SZMEKK

Renault 145.14 TX wolny podnosnik i przedni naped?

Polecane posty

SZMEKK    21

Witam 

Dzisiaj robilem podoorywke zrywaczem 3metrowym i zauwazłem ze moja renia nie chce podnosic i opuszczac jesli nie wkreci sie jej na wysoki obroty. Kiedy juz da sie jej duzo gazu to opuszcza ale bardzo powoli tak samo z podnoszeniem( tez odbywa sie to polwoi), Na panelu EHR nie mozna tego wyregulowac zadnym pokretłem. Czy jest to oznaka czegos powaznego? Czy mozna to jakos wyregulowac?

Dodam ze poprzedni wlasciciel załozył nowa pompe hydrauliczna i reczej to nie jej wina.

i pytanie z innej beczki : jak trzeba ustawic dzwignie od przedniego napedu zeby ciagnał 4X4 ma byc wduszona czy wyciagnieta do gory?

z góry dzieki za pomoc

 


Dodam jeszcze ze gdy sie podniesie maszyne na max i wylaczy traktor to pompa trzyma caly czas rowno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

Może w pokretle od szybkości reakcji coś się urwało albo nie łączy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

kolego a które to bedzie pokretlo bo nie wydaje mi się żeby które pasowało pierwsze bedzie od glebokosci drugie chyba od plywania trzecie od wysokości podnoszenia a czwarte???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mko09ijn    0

poprzedni wlasciciel zalozyl nowa pompe- jestes tego pewien, widziales ta pompe? jest na zewnatrz korpusow i widac ze nowa czy wewnatrz i trzeba wierzyc na slowo? pozatym nowa oryginalna czy zamiennik nieznanej jakosci? zawor ustalajacy cisnienie hydrauliki jest w tym ciagniku? moze na tej wymienionej pompie? chociaz zawor przelewowy odpowiada za udzwig a nie za szybkosc podnoszenia ale szukac trzeba wszedzie. Olej odpowiedni wlany, filtry czyste? do sprawdzenia tez jak kolega wyzej wspomniel obwod regulacjj szybkosci podnoszenia w ukladzie EHR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

warto sprawdzić ładowanie i stan akumulatora

 

dźwignia wyciągnięta


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

oleje i filtry wymienione, pompa też nowa założona dostałem starą przy zakupie ciągnika,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

dźwignią do góry żeby załączyć napęd
na rozdzielaczu masz taką dźwignię i nią regulujesz szybkość podnoszenia i opuszczania. on znajduje się pod kabina. a jak nie to to znaczy ze rozdzielacz do regeneracji koszt do 1000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

chlopaki patrzylem pod kabine i nie widze zadnej dzwigni przy rozdziielaczu, kurcze gdybym wiedzial jak to bym dodal tu na forum zdjecia jak to wszystko wyglada moze ktos pomoze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Ja bym sprawdził ciśnienie sterowania  w układzie ehr. jeśli na wolnych obrotach nie ma reakcji  a na wysokich troszkę działa to może być tego przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Na przykładzie 155.54 mierzymy na trójniku z lewej strony za kołem tylnym na dzielniku  a zawory są z tyłu po środku nad suportem zaczepu. a u Ciebie pewnie troszkę inaczej jest masz zawory pod kabina z prawej strony? ja bym sprawdził zawór do którego dochodzi powrót ciśnienie z orbitrola podłączone są trzy przewody. w nim znajduje się zawór który czasem  zacina i nie daje odpowiedniego ciśnienia do sterowania .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj