Polecane posty

Witam wszystkich, chciał bym postawić tunel foliowy, pod rzodkiewkę lub rozsadę bobu, po czym przeznaczyć tunel na paprykę, ogórka czy pomidora. Od początku myślałem o metalowej konstrukcji tunelu, ale przy takich rozmiarach był by to spory wydatek i pomyślałem jeszcze o tunelu konstrukcji drewnianej. Interesuje mnie tunel długości 30m, szerokości 7m i wysokości 2m. Niestety nie wiem jak obliczyć koszt takiego tunelu, ponieważ nie mam w tym doświadczenia i nie wiem jakiego materiału potrzebuje na konstrukcje.

 

Jakiej grubości powinny być słupy główne, a jakie listwy nad głową i reszta konstrukcji? Proszę o pomoc.

 

 

 

 

Interesuje mnie coś takiego jak widać na zdjęciu z Google poniżej:

post-190839-0-44435500-1465391823_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez case135
      Witam:) Mam takie pytanko, czy wie ktoś co może być powodem nie działania nagrzewnicy w kabinie?? Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedz:)
    • Przez sparta
      Witam. mam problem z ogrzewaniem w mf 3095. odkąd kupiłem ciągnik nie było ogrzewania, rozkręciłęm u góry wszystko zeby posprawdzac i wiem ze wogole tam woda nie dochodzi, czy mogły ktos podać schemat lub informacje jak to ogarnąc aby było? bo za tydzien musze ze zbożem jeździć i nie chce zmarznąc ^^
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.