Bartekh

Napinanie pasa jezdnego w Deutz m1080

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bartekh    0

Witam :) Mam taki problem w moim kombajnie deutz 1080 tzn. pas jezdny ten co przekazuje obroty na skrzynie bardzo sie luzuje gdy całkowicie zwolnie prędkość przez co cały drga i boje sie troche o łożysko na wałku na którym jest osadzony wariator. Chciałbym Was spytać czy jest jakiś sposób na ograniczenie połówek kół żeby sie całkowicie nie rozsuwały bo ciężko jest wymierzyć "na czuja" kiedy przestać zwalniać. Problem jest tu w tym że w tym kombajnie nie ma dwóch pasów do jazdy tak jak w np.: bizonie, tylko jest jeden pas i dwa koła które zmieniają szerokość. Fakt że pas jest dosyc zdarty bokami bo orginał ma miec 51 a mój ma 47 ale nie jest popękany czy coś więc może by jeszcze sezon polatał ;) Dołączam miniaturki więc jakbyście wiedzieli które sróbki przykręcić to powiedzcie. Dziekuje z góry za pomoc

post-40836-0-76077300-1467731402_thumb.jpg

post-40836-0-70238200-1467731603_thumb.jpg

post-40836-0-60510400-1467731617_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

W starszym typie wariatora np w M900 jest śruba do napinania lub podkłada się podkładki pod nakrętki na tych 3 szpilkach. W nowszym widzę ze nie ma tej śruby, nakrętki są za połówką stałą więc podkładki też odpadają. Koło przesuwne ma tylko kołek zabezpieczony z dwóch stron więc tam na pewno nie ma regulacji.

 

Możliwe że reguluje się siłownikiem ( ta śruba co wystaje z siłownika )

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    1342

W starszym typie wariatora np w M900 jest śruba do napinania lub podkłada się podkładki pod nakrętki na tych 3 szpilkach. W nowszym widzę ze nie ma tej śruby, nakrętki są za połówką stałą więc podkładki też odpadają. Koło przesuwne ma tylko kołek zabezpieczony z dwóch stron więc tam na pewno nie ma regulacji.

 

Możliwe że reguluje się siłownikiem ( ta śruba co wystaje z siłownika )

A gdyby wsadzić podkładkę pod ten tłok co go popycha siłownik? Mam ten sam problem tyle że w innym modelu i też szukam rozwiązania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj