Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z mtz 52


2 odpowiedzi na ten temat

#1 Share seba8882

seba8882

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 15 lipiec 2016 - 21:09

Problem z mtz 52

problem polega natym ze w chłodnicy pojawia sie cisnienie az wywala korek szybko rosnie temperatura i na pierwszym tłoku jest woda wydaje mi sie ze to głowica bo tuleja jest cała i tu jest drugi problem mam silnik D 60 i jesli bym chcial kupic głowice to czy ta od silnika D 50 jest taka sama? bo po numerach na głowicy wychodzi ze tak ale moze ktos to praktykował :D



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z mtz 52 Dzisiaj, 09:53
  •  

#2 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1763 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 18 lipiec 2016 - 17:08

Problem z mtz 52

A jak zdiagnozowałeś, że to głowica ? Może być uszkodzona uszczelka pod głowicą, uszkodzona tuleja, uszkodzona tulejka na wtryskiwaczu. Zawieź najpierw głowicę do zakładu. Jak kupisz drugą, to też będziesz ją musiał oddać do sprawdzenia i splanowania.

Jesli tuleja ma mikropęknięcie, to ciężko to na oko zobaczyć, zazwyczaj pęka w poprzek, ale punktowe wżery też się zdarzają. Często tak małe, że gołym okiem nie widać.

Głowica D50 jest identyczna z D60. W sumie w określeniach technicznych D60 nie istnieje, to połączenie bloku D-240 MMZ z resztą silnika D-50, czyli wał, pompa oleju, pokrywa rozrządu, filtr oleju, głowica itp

Jeśli masz fundusze, to przy okazji zmiany głowicy pokusiłbym się o zmianę tulei i tłoków na D-240 - mocy ciut przybędzie (nie na 82KM, ale tak około 70 bez modyfikacji pompy i wału, bo pewnie masz bez przeciwwag)

 


Edytowany przez jahooo, 18 lipiec 2016 - 17:16.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z mtz 52 Dzisiaj, 09:53
  •  

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z mtz 52 Dzisiaj, 09:53
  •  

#3 Share seba8882

seba8882

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 18 lipiec 2016 - 19:00

Problem z mtz 52

wymieniłem tłoki,tuleje,głowice,wtryski + przewody pokrywe zaworow  jak narazie odpalilem problem z temperatura znikł ale ciezko odpala i pytanie pompa paliwowa moze zostac ta co jest?? lub jakas regulacja? 


Edytowany przez seba8882, 01 sierpień 2016 - 16:01.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy