Skocz do zawartości

Zdjęcie

landini legend 115 problem z hydrauliką


4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share jarpas

jarpas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 czerwiec 2016 - 21:08

landini legend 115 problem z hydrauliką

A mianowicie przy rozgrzanym oleju wolno działa podnośnik tur i wspomaganie problem występuje tez przy pracy wom w większym obciążeniu  wałek łapie poślizg przy niższych obrotach silnika (wymieniony olej w skrzyni na utto 10w30 i filtry, docisk i tarcza sprzęgła WOM).

na zimnym oleju problemu nie ma ale na rozgrzanym wszystko wolna działa i kierownica nie idzie ukręcić

Jaki możne być problem czy to pompa hydrauliczna pada.

Prosze o pomoc


Edytowany przez jarpas, 26 czerwiec 2016 - 21:44.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
landini legend 115 problem z hydrauliką Dzisiaj, 22:00
  •  

#2 Share Onerif

Onerif

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów

Napisany 26 czerwiec 2016 - 21:48

landini legend 115 problem z hydrauliką prawdopodobnie pompa juz jest wypracowana :)

#3 Share jarpas

jarpas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 czerwiec 2016 - 22:00

landini legend 115 problem z hydrauliką

a orientujesz sie jakie powinno byc cisnienie na wyjsciu na końcówkach hydraulicznych


Edytowany przez jarpas, 26 czerwiec 2016 - 22:01.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
landini legend 115 problem z hydrauliką Dzisiaj, 22:00
  •  

#4 Share jarpas

jarpas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 czerwiec 2016 - 21:28

landini legend 115 problem z hydrauliką

jutro na przyjechać serwis i pomierzyć ciśnienie dam znac co wyszło.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
landini legend 115 problem z hydrauliką Dzisiaj, 22:00
  •  

#5 Share jarpas

jarpas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 czerwiec 2016 - 12:25

landini legend 115 problem z hydrauliką Cisnienie na szybko złaczkach było ledwie 115 barów na zimnym oleju serwisant posprawdzal wszystkie uszczelnienia czy przypadkiem pompa nie ciagnie powietrza i czy nie jest przytkany smok zasysajacy i stwierdzil ze pompa jest juz zużyta.
Po rozkreceniu pompy widac bylo jej zużycie wypracowany korpus i luz na tulejkach ślizgowych

Podobne tematy