Skocz do zawartości

Zdjęcie

Akpil Mix Duo

4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share karolr2

karolr2

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów

Napisany 12 sierpień 2016 - 17:09

Akpil Mix Duo

Witam przymierzam się do zakupu pługa. Diler namawia mnie akpil mix duo coś takiego http://olx.pl/oferta...f96279;promoted. Nie znam się zbytnio na pługach dlatego pytam o radę. U mojego dilera on kosztuje 20tyś netto. Ciągał by go nh td5050 95 km na ponad 25ha ziemie lekki sporadycznie trafi się kamień. Myślałem nad 3 skibowym ale są droższe a z tym powinien sobie ciagnik poradzić 

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Akpil Mix Duo Dzisiaj, 17:35
  •  

#2 Share karolr2

karolr2

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów

Napisany 13 sierpień 2016 - 19:44

Akpil Mix Duo

Nikt nie ma takich pługów albo nawet jego znajomy

#3 Share Pegaz3512

Pegaz3512

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 60 postów

Napisany 29 sierpień 2016 - 20:19

Akpil Mix Duo Czy Pronar 82 TSA z podnośnikiem na jeden siłownik ok 3.5 T udźwig podniesie ten pług w 4 korpusach? waży 900kg z KM 80 waga 1.2t nie dawał rady?

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#4 Share AlaCapone

AlaCapone

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1231 postów
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 29 sierpień 2016 - 21:16

Akpil Mix Duo

Witam przymierzam się do zakupu pługa. Diler namawia mnie akpil mix duo coś takiego http://olx.pl/oferta...f96279;promoted. Nie znam się zbytnio na pługach dlatego pytam o radę. U mojego dilera on kosztuje 20tyś netto. Ciągał by go nh td5050 95 km na ponad 25ha ziemie lekki sporadycznie trafi się kamień. Myślałem nad 3 skibowym ale są droższe a z tym powinien sobie ciagnik poradzić 

O jaką radę chodzi?

Czy Pronar 82 TSA z podnośnikiem na jeden siłownik ok 3.5 T udźwig podniesie ten pług w 4 korpusach? waży 900kg z KM 80 waga 1.2t nie dawał rady?