Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dudas83    6

Witam mam problem z mrugającymi kontrolkami w MF 4270 wyświetla mi kod błędu 6-2 uszkodzony czujnik liczby obrotów, wie ktoś o jaki czujnik chodzi i gdzie on się znajduje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Rozumiem, że to kod przekładni rewersu i miga kontrolka ciśnienia oleju na zegarach. Czujnik obrotów masz w obudowie skrzyni biegów przy napędzie pompy hydraulicznej. Za prawym tylnym kołem. Niektórym pomogło czyszczenie. Aby go wyjąc musisz spuścić olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Wszystko działa tylko że kontrolki mrugają i piszczy.

Co nie działa?

 


Rozumiem, że to kod przekładni rewersu i miga kontrolka ciśnienia oleju na zegarach. Czujnik obrotów masz w obudowie skrzyni biegów przy napędzie pompy hydraulicznej. Za prawym tylnym kołem. Niektórym pomogło czyszczenie. Aby go wyjąc musisz spuścić olej.

 

Tak mruga kontrolka ciśnienia oleju i kontrolka kodów błędów przekładni nawrotnej/przełączania mocy i trójkąt ostrzegawczy  .A wlałem olej z powrotem bo wymieniałem filtr :)  ten od spodu a wiesz może jaki powinien być ten wkład do filtra odśrodkowego z prawej strony koło zwolnicy ? Bo może jest jakiś zamiennik a orginał ponad 700 zł a nie ma tam go w ogóle  bo ktoś go nie założył .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1951

Czyli jak mruga od rewersu towszystko ok.. rozumiem. Wkład filtra odśodkowego? Ktoś mi wyjaśni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Jeśli nie wiesz co to wkład filtra odśrodkowego to proszę bardzo wpisz w google ten nr.    3800350M91

Czyli jak mruga od rewersu towszystko ok.. rozumiem. Wkład filtra odśodkowego? Ktoś mi wyjaśni?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1951

Ponieważ jest to taka konstrukcja a nie inna potrzebujesz właściwie cały filtr.
Zasada dzialania filtra odśrodkowego nie przewiduje stosowania wkładów. Twojego poprostu się nie czyści a wymienia. Tego nie rozumiałem. Filtr napędzany olejem nie utrzymuje jak pamiętam właściwego ciśnienia w układzie jeżeli go niema. Masz tam zasilanie i dwa powroty: jeden z dysz napędowych a drugi czystego oleju do układu. Sprawdź dokładnie czy brak filtra to jedyna modyfikacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Do filtra odśrodkowego nie ma wkładu. Jeśli ci działa, nic nie jest zniszczone to tylko wystarczy wyczyścić. Pamiętaj aby tej śruby na górze obudowy mocno nie dokręcać. Tylko tyle aby nie leciał lej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Panowie wymieniłem filtry, czujnik wyczyściłem nie pomogło kupiłem nowy czujnik i nadal to samo, ciśnienie hydrauliki prawidłowe może ktoś ma jakiś pomysł? Cały czas świeci się kontrolka brak ciśnienia w skrzyni biegów  i mruga kod błędu 6-2

Edytowano przez dudas83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie wiem aby tam był jakiś inny czujnik obrotów. Może być instalacja do przejrzenia przez elektryka. Może gdzieś nie łączy. U mnie kiedyś po myciu wywalało błąd awaria czujnika zakresów skrzyni. Wyschło i się uspokoiło. Niech elektryk sprawdzi też ładowanie. Może obroty sczytywane są również z alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Awaria usunięta czujnik pokazywał prędkość jazdy ,ale nie był do końca sprawny... sprawdzony miernikiem okazał się uszkodzony koszt nowego to 900 zł został wymieniony i po kłopocie, jedynie co było nie potrzebnie wymieniane to czujnik w obudowie pompy jak napisał hubertuss w tym modelu jak mój 4270 czujnik prędkości jazdy znajduje się obok walka przekaźnika mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Pytałeś o czujnik liczby obrotów. Więc ci napisałem gdzie jest.

 

http://www.hjallerupmaskinforretning.dk/UserFiles/File/kataloger/Massey%20Ferguson/Traktor/4260%204270%20FR%20K37009.pdf

 

Strona 624 na środku rysunku numer 13. Czujnik numer 15 umieszczony zaraz nad wałkiem wom odpowiada za pomiar prędkości wom i wg tego katalogu jest taki sam jak ten od obrotów silnika. Oba mają ten sam numer katalogowy.

Gdzie dokładnie przy wom znalazłeś ten czujnik prędkości jazdy? Bo szczerze powiem nigdy go nie szukałem i nie wiem gdzie on jest.

W starszych modelach serii 4200 z przed 2001 roku był przy lewym tylnym kole. W nowszych nie wiem gdzie jest.  Dokładnie możesz popatrzeć jaki model masz na pierwszej stronie katalogu. Tam jest zaznaczone. Numer seryjny zaczyna się od K.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Ja mam rocznik 2003 w katalogu nie ma  w którym miejscu on jest, ale znajduje się  obok czujnika prędkości  wom po lewej stronie nr.kat 3825141M2.Kod który wyświetlał nie jest tylko odpowiedzialny za to co jest napisane w instrukcji tak mi powiedział elektronik który sprawdzał uszkodzony sensor .Ważne ze obyło się bez poważniejszych napraw .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysonzi1    7

Witam, rownież mam taką sytuację, przy większej prędkości wyskakuje kod błędu 6-2. U mnie również nie ma filtra odśrodkowego, jest sama obudowa. Jeśli chodzi o czujnik to jeszcze go nie wyciągałem ale myślę że pod koniec tygodnia będę się za to brał. Najtańszy jaki znalazłem kosztuje 600zl. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Japierdolim
      Witam. Jestem nowy na forum. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość jeśli coś źle zrobiłem. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Massey 4235 1997r i zauważyłem problem z deska rozdzielczą a właściwie to z kontrolkami , wskaźnikiem paliwa i obrotomierzem. Wszystkie kontrolki zapalają się podczas pierwszego odpalania ciągnika, wskaźnik paliwa itd, obrotomierz wskazuje err. Wszystko działa do czasu zgaszenia ciągnika, po zgaszeniu i uruchomieniu ponownym nagle przestają działać dosłownie wszystko (ciemność na desce rozdzielczej). Proszę o jakieś porady od czego zacząć.
    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj