wladek_t25

brak efektów po kapitalce

Polecane posty

wladek_t25    1

przy wydechowym widać tylko sadze, nie widać żeby były mokre tylko na ssącym jest mokry. Dodam że są to nowe głowice

 

 

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

dwa zawory ssące są mokre, na jednym wydechowym olej widoczny tylko na zaworze jeszcze filtr oleju ufajdany od dołu olejem

post-177493-0-73111800-1470601134_thumb.jpg

post-177493-0-51262000-1470601139_thumb.jpg

post-177493-0-10315600-1470601171_thumb.jpg

post-177493-0-82993100-1470601223_thumb.jpg

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

Na tę sprężyny wlewa mi się olej przez niskie ścianki

post-177493-0-60437500-1470608228_thumb.jpg

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Na trzonki zaworów musi dostawać się olej inaczej by się zatarły i stanęły jest po prostu nadmierny luz na trzonkach zaworów w prowadnikach i tędy właśnie z zasysanym powietrzem ciągnie olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

wczoraj zauważyłem że jak pochodzi na dużych obrotach tak z 1500-1800 to przestaje kopcić na ok 2 minuty a później znowu zaczyna parowóz na niebiesko. Ile mniej więcej czasu zajmuje ustawienie się pierścieni? tzn ile mtg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

odświeżam

 

Sorry że was męcze ale jedno w moim ciągniku nie daje mi spokoju, czyli niebieski dym z rury wydechowej.

mam też pytanie odnośnie tuleji-cylindrów: kiedy nadaje się jeszcze do użytku tzn jaki stopień rys i owalizacji dyskwalifikuje ją do użytku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj