Skocz do zawartości

Zdjęcie

Prosze o porady w sprawie żyta.

21 odpowiedzi na ten temat

#1 Share gajor29

gajor29

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 31 lipiec 2016 - 08:20

WItam jestem nowy na tym forum wiec witam wszystkich. co skłoniło mnie do napisania tematu a mianowicie tegoroczne żniwa. jest to najgorszy rok jaki miałem a mianowicie klasa ziemi jakie posiadam to 6 same piaski a wydajność to 1.5t z hektara. i tu prosze was bo macie wieksza wiedze niz ja. moje pola to 6 klasa osobiscie nie uprawiam bo zawsze moj ojciec to robi bo jeg pola były to sie nie wtrącam. ale ze w tym roku nakłady były dosc spore a pol mizerny to az rece opadły. i tu prosze wasz o porady jestem zielony w uprawach. i co radzicie zasiać  na moich piaskach jaka odmianę i krok po kroku co dalej z nia robic  jakie nawozy opryski jak i kiedy najlepiej by za rok plony były lepsze :) taka instrukcja obsługi :)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Prosze o porady w sprawie żyta. Dzisiaj, 15:32
  •  

#2 Share node3mer

node3mer

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 244 postów

Napisany 31 lipiec 2016 - 09:26

Prosze o porady w sprawie żyta. a w tym roku jak to uprawiales ze tak słabo? ja po swoich sąsiadach widzę ze najczęściej za gęsto sieją, za późno azot na wiosnę i za późno odchwaszczja. dajesz obornik i wapno?

#3 Share gajor29

gajor29

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 31 lipiec 2016 - 09:37

polami to sie ojciec zajmuje ja mam swoja robote on ze ma wolny czas to sobie uprawia. ziemia to piaski to rewelacji z nia nie robimy cos tam prysnie jesienia na chwasty  nawóz sypnie tylko wiosna polifoska i azotem i tyle. ale takiego słabego roku nie było. tez ziarno brał od rolnika pewnie tez byle co. co do obornika brak nie hodujemy zwierząt. pola to tylko dodatek do pracy. 

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share admon1212

admon1212

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 44 postów