Skocz do zawartości

Zdjęcie

Renault 145.14 TX


16 odpowiedzi na ten temat

#1 Share SZMEKK

SZMEKK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 czerwiec 2016 - 21:35

Renault 145.14 TX

Koledzy mam pare pytan a nie znalazlem zadnej konkretnej odpowiedzi na forum.

1.Jak wyglada sprawa z tymi zbiornikami paliwa, tz. paliwo przelewa sie powoli z jednego do drogiego tak? wydaje mi sie ze u mnie jest po drodze jakis zaworek po drodze na wezu (albo to jest odpowietrznik?)? trzba cos z tym robic specjalnego w czasie tankowania czy cos?

2.z lewej strony fotela sa dwie dzwignie, jedna jest od przedniego napedu a droga wyglada jak hamulec reczny a ten jest z prawej strony, podejrzewam ze moze jest to hamulec womu ale strasznie ciezko to ruszyc i nie sprawdzałem . co o tym myslicie? wersja ciagnika o ktorej mowie  to 16x16. pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 145.14 TX Dzisiaj, 01:57
  •  

#2 Share dawidgr

dawidgr

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice kielc
  • Zainteresowania:mechanika rolnictwo

Napisany 18 czerwiec 2016 - 07:34

Renault 145.14 TX A moze ta jedna dzwignia to blokada przedniego mostu sprawdz czy do mostu nie dochodzi jakas dźwignia bo juz w kilku ciagnikach duzych spotkalem sie z taka blokada wlasnie.

#3 Share SZMEKK

SZMEKK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 czerwiec 2016 - 09:45

Renault 145.14 TX Między sprzęgłem a hamulcem jest dodatkowy mały pedały i to pewnie jest blokada więc ta opcja raczej odpada

#4 Share dawidgr

dawidgr

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice kielc
  • Zainteresowania:mechanika rolnictwo

Napisany 18 czerwiec 2016 - 11:02

Renault 145.14 TX Ale masz blokade tylnego mostu i to moze byc ten pedal co opisujesz ale także ciagniki posiadają przednia blokade mostu wlasnie oddzielną dzwignie ja spotkalem sie z takim rozwiazaniem w case i kubota z serii dt z lat 80

#5 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3431 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 18 czerwiec 2016 - 19:08

Renault 145.14 TX

dźwignia z lewej to sprzęgło WOM

zbiorniki są połączone, nie powinno być żadnych zaworów, więc jeśli coś takiego masz możesz spokojnie wywalić  ;)

 


Polska B

 


#6 Share SZMEKK

SZMEKK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 czerwiec 2016 - 19:25

Renault 145.14 TX

koledzy  a z tym paliwem to bedzie tak ze najpierw napelni sie  calkiem ten dolny zbiornik pod kabina i bedzie pokazywac ze ten jest pelny a gorny pusty a potem gdy zaczne wlewac wiecej paliwa to na tym gornym tez sie podniesie wskaznik paliwa?

u mnie ta dzwignia ciezko chodzi od tego womu



#7 Share Renault85-15TX

Renault85-15TX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1220 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LTM

Napisany 18 czerwiec 2016 - 19:54

Renault 145.14 TX

Jeśli napełnisz dolny zbiornik do pełna a bedziesz dalej lał paliwo to i góry bedzie się napełniał i wskazówka o ile działa bedzie to pokazywać.
Co do dźwigni wom-u to jeśli już linka jest przerdzewiała może cięzko chodzić. U mnie też cięzko chodziła ale po prasowaniu i czestym jej używaniu trochę się rozchodziła i teraz jest lżej. 


"Co się polepszy, to się popieprzy, co się zbuduje, to się zrujnuje, co się ustali to się obali" Polak musi mieć łeb i d*pę ze stali !!!


#8 Share nwj451

nwj451

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 10 sierpień 2016 - 21:06

Renault 145.14 TX Ale jak zostanie 2 cm na dnie górnego to lepiej zalać paliwem jak wskaźniki nie chodzą

#9 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3431 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 11 sierpień 2016 - 10:31

Renault 145.14 TX

z górnego wszystko nie spłynie, chyba że odkręcisz i przechylisz na prawo  ;)


Polska B

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 145.14 TX Dzisiaj, 01:57
  •  

#10 Share witejus

witejus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 276 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 sierpień 2016 - 18:01

Renault 145.14 TX

Ale masz blokade tylnego mostu i to moze byc ten pedal co opisujesz ale także ciagniki posiadają przednia blokade mostu wlasnie oddzielną dzwignie ja spotkalem sie z takim rozwiazaniem w case i kubota z serii dt z lat 80

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego



#11 Share igorek2012

igorek2012

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 08 październik 2016 - 16:15

Renault 145.14 TX

koledzy mam pytanie co oznacza kontrolka w renault 145.14 ta obok stop

Załączone miniaturki

  • IMG-20161008-WA0010.jpg


#12 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 08 październik 2016 - 18:59

Renault 145.14 TX

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego

 

Mylisz się kolego.

Renault w 1976 roku wprowadza rewolucyjny, jak na tamte czasy system "BLOCAMATIC" - czyli system automatycznego hamowania (blokowania) mechanizmu różnicowego bez konieczności ręcznej interwencji. Pozwala na bardzo znaczący wzrost wydajności pracy oraz ogranicza zużycie opon.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#13 Share witejus

witejus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 276 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 październik 2016 - 21:40

Renault 145.14 TX

w niczym się nie mylę Kolego  pokaż mi zdjęcie przedniego mechanizmu różnicowego Renault 145-14 z blokadą załączaną mechanicznie bo o tym mowa a Ty piszesz o mechaniżmie różnicowym o zwększonym tarciu wewnętrznym  jakkolwiek by się nie nazywał



#14 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 08 październik 2016 - 21:52

Renault 145.14 TX

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego

 

Jeszcze raz zacytuję Twoją wypowiedź z wytłuszczeniem wyrazów kluczowych:

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego - dlatego piszę, że miały blokadę i to automatyczną i bardzo skuteczną.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#15 Share witejus

witejus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 276 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 październik 2016 - 22:27

Renault 145.14 TX

nie wykręcaj kota ogonem dobrze wiesz o co mi chodzi i przeczytaj post  którego dotyczyła moja wypowiedż



#16 Share damianos95

damianos95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 374 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2016 - 12:52

Renault 145.14 TX

Nie chce nikogo bronic ani za nikim obstawac ale jednal @AlaCapone ma racje tak napisałeś ion sie odniósł do twojego posta. A ty na przyszłosc pisz dokladnie o co ci chodzi alboczytaj ze zrozumieniem swoje wypowiedzi bo potem wychodza takie sytuacje jak wyzej



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 145.14 TX Dzisiaj, 01:57
  •  

#17 Share witejus

witejus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 276 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2016 - 21:46

Renault 145.14 TX

damianos j.w



Podobne tematy