seba25

Władimirec problem z biegami (rewersem)

Polecane posty

seba25    20

Witam mam problem z władimircem otóż,nie dawno była robiona skrzynia wymienione były tryby wałek oraz przesówka rewersu,niby wszystko ładnie chodzi oprócz jednej rzeczy a mianowicie podczas ruszania wyskakuje rewers,gdy się szybko pusci sprzęgło to załapie i nie wyrzuca a gdy się rusza powoli to wyrzuca odrazu z biegu.Prosił bym o pomoc w zdiagnozowaniu problemu może ktoś spotkał się z czymś takim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    435

To sie zdcyduj czy ci wyskakuje rewers czy bieg na którym masz zamiar ruszyc ???

Tak najlepiej to niech cała skrzynie wymieni albo najlepiej ciagnik sprzeda ehh..

Co bylo powodem naprawy skrzyni co sie działo ?? Czy po naprawie usterki zostalycalkowicie usuniete cz jakas z nich jescze pozostala mimo naprawy ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    20

Trochę żle sprecyzowałem po prostu przełączam rewers do przodu wrzucam jaki kolwiek bieg i gdy zaczynam ruszać wyskakuje z rewersu no chyba że puszcze szybko sprzęgło to wtedy nie ale jak wyrzuci to muszę jeszcze raz wrzucać rewers dzieje się tak podczas obciążenia jak i na jezdzie samym ciągnikiem,do tyłu jak jade to nie wyrzuca.Co do naprawy to po prostu ciągnik przestał jezdzić po rozebraniu okazało się że jest ścięty wałek tryby i podkładki zabezpieczające no i przesówka miała już duży luz i nie załączała dobrze kół od rewersu.Po naprawie wszystko chodzi tylko czegoś wyrzuca rewers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Jeszcze nie do końca ci wrzuca rewers w przód, albo przesuwka jest zbyt wyrobiona. Może też być że koła rewersu jest przesunięte w prawo.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    20

Dzięki za info @zbyszekbrzuze pewnie bez rozbierania i tak się nie obędzie,ale czekam jeszcze na inne propozycje bo już mnie trafia z tą skrzynią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    435

W takim razie albo przesówka albo koła zebate rewersu jak był tam luz zapewne jedno albo drugie oby nie te  2 rzeczy na raz ale zazwyczaj jak sie sypie to całosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A może zatrzask za późno blokuje wodzik hmmm? Skoro jak gwałtownie ruszy jest oki a jak powoli to wyrzuci 


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj