tomuss17

MF 3095 wyłącza sie po załanczaniu urządzeń

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomuss17    12

witam mam problem z MF. Problem polega na tym ze ciągnik sie sam wyłącza gdy włancza sie jakieś funkcje ciągnika np nadmuch w kabinie albo gdy przy ostrym hamowaniu załączy sie przedni napęd odrazu wyłącza sie ciągnik. podejżewam alternator ale zanim zabiore sie za rozkrącanie chciałbym sie upewnić. Istotnym może być fakt iz na srterowniku od prasy często pika i mruga 10V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

a to tak ciężko zmierzyć napięcie ładowania? a logicznym jest, że brak ładowania to problem z odpaleniem a poza tym kontrolka ładowania nie siedzi tam od parady

Zasilanie cewki pompy wtryskowej szwankuje i tyle. Instalacja do przejrzenia

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    12

kolego problemu z odpaleniem nie ma żadnego. Sprawdziłem szczotki na alternatorze i mają ok 3mm a kontrolka ładowania sie nie zapala w czasie działania ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

No cóż... przynajmniej się cały dzień nie nudziłeś bo niepotrzebnie ruszałeś alternator... baw sie dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    12

może zle sie ukierunkowałem z tym alternatorem to co kolego sugerujesz ze na zasilaniu cewki jest możliwe przebicie???  jak mam to sprawdzić??

 

albo takie pytanie zadam jakie powinno być napięcie na cewkę paliwową?? wiesz może kolego??

Edytowano przez tomuss17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1949

ja bym próbował okolice stacyjki i przekaźnika odciążającego...
Bawimy się wszyscy?
Napięcie w normalnej sytuacji powinno być równe napięciu instalacji minus spadek napięcia na przewodach...
A może zacznij od sprawdzenia dość grubych, brązowych przewodów na wejściu instalacji do kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

ja bym od razu cewkę pompy wtryskowej podłączył do aku i po problemie a nie się pieprzyć z jakimiś stacyjkami i zabawą w szukanie przetartych kabelków ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    12

Sprawa wyjaśniona miałeś racje co do cewki na pompie ale nie przez przetarcie kabla tylko wtyczka puchła pod wpływem ciepła i gubiła napięcie pomogło pozaciskanie wtyczek w kostce wpinanej do pompy paliwowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj