Polecane posty

darek1987    0

Witam ślizga mi się sprzęgło w r3 evo 2500 h pracy z ładowaczem czołowym, rozpołowiłem traktor i niestety do wymiany jest nie tylko tarcza ale i docisk. Przeczytałem na forum że to wszystko przez zastosowaną tam tarczę ceramiczną więc chciałbym ją teraz zmienić na mineralną niestety jest problem z ich dostępnością a poza tym cena mineralnej jest bardzo zbliżona do ceramicznej ok 1000zł. Na internecie można znależć tarcze mineralne o takich samych wymiarach za 500zł ale w specyfikacji tych tarczy nie ma mojego modelu ciągnika tylko starsze i nie wiem czy będzie pasowała a nie chcę wyżucic w błoto kasy może ktoś już próbował zakładać zamienniki i mógłby podać ich numery katalogowe ewentualnie sklepy w których można je dostać. Tarcza oryginalna ma numer katalogowy 0.012.7095.3/20 wymiar 325mm 36x40mm wałek 24zęby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    53

to masz ten sam problem jak ja , u mnie tez przy podobnym przebiegu trzeba było wymienić tarcze i docisk  

Nie masz problemu z mruczeneim ciagnika przy ruszaniu i pyleniem tej tarczy na rozrusznik co skutkuje jego zacinaniem sie wystepuje to jak juz sie konczy tarcza?

tarcza ceramiczna jest lepsza bo nie przypalisz jej jak zwykłej ale za to trzeba wymienić i docisk co znacznie zwiększa koszt naprawy    

Dodam jeszcze ze mam teraz 3tys mtg czyli zrobiłem 500mtg i na tym juz tyle nie pojeździ bo już gorzej chodzi w porównaniu jak był nowy 

Edytowano przez agrorobert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1987    0

To mruczenie było od nowości więc się tym zbyt nie przejmowałem, przy rozpoławianiu okazało się że pyłu jest mnóstwo ale z rozrusznikiem jak do tej pory nie mam problemu. Rozpoławianie tego ciągnika jest bardzo proste więc wolę rozbierać go dwa razy częściej i płacić za tarczę 500zł niż za cały komplet 2500zł a to jeszcze nie wszystko bo do splantowania jest koło zamachowe a kto wie czy następnym razem nie będzie do wymiany. Nie wiem ile ono kosztuje ale wolę nie sprawdzać.

Myślę że w tym tygodniu uda mi się go złożyć to napiszę co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    53

koło zamachowe kosztuje chyba 5 tys
U mnie koło zamachowe trochę splantowalem i przykryciem nie w te same miejsce jak było bo silnik staje zazwyczaj w tym samym miejscu i tylko w tym miejscu było trochę uszczerbku
U mnie też od nowości tak mruczy przy ruszaniu przy zmianie tarczy na nowej to parę mtg nic nie było słuchać ale jak się dotarło i dopasowalo to dźwięk powrócił
ten pył to z tarczy,
Szkoda bo ze człowiek oszczędny i nie dołożył te 10 tys do to by był i rewers elektro-hydrauliczny i więcej biegów bo pod obciążeniem dochodzą i co za tym idzie mogę sprzęgło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1987    0

Teraz też tego żałuję chociaż u mnie zakup ze zwykłym sprzęgłem był spowodowany bardziej przeświadczeniem o jego prostocie i bezawaryjności. Korzystałem z PROW 60% zwrotu więc te kilka tysięcy nie robiło mi różnicy.

Edytowano przez darek1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Matix_96
      Dziś kupiłem same laser 90 z 1991roku i chciałbym prosić o jakiś opis kontrolek i o opis układ biegów oraz dźwigni zmiany biegow.
      Gdzie sprawdza się poziom oleju w tylnym moscie? 
       
    • Przez Czerk20sdz
      Wwitam czy laser posiada oddzielnie olej do hydrauliki I skrzyni biegów czy razem na jednym oleju chodzi.
    • Przez chrobi123
      Witam,  od jakiegoś czasu mam problem ze sprzęgłem w case farmall 75a, a mianowicie sytuacja wygląda tak że gdy jadę ciągnikiem i naciskam pedał to idzie bez żadnego oporu do podłogi i nie wysprzęgla, casem problem sie naprawia jak zgaszę i włącze od nowa silnik ale teraz już coraz rzadziej to pomaga a problem pojawia sie coraz częściej, pomaga natomiast wybicie wszystkich wajch na neutral a potem na siłe wbić pierwszy zakres i pierwszy bieg i rewers do przodu , jak zacznie ciągnik jechać to gaz do dechy i po chwili pedał sie robi twardy, proszę o pomoc co z tym robić
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez dawidursus323
      Mam następujący problem. Po zimie sprzęgło młocarni w Claas consul nie załącza się do końca. Nie zaskakuje. Jak od początku rozebrać ten mechanizm? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj