bannanowy13

wymiana gałki od skrzyni biegów i problemy z skrzynia

Polecane posty

bannanowy13    0

witam !

posiadam dopiero co zakupionego wladimirca t-25 i wszytsko jest ok jak na ta cene lecz posiadam kilka problemów i pytan, mianowicie:

1) traktor posiada 1 galke do zmiany biegów i jest ona bardzo niewygodna przy zmienie biegów a słyszałem ze tanim kosztem da sie ja wymienic na ta nowsza z 2 galkami co duzo ulatwia zycie i nie jest trudne w wymianiei moje pytanie czy faktycznie tak jest ?

2) zmiana biegow nie przebiega pomyslnie poniewaz rusek ma tylko biegi polowe czyli 1,2 i 5. jest tak poniewaz nieda sie wrzucic tych szosowych nwm czy cos blokuja ja w skrzyni czy cos jest zepsute. teoretycznie da sie jezdzic ale przydaly by sie biegi szosowe. jak sie do tego zabrac i ile kosztowalaby cala nowa lub uzywana skrzynia biegow ?

3) traktor ma chamulce sprawne tylko w prawym kole a w lewym chamuje ale tylko lekko i trzeba to wyregulowac. slyszalem ze jest sporo roboty zeby dostac sie do hamulcow czy ktos moglby mi powiedziec jak to dokladnie i po kolei zrobic ?

 

dziekuje za kazda odpoiwedz i pozdrawiam jako zoltodziub ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Albo zapytam inaczej, tą" gałką "którą masz włączasz też wsteczny bieg, czy masz drugą krótszą tz.rewers

 

Czytamy ze zrozumieniem !!!

"1) traktor posiada 1 galke do zmiany biegów i jest ona bardzo niewygodna przy zmienie biegów a słyszałem ze tanim kosztem da sie ja wymienic na ta nowsza z 2 galkami co duzo ulatwia zycie i nie jest trudne w wymianiei moje pytanie czy faktycznie tak jest ?"

 

bannanowy13 PISOWNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Co do gałek to właśnie jestem po takim "zabiegu".  Sprawa zmiany jest prosta tylko trzeba mieć dostęp do podłogi w celu zdjęcia wieżyczki. Ja miałem nową kompletną, więc wystarczyło odkręcić poprzednią, zaspawać jedną przerwę w blasze/pokrywie skrzyni biegów, żeby dźwignia nie przechodziła / jak rozbierzesz i popatrzysz to będziesz widział co i jak. Jeszcze musisz poszerzyć sam wybierak, gdyż w tej skrzyni wodzik od zmiany przód-tył ma szerokie wycięcie i jak nie poszerzysz to wajcha będzie latać. Przełączanie idzie bardzo lekko, ja skróciłem jeszcze wajchę i podgiąłem, teraz nie przeszkadza. Można też to zrobić mając starą wieżyczkę. Otwór do tulejki na wysokości 55 mm i do tego trzeba dokupić tulejkę wybierak, wajchę, oring.  Gdzieś jest post w tym temacie.

 

http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=392

 

Możesz jeszcze napotkać na problem z rurką oleju do siłownika. Starszy typ przeszkadza i trzeba albo odpowiednio go wygiąć albo wymienić na nowy typ / inaczej wygięty / ub na wąż. 

Edytowano przez slawek99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bannanowy13    0

wladimirec jest z 1980 roku. 

Wiem przepraszam  ale pisałem to na szybko.

A gdzie mógłbym dostać taką "wieżyczkę' oraz rurkę od oleju ? 

A czy ktoś jest mi w stanie pomóc w 2 i 3 wątku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Szukaj po sklepach rolniczych w necie, jeden link Ci dałem. Rurka, zerknij tu jak musi wyglądać

 

post-85787-0-17198500-1468177994_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj