Zaloguj się, aby obserwować  
Mirek17

kłopoty z hydrauliką

Polecane posty

Mirek17    0

jak dłużej robię na polu to wspomaganie kierownicy zaczyna przerywac i podnośnik skacze jak biorę maszyne do góry. Gdy zgaszę go i odnowa go zapalę to jest wszystko wporządku na 15 minut i tak za każdym razem robi.

 

jak wiecie co może być to piszcie

Edytowano przez mirasek
ort. i lit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirek17    0

ja jeszcze słyszałem ze ten olej jest przechowywany w jakimś zbiorńiczku i wtedy podawany dalej. Nie wiem czy to prawda a co wy o tym sądzicie????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL0905    2

Główną przyczynom morze być zapchany filter lub burzący się olej tak czy siak czeka cie wymiana filtrów a jak to nie pomoże to zznowu filtry i olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
ja jeszcze słyszałem ze ten olej jest przechowywany w jakimś zbiorńiczku i wtedy podawany dalej. Nie wiem czy to prawda a co wy o tym sądzicie????????????

Zapytuję sie Ciebie po raz drugi czy wymieniłeś olej w skrzyni razem z filtrami? Sprawdzałeś chociarz poziom? Tam wszystko (skrzynia, hydraulika, wspomaganie i inne) chodzi na jednym oleju, nie ma żadnych dodatkowych zbiorniczków. Jednak zamiast zwyczajnie po zakupie używanego ciągnika powymieniać wszystkie oleje, płyny i filtry to lepiej snuć jakieś wymysły i kombinować jak koń pod góre, a potem jest wielki wqrw na MF bo sie wykrzaczył i lament jakie to ujowe traktory. Z mrugającymi kontrolkami nie wolno jeździć, chyba że są to kontrolki kierunkowskazów :)

 

Skrzynie zalać trzeba odpowiednim olejem (zylion razy wałkowane na forum), wchodzi go tam bodajże 50-pare litrów, kosztuje kilkanaście zł za litr. Maszyny podłączane do hydrauliki zewnętrznej też powinne mieć w siłownikach taki olej, gdyż zmieszanie olejów może spowodować ich pienienie i inne cyrki. Drżenie TUZ i przerywane wspomaganie wygląda mi na niski poziom oleju...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirek17    0

oleju wcale jeszcze nie wymieniłem i filtra też. 2 mniesiące temu go kupiłem i myślałem że jakaś inna jest przyczyna :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5314    1

witajcie

napisalbyym to w nowym temacie ale nie moge niewiem czemu byc moze admin ma cos przeciwko

 

 

ale chodzi o co innego wiec:posiada z was ktos katalog czesci do MF z rozdzielaczem sekcyjnym od wyjsc hydrauliki?? potrzebuje to do MF 390 ale wiem ze takie rozdzielacze byly stosowane rowniez w innych MF , chodzi mi o ten rozdzielacz pod ktory bezposrednio podpiete sa gniazda hydrauliki z tylu ciagnika ma ktos z was rysunek zlozeniowy calego rozdzielacza , bo mi sie on troche rozsypal i chcem miec pewnosc ze w 100% dobrze zloze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj