Polecane posty

Luka0505    0

Witam, mój problem z fendt'em favorit 512c rocznik 2000, wygląda następująco w czasie jazdy z ładunkiem przy przekroczeniu około 1800 obr./min. zapala się trójkąt ostrzegawczy następuje sygnalizacja dźwiękiem i pojawia się komunikat w formie obrazkowe który opisany jest w instrukcji jako cyt. "Przestała działać pompka ukladu kierowniczego lub pompa układu hydrauliki roboczej, zredukować prędkość i usunąć usterke." Gdy zmiejsze obroty komunikat rzeczywiście znika . Czy ktoś spotkał się już z takim problemem, prosiłbym o pomoc gdzie szukać przyczyny.

Edytowano przez Luka0505

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewnie spada ciśnienie pompy hydraulicznej ,

 

1  sprawdź stan oleju hydraulicznego

2  filtr hydrauliki

3 ciśnienie pomp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luka0505    0

Jeśli chodzi o stan oleju jest prawidłowy. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć tak na chłopski rozum gdzie zlokalizowany jest filtr hydrauliki będę wdzięczny. Widać mnóstwo poprzeplatanych rurek ale położenia samego filtra czy też jego obudowy nie mogę określić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbomatiq    5

W zbiorniku oleju hydraulicznego jest filtr hydrauliki,z góry się go wyciąga,ale nie jestem pewien czy tylko ten jeden.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy udało się usunąć usterkę. I dopytać w czym dokładnie tkwił problem. W moim 514 też wyskoczył taki komunikat z numerem 12. Pomóżcie, wszystko działa jak należy podnośnik, hydraulika i wspomaganie. A przy 1800 obrotach zapala się alarm. 

IMAG0027.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zim    0

witajcie . mam ten sam problem po wyzej 1800 obrotów.  w 514 . Czy ktoś już wie o co chodzi ? Pomóżcie . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem też ten problem. Wyczyscilem benzyną ekstrakcyjna filtr że zbiornika i sitko znajdujące się w weżu do pompy wspomagania. Taki 10cm wąż gumowy z prawej strony zbiornika od spodu. Sitko wygląda jak naparstek. Zalalem świeżym olejem i jest dobrze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez resters
      Szukam dobrego mechanika od tego sprzętu. Ciągnik 1995 rocznik. Do naprawy turbo-sprzęgło

      Lubelskie- Macie kogoś polecanego? 
    • Przez Grzesiek90
      Witam
      Mam problem z hamulcem ręcznym w Fendt 515C. Po zaciągnięciu nie trzyma wcale. Gdzie szukać przyczyny? Ręczny hamuje tym hamulcem na wale czy przy kołach są jakieś szczęki? 
    • Przez Profesor
      Fendt 515c - na załączonym resorowaniu przedniej osi gdy przekrocze 2 km/h slychac wycie hydrauliki przez 3-4 sekundy, traktor wyraznie traci moc. Po 3-4 sekundach wszystko wraca do normy. Co to moze byc?
    • Przez SZWAGIER1999
      Witam.zastanawiam się nad kupnem Fendt favorit 515c, chciałbym poznać opinie użytkowników fendt-a.Jego wady,zalety,najczęstsze usterki,spalanie itp.
    • Przez Maxer
      Witam
      Mam problem nie działają w moim Fendt'cie 510 C światła robocze oraz podświetlenie wyświetlaczy na desce rozdzielczej.
      Na początku nie działały jakiś czas później znowu działały co najdziwniejsze przestawało to działać razem, nie podświetlają się przełączniki świateł roboczych, reszta podświetleń kabiny i światła działają bezpieczniki wszystkie dobre od tych świateł.
       
      Spotkał się ktoś z czymś takim?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj