Krzysztoflewandowski36

renault 133.14odma

Polecane posty

witejus    8516

być może jest zatkany filterek w odmie  ,a po zgaszeniu silnika wyjmij  miarke oleju czy będzie psyknięcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8516

a czy leci jakiś dymek z odmy ? albo czy czujesz jakiś podmuch z odmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8516

no to rzeczywiście dziwne , ale być może wylot z obudowy rozrządu  przytkany :wub:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8516

bez filtra też syczy?,są przecieki z smeringu na wale korbowym ? popatrz na olx tam jest kilku handlarzy cześciami  albo sklepy internetowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Zasadniczo niewskazana jest jazda z załączonym przednim napędem z prędkością powyżej 15 km/h.

 

Dla skrzyni 12 i 16-to przełożeniowej będzie to 3 i 4 szosowa. Dotyczy to szczególnie powierzchni twardej typu: asfalt, beton, kostka i temu podobne. Na miękkiej nawierzchni, gdzie możliwy jest poślizg kół (pole, czy łąka) jazda z załączonym przednim napędem jest mniej szkodliwa, ale jednak może mieć jakiś negatywny wpływ.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

jak już wyżej kolega napisał do 15km/h i to właśnie 2 jest najszybszym biegiem na jakim powinno się używać przodu,

jedynka jest nawet wolniejsza niż 4/II  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj