Konstanty

Niszczy pasek alternatora 120.14

Polecane posty

Konstanty    1

Jakie mogą być powody uszkodzeń jednego z pasków alternatora (ten bliżej chłodnicy)? Po założeniu nowych (2 x 1400 zębaty xpz Contitech) i kilku godz. pracy, pasek obraca się na kole pasowym wiatraka i idzie po górze. Domowy fachowiec stwierdził, że pasek na kole pasowym wiatraka, zbyt płytko tonie. Rzeczywiście, po naciągnięciu nowych, paski wystają z 2mm ponad koło. Koło pasowe mam niewłaściwe czy paski?? Obecne mają 10mm szerokości. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Coś dziwnie wąskie te koła że pasek 10mm i wystaje ponad nie 10 powinna się schować w kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Tylko w tym kole przy wiatraku, w alternatorze siada głęboko. Może z jakiegoś innego modelu poprzedni właściciel wstawił. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

pasek ma ok. 1200-1300mm długości i 10mm szerokości, więc musisz mieć coś pomieszane w kołach pasowych


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Dołączę fotkę, może ktoś zauważy jakąś nieprawidłowość. Coś słabo pasek pasuje w koło pasowe pompy wody.

post-169081-0-82903000-1468406545_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8471

od dawna tak się dzieje ? ze zdjęcia wygląda jakby alternator był przesunięty do przodu ale może to złudzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Od kiedy kupiłem tak się dzieje. W pierwszym komplecie (oryginalnym) zerwał się pasek na od strony wiatraka na robocie, nawet nie wiem kiedy. Ale obstawiłem że pewnie stare. Z braku laku, kupiłem paski 2 różnych firm, tym razem nowego Contitecha nie zerwało tylko obróciło na kole pasowym wiatraka. Grzbietem szedł po rancie koła pasowego. Dayco od strony silnika wytrzymał. Ten przypadek zgoniłem szkolny błąd 2 różnych producentów pasków. Widoczny na zdjęciu to już 3 komplet tym razem paski tego samego producenta.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Koło od strony wiatraka wyglada na mniejsze. Sprawdź to bo jeśli tak jest to zawsze bedzie niszczyło paski  Ewentualnie jeździj na jednym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Sprawdź, czy nie masz bicia kół pasowych oraz czy alternator jest ustawiony równolegle.

Zdejm pasek i sprawdź łożyska alternatora. Szczególną uwagę zwróć na koło pasowe wału silnika.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie żaden mechanik nie jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest Wlew, wskaźnik oraz spust oleju hydraulicznego w skrzyni w Renault 461. Może ktoś z was posiada taki ciągnik i podeślę mi dokładne zdjęcie gdzie co, jak. Będę baaardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam i miłego weekendu.🙂🤚
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam, mam problem z ciągnikiem renault 103.54 16x16 mechaniczna skrzynia. Kupiłem ją 2 lata temu po wymianie wałka z kołem zębatym odpowiadającym za przenoszenie napędu ze skrzyni na przystawkę. Problemem jest to że podczas jazdy z prędkością powyżej 8-9 km/h z włączonym napędem zaczyna głośno wyć (wiem że napęd zazwyczaj słuchać ale moim zdaniem powinno go być słychać przy większych prędkościach) w ciągu tych 2 lat kilka razy odkręcałem przystawkę w celu sprawdzenia tego wałka z kołem zębatym które było wymieniane i wszystko jest w porządku, brak luzów na łożyskach igiełkowych. Czy problemem może być przystawka, a jeśli tak to co może być przyczyną wycia ?
    • Przez Wojtas974
      Czesc,kupiłem 2 lata temu renowczke i po tygodniu zawiesił mi się rozdzielacz bo nie chciał opuścić maszyny. Oczywiście zdemontowalem go wysłałem na regenerację u siebie w mieście( to był błąd) i po zamontowaniu ciągnik ani nie chciał opuszczać ani podnosić..po wielu próbach wkoncu coś się udało że ciągnik zaczął podnosnic ale nie tylko mniej więcej na 3/4 wysokości... podczas opuszczania maszyny nie działalo to płynie tylko, gdy wajchę dałem całkowicie na opuszczanie to gwałtownie rzucał wręcz maszyna na ziemię.. kupiłem wszystkie sprężynki do wymiany, i mam problem w jednym miejscu jak to złożyć żeby było dobrze..
      Po złożeniu według schematu ten zaworek nie chowa się dokonca, tak powinno być?
      Snapchat-1924693670.mp4 Chodzi mi o sprężynki, numery 20 oraz 2

    • Przez Pawel507366
      Renault cergos 340
      Slabo działa wspomaganie
      Na niskich obrotach  miga kontrolka  niskiego cisnienia oleju w skrzyni i po tej akcji czasem samo włącza się przedni napęd 
      Pompa  wymieniona 3 lata temu i nic nie zmieniło  ostatnio wymieniłem cały olej na nowy fusch  wymieniłem orbitrol chciaz stary założyłem do kombajna i działa idealnie  wiec sam nie wiem co jeszcze może być problemem 
       
    • Przez Kaszlak79
      Witam forumowiczów. Szybkie pytanie, od czego jest przewód hydrauliki siłowej który wchodzi z obu strony skrzyni biegów w miejscu gdzie są hamulce w tym ciągniku?? Foto poniżej.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj