Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpaleniem


266 odpowiedzi na ten temat

#101 Share grzesko

grzesko

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisany 03 październik 2010 - 08:00

Problem z odpaleniem Witam, problem pojawił się jakiś miesiąc temu. Przekręcam kluczyk w pozycję zapłonu, ustawiam reduktor(mała dźwignia) w pozycję S, przekręcam dalej kluczyk i nic, zero reakcji. czasami pomagało poruszanie reduktorem a teraz nawet to nie rozwiązuje problemu. Na krótko odpala bezproblemowo i nie wiem czy do wymiany jest stacyjka czy może jakiś prełącznik w skrzyni biegów? Z góry dzięki za pomoc.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpaleniem Dzisiaj, 21:59
  •  

#102 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 03 październik 2010 - 08:25

Problem z odpaleniem Zobacz styki przy czujniku w skrzyni.
Odłącz kable i zobacz czy odpali, następnie je połącz i zobacz czy zakręci, jak przy połączeniu na krótko będzie odpalał to czujnik do wymiany.

#103 Share grzesko

grzesko

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisany 03 październik 2010 - 09:08

Problem z odpaleniem A w którym miejscu znajduje sie ten czujnik???

znalazłem ten czujnik, jest z prawej strony tuż przy sprzęgle. Podłączyłem na krótko i gada na dotyk. Jutro lece po nowy czujnik.

#104 Share LOST

LOST

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo oczywiście i wszystkie jego odmiany

Napisany 03 październik 2010 - 09:11

Problem z odpaleniem Może to automat od wyrzucania bendiksa? bo jeśli automat jest dobry to na krótko nie zapali, tylko będzie kręcić rozrusznikiem i nie wyrzuci.
KPK Kumurun Team - Główny Sekretarz

#105 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 03 październik 2010 - 17:54

Problem z odpaleniem Kable od czujnika znajdują się miedzy kolumną kierowniczą, a silnikiem patrząc od prawej strony.

#106 Share wiktor27

wiktor27

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 postów
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 31 grudzień 2010 - 10:26

Problem z odpaleniem wiam uzytkownikow mam pytanko co moze byc ze ciagnik nie pali w zime?kupilem nowy akumulator i nic zrobilem rozrusznik i nic,kupilem paliwo do -35 dolalem denat i nic pomuzcie bo wezne mlota i go ;) :P

#107 Share szejk2

szejk2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie
  • Zainteresowania:rolnictwo, polityka, historia, ekonomia, technologie, zagadnienia popularnonaukowe, otaczający świat...

Napisany 31 grudzień 2010 - 11:18

Problem z odpaleniem Ja bym radził ten młot nie mniejszy niż 10 kg bo będzie odbijał w ręce...

#108 Share agro973

agro973

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:blisko Puław
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze

Napisany 31 grudzień 2010 - 11:19

Problem z odpaleniem a też mam 4512 i w zimie też nie mogę do dopalić a mam nowy akumulator i rozrusznik zrobiony na szybkoobrotowy to jest po prostu wada fabryczna

#109 Share szejk2

szejk2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie
  • Zainteresowania:rolnictwo, polityka, historia, ekonomia, technologie, zagadnienia popularnonaukowe, otaczający świat...

Napisany 31 grudzień 2010 - 11:21

Problem z odpaleniem słownik podaje pomóżcie!!!

Wada fabryczna dopalania, czy co? Ludzie ogarnijcie się z ortografią bo żal was.

#110 Share michal1993

michal1993

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj.-pom.)
  • Zainteresowania:KPK Komurun Team

Napisany 31 grudzień 2010 - 11:48

Problem z odpaleniem A może paliwo opada? Czy coś z pompą wtryskową?

Zainwestuj w słownik

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpaleniem Dzisiaj, 21:59
  •  

#111 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 31 grudzień 2010 - 12:16

Problem z odpaleniem Nie wiem, czy on posiada świece płomieniową albo żarową, jeśli tak, to sprawdź ich stan i podgrzej nimi tak z trzy cykle po 10 sekund (z małymi przerwami aby ich nie spalić). Drugie to może być paliwo letnie, ja ostatnio robiłem w MF 255 tzw. kopcia pod pompę wtryskową i filtr paliwa, aż do uzyskania letniej temperatury, po takim czymś zapalił.

#112 Share szejk2

szejk2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie
  • Zainteresowania:rolnictwo, polityka, historia, ekonomia, technologie, zagadnienia popularnonaukowe, otaczający świat...

Napisany 31 grudzień 2010 - 12:40

Problem z odpaleniem do michal1993!!! następny co nie umie pisać! Pompom?? czyżby to taki rodzaj pomponika przy czapce? Pisze się pompą!!!

Jeszcze 1 post nie na temat i poleca %%

#113 Share lukasz20

lukasz20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 463 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:spod łowicza
  • Zainteresowania:sport, technika rolnicza, hodowla bydła

Napisany 31 grudzień 2010 - 12:47

Problem z odpaleniem @szejk2 żaden z Twoich postów nic nie wnosi do tematu, z tego co mi wiadomo nabór na modów został skończony więc ich nie wyręczaj, a jeśli nabijasz tylko licznik postów to daruj sobie.

Może wtryskiwacze słabo rozpylają paliwo? Sprawdzałeś je?

Edytowany przez lukasz20, 31 grudzień 2010 - 12:48.

Ursus 360 3p
Władimiriec T-25
dają radę:)...

#114 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 grudzień 2010 - 12:47

Problem z odpaleniem @szejk2 chyba pomyliłeś fora, zarejestruj się na jakimś forum J.Polskiego itp, bo to jest forum rolnicze, gdzie liczy się pomoc w każdym problemie naszych kolegów, a nie upominania ich o błędy ortograficzne i nabijanie postów przy tym.
@wiktor27, sprawdź czy działa świeca płomieniowa, ona dużo pomaga przy rozruchu w niskich temperaturach.

#115 Share emtecc

emtecc

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 333 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 31 grudzień 2010 - 17:50

Problem z odpaleniem Żeby silnik perkinsa odpalił musi być w 100% odpowietrzony układ paliwowy. Jeżeli jest nawet minimalny ślad po wycieku paliwa to zapomnijcie o odpalaniu silnika w zimie jak stał nieruszany jakiś czas(głownie od filtra do pompy paliwowej+przewody wtrysków). Co do świecy żarowej - żeby poprawnie działała również trzeba ją dobrze odpowietrzyć a przy odpalaniu umiejętnie używać. 4-5 cykli po 20 sekund (grzejemy 20 sek czekamy 20 sek i powtórka). Na czas grzania w mrozy rzędu -20 dobrze jest podłączyć prostownik bo jakby nie patrzeć to świeca swoje ciągnie a większe naładowanie akumulatora przy tak niskiej temperaturze przekłada się na szybsze obroty rozrusznika.
Trochę wyjdę poza temat.
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem na uruchamianie silnika w zimie jest grzałka płynu zamontowana w bloku. Największe mrozy a dzięki temu ciągnik pali na dotyk jak w lato .. i tu nie ma żadnej przesady. Ostatnio zamontowałem w zetorze to po prostu bajka. Bez grzałki też odpalał ale akumulator wyduszany do zera. W ursusie 3512 mam świece i przy dużych mrozach też zapala ale gdybym bardzo często odpalał go w niskich temperaturach również zamontował bym grzałkę płynu.
W przypadku zetora koszt 70zł i już nie ma obaw czy zapali czy nie

#116 Share wiktor27

wiktor27

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 postów
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 01 styczeń 2011 - 07:18

Problem z odpaleniem dzieki koledzy a jak mzna zamonowac grzalke?i jeszcze przed odpaleniem odkrecam korek paliwa i slychac powietrze to moze byc wina pompki paliwa ze nie trzyma? jeszcze szejk2 zamiast zajmowac sie pisownia lepiej cos dorac :o

#117 Share volf

volf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 173 postów

Napisany 01 styczeń 2011 - 12:20

Problem z odpaleniem To raczej nie pompki wina tylko odpowietrznik w korku przytkany.
A robiłeś próbę z użyciem samostartu (może być plak do tapicerki)? Psikasz 2 sekundy w filtr powietrza i kręcisz rozrusznikiem bez grzania świecy, po kilku sekundach powinien odpalić albo chociaż odezwać się.

#118 Share emtecc

emtecc

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 333 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 01 styczeń 2011 - 20:06

Problem z odpaleniem No dobrze... na 100% rozrusznik dobrze złożony(tzn czy kręci...i czy wszystkie 4 szczotki właściwie przykręcone, w tym dwie połączone z uzwojeniem, komutator wyczyszczony, tzw automat sprawdzony)

Jeśli podejrzewasz pompkę zasilającą możesz ją sprawdzić tzn jedna osoba pompuje (dokładnie) a ty wykręcasz np dolny odpowietrznik na pompie paliwowej. Musi pojawić się paliwo. Tylko do końca nie wykręcaj bo możesz zrobić tak że bez odpowietrzania się nie obejdzie.

Przy minusowych temperaturach w osadnikach tworzy się galareta, parafina i zamarza woda. Nie wiem czy masz dwa czy jeden filtr bo w ursusach 3512 było tak i tak... w przypadku jednego odstojnika (z filtrem) sprawa wygląda nieciekawie bo tam od razu te świństwa są w filtrze i go zapychają przy okazji może zamarznąć. U mnie cały odstojnik przy - 20 jest biały od parafiny a w tym z którego paliwo idzie do pompy jest czyściutkie.

A ten niby napęd do -35 to bujda na resorach hehe... tak jak na "stacjach z orzełkiem" paliwa na literę "V". Teraz dolewają jeszcze do paliwa olejek kokosowy bo tańszy od rzepakowego... gdybyście widzieli jak jest oblepiony po tym świństwie filtr przy dystybutorze to przestalibyście to tankować:P ...ale tak jest wszędzie:D

Szczęśliwego Nowego Roku, jak najmniej awarii i powrotów do domu tyle samo co wyjazdów

#119 Share wiktor27

wiktor27

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 postów
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 02 styczeń 2011 - 06:38

Problem z odpaleniem korek sprwdzilem fakt korek mial odpowietrznik zatkany. panowie mieliscie taki cyrk z glowica w c-360 ze woda tryskala przez wtrysk paliwa? ja zalalem goraca woda odpalilem go i na trzecim tloku przy pracujacym silniku woda tryskala jak ze strzykawki? co moglo pojsc?woda do oleju nieposzla uszczelka niby cala .jak mozna sprawdzic swiece zaplonowa czy dziala?

Edytowany przez wiktor27, 02 styczeń 2011 - 06:43.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpaleniem Dzisiaj, 21:59
  •  

#120 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 04 styczeń 2011 - 21:58

Problem z odpaleniem Wykręc ją i zobacz czy żarnik nagrzewa się i robi czerwony. Jeden post w tym temacie był o tzw. samostarcie w aerozolu. Mój 4514 przy -15 to już ciężko odpala, oj bardzo ciężko. Zapewne świeca do wymiany oraz rozrusznik słabo już kręci (w końcu ma te 12lat za sobą), ale teraz w te mrozy nie będę tego robił. Kupiłem "samostart", jedno psiknięcie w filtr (po odkręceniu kapelusza psikam w dół, bo pod sam kapelusz to nic nie daje) i ciągnik opala po jednym przekręceniu.

Podobne tematy ursus 2812 odpala 4512 ciezko