MafiaDG

Pronar 82sa hamulce

Polecane posty

MafiaDG    2

Witam mam od jakiegoś czasu problem z hamulcami w moim pronarku 82sa , zaczęło się to gdy popracowałem nim przy prasie i turze gdzie hamuje się non stop , z początku szczególnie po deszczu hamulce zaczęły się blokować ( na 1 koło ) potem wyczuwalne było coraz to słabsze hamowanie aż wczoraj jebł* coś i w ogóle nie ma prawego hamulca który się blokował (tzn. długo długo nic i nagle w miejscu zahamował) więc musiałem podkręcić lewy hamulec bo przy turze się nie da bez hamulca i mam teraz takie pytanie co należy zrobić aby hamował równo (na 2 koła) i nie blokowały się , kupiłem już rozpierak na prawe koło i tarcze hamulcowe czerwone nitowane , ewentualnie co jeszcze można wymienić aby je poprawić bo nie chce mi się co tydzień ściągać kół .

 

A i mam jeszcze problem z podnośnikiem Boscha czasami jest tak że w ogóle nie chce opaść i to pod konkretnym ciężarem na rozgrzanym oleju :( rozmawiałem z kolegą to mówił mi że chyba mam do wymiany zawór bezpieczeństwa (to takie co nad podnośnikiem jest z tyłu ) a wy co o tym sądzicie .

 

 

Edytowano przez MafiaDG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7974

powiem Ci ze u mnie jak padal deszcz lub bylo bardzo wilgotono to tez hamulce byly brzytwa i tawal w miejscu, za to jak bylo sucho i goraco to hamulec w zwalniacz sie przeksztalcal tylko, prawdopodobnie tarcza tam peczniala czy cos, musisz rozebrac, mogla peknac sprezyna lub rozpierak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Giegor
      Witam
      Mam problem z hamulcami w Proximie cały czas się zapowietrzają, pochodzą 2-3dni i znowu trzeba odpowietrzać.
      Gdzie szukać przyczyny czy w wyrównywaczu czy w zaworze za zbirnikiem paliwa?
      Bardzo proszę o pomoc
       
       
    • Przez stachu12
      Kupię regulator siłowy na 3 wyjścia ten pod siedzeniem wraz z całym osprzętem czyli przewody hydrauliczne cięgna  sruby mocujące itp
    • Przez DomiAgro
      Witam , chciałbym się dowiedzieć jakim biegiem w mtz prasujecie warfama z543 , posiadam starszy ciągnik ze starszym typem skrzyni , tym z jedną wajcha , pozdrawiam
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
    • Przez JumperTomek
      Działanie podnośnika i wyjść hydraulicznych naraz to objaw uszkodzonego rozdzielacza pod fotelem, czy ten przy kierownicy tez może być walnięty ?
      Dosyć szybkie opadanie podnośnika to wina rozdzielacza, czy uszczelnień w siłowniku ? Z rozdzielacza pod kierownicą jest mokro.
      Gdy dam dźwignie koło fotela na maksa do tyłu to pompa zaczyna wyć
      Jest ktoś z okolic Częstochowy kto ogarnia hydraulike w mtz ?
      Lepiej wywalić rozdzielacze i dać nowe czy bawić się z tymi starymi ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj