rabit500

uklad paliwowy zetor 16245 zts

Polecane posty

rabit500    12

Witam poszukuje rozwiazania problemu jaki mam ze wskaznikiem paliwa w moim 16245. Mianowicie nie swieci mi sie tzw. komornik wskaznik paliwa dziala ale kontrolki niskiego stanu paliwa nie zaswiecaja sie. Co moze byc tego przyczyną. Po podaniu napiecia bezposrednio na przewody z czujnika w dolnym zboirniku zadnego efektu.

Prosze o szybka odpowiedz.
Jesli pomylilem dzialy prosze moderatora o poprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Po części sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, jeżeli poprawnie za symulowałeś pracę czujnika to problem w przewodach. Przewód po przewodzie, złącze po złączu i usterka się znajdzie.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Znalazłem gdzieś informacje o przekaźnik który przełącza wskazanie wskaźnika między górnym a dolnym jakiem. Jeśli coś takiego istnieje to prosiłbym o jakiś schemat, podłączenia i informacje gdzie on powinien być, bo u mnie niczego nieznalazlem co mogło by tym sterować
Znalazłem gdzieś informacje o przekaźnik który przełącza wskazanie wskaźnika między górnym a dolnym jakiem. Jeśli coś takiego istnieje to prosiłbym o jakiś schemat, podłączenia i informacje gdzie on powinien być, bo u mnie niczego nieznalazlem co mogło by tym sterować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj