Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bullitt    0

Witam. Z racji, że w Ursusach C330 układ kierowniczy może i był prosty w obsłudze i serwisowaniu, to samo obracanie kierownicą przypominało toczenie głazu. Po kilku wizytach w szpitalach itp miejscach pochwalę się jak ,,ztuningowałem" Ciapka. Otóż przeszczepiłem mu przekładnie od C360. Chyba najprostsze rozwiązanie z możliwych. Wystarczy w miejsce starej przekładni przykręcić blachę uprzednio wiercąc w otwory do mocowania. Następnie należy przyspawać do owej blachy podwyższenie ok 4 cm i do tego podwyższenia przyspawujemy blachę do mocowania przekładni z C360. Nie trzeba wyginać ,,wąsa" który jest na frezach przekładni bo mija się z pedałem sprzęgła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubcio235    0

Witam planuje zakup nowej kabiny do mojego c330 a ta kabina ma wyjście tylko na 1 drążek i mam pytanie jak sie nazywa ten drążek między kołami? Jak się go montuje? I ile on w przybliżeniu kosztuje nie sam drążek ale i cały osprzęt. Z góry dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    243

A nie da rady zrobić otwór na drugi drążek ??

Pytasz chyba o osprzęt z C -360. Drążek poprzeczny uzbrojony tzn z przegubami kulowymi w moim sklepie stacjonarnym kosztuje 90 zł a ramię/dźwignia też coś koło tego, 2 sztuki trzeba. Zwrotnice mają takie same numery katalogowe tak w ciapku jak i w 60 także powinno pasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek_Ursus    18

ja też wołał bym zrobić otwór na drugi drążek, chociaż u mnie w okolicy u dealera maszyn rolniczych(kabiny też ma) kabina do 60 tki ma otwór na jeden drążek a ta do 30 stki na dwa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

wspomaganie załóż a nie dziury ciąć będziesz.. chyba po to kabinę zakładasz czy tam zmieniasz aby sobie komfort poprawić a jak masz ją od razu niszczyć to szkoda kasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artek_Ursus    18

czemu zniszczyć? to nie ma być dziura nie wiadomo jakich rozmiarów tylko o średnicy kilku centymetrów którą zresztą można obić jakimś materiałem żeby zimno i kurz nie wpadały do środka a wspomaganie to jakby nie było pewnien koszt :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1453
Maniek101    144

Tylko co ty chcesz odpiąć prawy drążek i założyć poprzeczny? nie wiem czy to tak będzie prawidłowo działało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

chcesz jeden drążek to zakładaj całą kolumnę z 360, przy standardowej nie ma sensu, śmiem twierdzić że może nie wytrzymać obciążenia

 

http://www.farmexpert.pl/dzwignia_zwrotnicy_lewa_do_urs_produkt419.aspx

http://www.farmexpert.pl/drazek_poprzeczny_kompletny_uk_produkt214.aspx

 

jeśli masz okrągłą oś będziesz musiał wygiąć drążek, bo micha przeszkadza

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

Witam mam taki problem .

bo przy ursusie c 330m wylecialo mi gniazdo przedniej osi . Moze podpowiecie jak to naprawic???

 

 tu nie wiele podpowiedzi

 

 tak czy inaczej kokła odpiąć  demontaż zaczepu i nowe   wiem co piszesz - pewnie plaska oś  - tylko na nowe wymienic bo jak rozbije gniazdo osi to juz problem bedzie

Witam mam taki problem .

bo przy ursusie c 330m wylecialo mi gniazdo przedniej osi . Moze podpowiecie jak to naprawic???

 

 tu nie wiele podpowiedzi

 

 tak czy inaczej kokła odpiąć  demontaż zaczepu i nowe   wiem co piszesz - pewnie plaska oś  - tylko na nowe wymienic bo jak rozbije gniazdo osi to juz problem bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj