Jacek82A

Żywotność silnika Ursus C-360 3P

Polecane posty

Adi96    1848

C-360 3P były produkowane od 1981 roku a angileskie siedziały do 1984 1985 roku potem już krajowe montowano 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

A co za różnica jaki tam był silnik? Chyba nie liczysz że znajdziesz traktor który nie przeszedł przynajmniej jednego remontu silnika w ciągu 30 lat... A jak już ktoś zrobił to... Nigdy nie dojdziesz czy to ktoś w szopie robił i miał jakieś pojęcie czy zakładzie i co tam włożył...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    515

Wszystko zależy od części a trochę od użytkowania, jak pomocniczu bardzo dobrze sie spełnia, bardzo małe spalanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Tak tylko pytam z czystej ciekawości  :P. Moja 330 nie wyrabia przy bronach na 4 już i nie opłaca mi się go remontować raczej bo muszę dołożyć z 5k zł, wiec rozglądam się za czymś, kolega oferuje mi 3p za 18000 zł ze 100h gospodarstwa a znowu niedaleko mnie są 2 szt c360 po kapitalce za 12000zł tylko ze bez papierów  :unsure:.     

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Za taką kwotę bez papierów nie ma co brać.Innego ciągnika nie rozważałeś typu mf 255 czy zetor starszej serii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Nie no rozważałem tylko chciałbym kupić coś w okolicach cen c330 tak do 18000zł, bo ja dużo areału nie mam tylko że w górach ma mam strasznie strome łąki i 30 to graniczy z dachowaniem  :(.

PS: Za każdym razem jak przesiądę się ze swojej 30 do dziadka 3p lub 60 to zawsze zakleszczam biegi  :lol:  :blink: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Za szybko przełączasz przy zbyt mało wciśniętym sprzęgle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Szybkie przełączanie nie ma nic do tego,dobrze się nie zatrzyma wbija kolejny bieg tamty nie został dokładnie wyrzucony i gotowe.Próbować odblokować za pomocą wrzucenia reduktora na pozycję N i liczyć na odrobine szczęścia że samo wyskoczy a jak nie no to wiadomo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 

 

Szybkie przełączanie nie ma nic do tego,dobrze się nie zatrzyma wbija kolejny bieg tamty nie został dokładnie wyrzucony i gotowe.

No jeżeli się nie zatrzyma, to wiadomo że za szybko przełącza.      :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Sprzęgło dociskanie do spodu  :D  , gdyż dospawane ma z 10cm płaskownika, ale racja mam przyzwyczajenie z 30 do szybkiej,dynamicznej i bez zatrzymana jazdy. Ogólnie to i tak jak stoję w miejscu to biegi characzą więc cos nie halo  ^^ .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Sprzęgło do regulacji lub do roboty,czasem wbiciu na 3 czy 4 zaharczy trochę ale aby nie ciągle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

przerobiłem trochę tych 3p i nie wiem czy też macie takie doświadczenie, odczucie że te silniki przez pierwsze 700-1000 mth mają zaje...sty ciąg a później takie się mułki robią.... po zakładach znajomi pracują gdzie mają starsze wózki widłowe właśnie na 3p silnikach to też mają takie odczucie ale mówią też że silniki wytrzymują w zależności od operatora to 7-10 tyś mth a jak czubki jeżdżą to 2 tyś i po robocie... 

Edytowano przez Slimak1614

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj