Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zetor 7711 problem z ustawieniem początku tłoczenia


4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share pawel8891

pawel8891

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 20 czerwiec 2016 - 08:10

Zetor 7711 problem z ustawieniem początku tłoczenia

Od jakiegoś czasu mój zetor na zimnym silniku odpala coraz gorzej, na samym początku myślałem że to wtryskiwacze i faktycznie ciśnienie otwarcia było trochę za małe. Po ustawieniu wszystkich wtryskiwaczy tak jak trzeba niewiele się zmieniło, ciągnik nadal ciężko odpala na zimnym silniku. Sprawdziłem początek wtrysku i okazało się że był tuż przed GMP pierwszego cylindra. Teraz pompa leży na kolektorze wydechowym i nadal początek tłoczenia nie łapie się nawet na ostatnią kreskę. Czy problem może tkwić w kole pośrednim rozrządu?

Dodam jeszcze że silnik na zimno bez przepompowania ręczna pompką nawet się nie odezwie(po przepompowaniu zapala tylko z gazem w podłodze), dziwne bo paliwo nie schodzi wystarczy ruszyć pompką 3 razy i słychać jak puszcza zawór nadciśnieniowy z tyłu pompy.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor 7711 problem z ustawieniem początku tłoczenia Dzisiaj, 19:45
  •  

#2 Share DarekD

DarekD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 658 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 czerwiec 2016 - 10:23

Zetor 7711 problem z ustawieniem początku tłoczenia

Kolego , jak nic nie było wcześniej rozbierane to kąt wtrysku się nie zmienił od czasu jak opuścił fabrykę.

Kąt powinien wynosić (bodajże ) 23 stopnie przed GMP a sprawdzasz nie przy maksymalnie zaciągniętym gazie ,ale jak listwa sterująca sekcjami jest mniej więcej w połowie swego skoku . Jak nie rozbierałeś silnika to nic nie kombinuj z kątem wtrysku ,natomiast zacznij od dokładnego uszczelnienia układu paliwowego . Co to znaczy dokładnego ? To Znaczy żeby się nie zapowietrzał musi być idealnie szczelny nawet na rurce zlewnej nad wtryskiwaczami bo inaczej będzie schodzić  choć to wydaje się niemożliwe ,ale tak się będzie działo . Także wszystkie uszczelki miedziane zmień na nowe , przewody gumowe posprawdzaj dobrze podociskaj wszystkie śruby i nie ma bata żeby nie trzymał ( nie potrzebne żadne zaworki zwrotne ).

Ogólnie rzecz ujmując to wszystkie Zetory palą ciężko ale w temperaturze około 0*C  latem ,jak już jest problem to trzeba szukać przyczyny ( moim zdaniem najpierw  w kompresji ) -także weź to pod uwagę


nowy

 
 
 
 
 
 

#3 Share zydor

zydor

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów

Napisany 20 czerwiec 2016 - 13:27

Zetor 7711 problem z ustawieniem początku tłoczenia

Podkładki miedziane dobrze jest zastąpić PMG-ami ( podkładka metalowo gumowa) lepiej uszczelniają, do tego wszystkie wężyki elastyczne zmienić na gumowe a nie twardniejące igielitowe. U mnie był winny wężyk przelewowy z pompy, twardy igielit pomalowany wyglądał jak metalowy, wyszło przy demontażu pompy wtryskowej - po prostu się zsunął wić układ nie miał prawa być szczelny. Test na szczelność  to suche przewody i po prostu rano po nocy za pierwszym ruchem pompką ręczną już zawór w pompce przelewa ciśnienie - czyli nic nie uciekło.

Pali od ćwierć obrotu .

pozdrawiam



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor 7711 problem z ustawieniem początku tłoczenia Dzisiaj, 19:45
  •  

#4 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 21 czerwiec 2016 - 21:19

Zetor 7711 problem z ustawieniem początku tłoczenia

tu raczej problem jest w silniku albo mniej prawdopodobne w pompie, a nie w podkladkach, ile silnik ma przebiegu bo remont sie klania-chyba ze cos bylo robione z nim lub pompa.

pompowanie reczna -juz zapomnialem jak to sie robi  :P


buk, humor ,seks ,rokendrol.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor 7711 problem z ustawieniem początku tłoczenia Dzisiaj, 19:45
  •  

#5 Share DarekD

DarekD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 658 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 czerwiec 2016 - 17:46

Zetor 7711 problem z ustawieniem początku tłoczenia

kolego ,w jakim stanie by nie był to zapowietrzony będzie stwarzał problemy przy rozruchu ,a więc od tego trzeba zacząć


nowy

 
 
 
 
 
 

Podobne tematy