to ruszysz na 3 biegu A i spokojnie, bez zgrzytów przerzucisz na B. Wszelkie wyskakiwanie biegów to wskazówka do remontu. Przy obciążeniu wajchy szczególnie ta od rewersu nie może drżeć. Jest wiele czynników a części drogie - szczególnie zestaw AB bo nie jest składany. Ostatnio był nawet problem z nowym (!) kołem A...
Jak trafisz dobry egzemplarz albo włożysz kasę w remont skrzyni i hydrauliki będziesz zadowolony. Silnik ma sam w sobie wałki wyrównoważające więc musi działać na tych 700 obrotach jak zegareczek..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2647

@przemek mój błąd przeczytałem "mf" zamiast mi,a kolega wyżej wspominał o mf 60 km i tak skojarzylem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację nt tego na co zwrócić uwagę kupując MF 30XX. Są bardzo rzeczowe i na pewno mogą się przydać przy oględzinach.

Sprawdziłem też co kryje się pod nazwą MF 375-399 (informacja powyżej). Wydaje się że te modele są prostsze w budowie. Czy ktoś może użytkuje podobny?

Jeżeli tak to prosiłbym o jakieś informacje na ten temat.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj