MichaLesyk

IHC 644 problem z odpaleniem

Polecane posty

MichaLesyk    2

witam od niedawna jestem posiadaczem Złomka tzn Internationala 644 :) maszyna kupiona w stanie agonalnym 

udało  się doprowadzic w wiekszej czesci do uzytkowania ów traktor 

lecz mam problem z odpalaniem gdyż polega to na tym ze ciagnik kręci ale nie odpala ani na zimnym ani na ciepłym najśmieszniejsze jest to ze wystarczy psiknac delikatnie samostartu w dolot i odpala na tknięcie , po odpalenie pracuje niemalze idealnie lecz delikatnie kopci  

dodam ze pompa byla regenerowana , świeca sprawna grzeje moze ktos juz mial z tym problem ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

Jaki kolor dymu ? Wtryski też robiłeś ? Pompa rotacyjna czy rzędowa ? Jeśli rotacyjna to Boscha czy Cav ? Filtry powietrza nowe czy pamiętają jeszcze fabrykę, z której wyszły razem z ciągnikiem ? Na koniec zostaje sprawa wyprzedzenia-opóźnienia zapłonu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseihc    28

Silnik do remontu miałem to samo w 845 nawet w lecie nie chciał palic brak kompresji po wymianie pierscieni i regeneracji głowicy pali na dotyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

przecież on się cieszy ze traktor doprowadził do stanu używalności a tu remont silnika mu sugerujesz? no cóż... malowanie stanu technicznego nie poprawi panie autor tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

silnik sprężanie ma dobre , pompa rotacyjna boscha , wtrysków jeszcze nie ruszałem

 


przecież on się cieszy ze traktor doprowadził do stanu używalności a tu remont silnika mu sugerujesz? no cóż... malowanie stanu technicznego nie poprawi panie autor tematu

 a skąd ty facet wiesz co bylo w nim robione ? śmieszy mnie takie dogryzanie komus na forum . i dla twojej wiadomosci ciągnik  nie byl malowany 

Edytowano przez MichaLesyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

no to jak zmierzyłeś kompresje i stwierdziłeś że jest dobre to jaki masz jeszcze problem? bez zastanowienia wpierw wtryski a potem pompka zasilająca i pompa wtryskowa do sprawdzenia... już z wiadomych powodów wymianę filtry pomijam. Dla mnie śmieszne jest wykładanie grubej kasy na remont pompy kiedy wcześniej nawet nie sprawdziło się wtrysków które najczęściej zawodzą w całym tym układzie

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

nie ma zadnej pompki zasilajacej jest tylko pompa boscha . pompa zostala wyslana do regeneracji bo ciagnik wogole nie odpalał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

W tych ciągnikach nie ma pompek zasilających. Układ działa na zasadzie samocieku a pompa wtryskowa sama zasysa paliwo.To bardzo dobry układ a zwłaszcza z pompą Boscha. Nie przejmuj się dogryzaniem kolegów, którzy nawet koło takiego ciągnika nie stali :D Mamy demokrację i niech każdy pisze co chce...chociaż faktem jest, że są na forum tacy co lubią komuś przysrać ale taki jest cały internet...trzeba na to przymknąć oko i nie prowokować do dalszej dyskusji bo to takich tylko nakręca do dalszego przysrywania :D. Tak jak koledzy piszą sprawdź wtryski i oczywiście filtry powietrza bo nie napisałeś czy zmieniałeś a jak są zamulone to jest problem z odpaleniem. Możesz wyjąć filtry i spróbuj odpalić bez to zobaczysz czy robi różnicę. Na koniec tak jak pisałem odpowiednie wyprzedzenie zapłonu i musi chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

A na jaki kolor kopci. I jak założysz rurę na dolot po psiknięciu samostartu to chodzi normalnie.


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

ciagnik po odpaleniu na plaka pracuje normalnie ma moc delikatnie kopci na siwo . jutro wyciagne wtryski i zaloze nowe końcówki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Są dwa powody tego problemu :

1. Zablokowane wtryskiwacze

2. Wypalona uszczelka pod głowicą


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

to jest trojka i on ciężko pali jak nasz ciapek,, musisz długo kręcić i nic nie zmienisz,ten typ tak ma, wiem bo tłumaczył mi jeden z użytkowników. holender, miał jeszcze 744, i tłumaczył o odpaleniu 644,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

trójka tzn ? sęk w tym ze mozna krecic do bólu i tak nie odpali wystarczy dosłownie jedno nacisniecie samostaru i gada 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

to jest trojka i on ciężko pali jak nasz ciapek,, musisz długo kręcić i nic nie zmienisz,ten typ tak ma, wiem bo tłumaczył mi jeden z użytkowników. holender, miał jeszcze 744, i tłumaczył o odpaleniu 644,

Już wyżej pisałem o tych co nawet nie stali obok starego Internationala i widzę, że nie czytasz po kolei wszystkich wpisów :unsure:

Po co się wypowiadasz jak nie masz pojęcia o czym piszesz ? 644 ma 4 a nie 3 cylindry ! Nie masz pojęcia ani o tym konkretnym ciągniku ani chyba o żadnym jeśli uważasz, że 3 cylindry to trzeba kręcić do usranej śmierci bo ten typ tak ma....kto Ci takich głupot naopowiadał ???? Chyba jakiś handlarz żeby grata wcisnąć :lol: a potem tworzą się "legendy" i "mity"...ech szkoda gadać na takie głupie gadanie...

Człowiek ma problem i pyta a tu mało konkretów i co róż ktoś jakieś bajki albo porady w stylu jak nie pali stary traktor to kup sobie nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scooter750    0
Napisano (edytowany)
Dnia 24.07.2016 o 00:51, extrabyk napisał:

Jaki kolor dymu ? Wtryski też robiłeś ? Pompa rotacyjna czy rzędowa ? Jeśli rotacyjna to Boscha czy Cav ? Filtry powietrza nowe czy pamiętają jeszcze fabrykę, z której wyszły razem z ciągnikiem ? Na koniec zostaje sprawa wyprzedzenia-opóźnienia zapłonu. 

Witam, widzę że się znasz i w związku z. Tym mam pytanie.... Mam case 644,pomoa Bosch i jakiś czas temu zaczęło wyciekac paliwo spod elementów zaznaczonych na zdj..... Do czego zamierzam..... Wczesniej jak odpalałem traktor zimny to dolna "wajchę" od gaszenia dawałem w połowie plus grzanie i zapalał z półobrotu a teraz po wymianie oringow i złożeniu spowrotem jakoś tak ciezej odpala i teraz pytanie jak to dobrze ustawić bo. Zakładam że przestawilem cięgno górne lub dolne a najpewniej obydwa i do tego mocniej kopci na czarno (po dodaniu gazu do oporu ze zdjętym kominem widać taka lunę (ogień) jak jest ciemno a wystarczh że dźwignie od gaszenia lekko cofnę i już tego nie ma. 

 

Bradzo będę wdzięczny za pomoc.... 

 

Jeszcze jedno.. Co znjadeuje się pod tą blacha przykręcona na dwie śruby? 

IMG_20230207_110903_edit_324616067243173.jpg

Edytowano przez scooter750

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2327

extrabyk juz tu nie zagląda od dłuższego czasu


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Pakito9292
      Witam. Potrzebuję pomocy. Ruszyłem moim Casem 5150 do pracy po zimowej przerwie i mam problem z nieprawidłowym działaniem podnośnika. Gdy przełącze na tryb sterowania z błotników  to podnośnik sam podnosi mi się automatycznie do góry i nic się nie dzieje gdy próbuje sterować gałką w kabinie.  Sterowanie z błotników działa bez zarzutów natomiast gdy wróce do kabiny, przełącze na neutral i znów na tryb sterowania to podnośnik jak na złość idzie na maksa do góry... Nie wiem co z tym zrobić.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj