Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145


30 odpowiedzi na ten temat

#21 Share mlody3320

mlody3320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 29 marzec 2008 - 21:48

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 taki arez to kosztuje ok 15 tys zl. i to zlezy z ktorym walem????bo sa dwa rodzaje ciezkich walow: packer albo elastyczny.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 Dzisiaj, 10:11
  •  

#22 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 29 marzec 2008 - 21:49

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 to juz nie ma wiekszego znaczenia

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#23 Share mlody3320

mlody3320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 29 marzec 2008 - 21:54

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 packer- 15.600zl , a elastyczny to nie wiem ale wydaje mi sie ze troche drozej...

#24 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 29 marzec 2008 - 22:05

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 netto?

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#25 Share Piotrek835

Piotrek835

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:byłe radomskie

Napisany 29 marzec 2008 - 22:14

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145

ale talerzowe agregaty to tylko do siewu uproszczonego czyli od razu na sciernisko. nie jest wskazane zeby robic agregatem talerzowym na polu zaoranym...a po drugie jego masa jest wieksza od aresa 2L.
a co do tego zapychania to kolego nie wiem jak ty ale ja sieje na polu dobrze zaoranym i nie mam problemow z zapychaniem....tak szczerze to nigdy ich nie mialem odkad mam juz ten agregat (4 lata) nigdy nie zapchalo mi sie... po prostu tzeba wykonywac dobrze i starannie orke zimowa no i jak najglebiej i wiosna wszystko bedzie ok:)!!


Z tego co sie orientuje to w przypadku kukurudzy lepiej jest uprawic talerzowym niz zwykłym, a troche o tym wiem, ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :)
A co do tego zapychania to na starannie uprawionym polu to nie ma problemy, ale biorac pod uwage siew na jakims polu po ugorze, albo niezbyt starannie uprawionym to wtedy zaczynaja sie problemy. A i takie pola sie trafiaja. Życie jest okrutne :)

#26 Share mlody3320

mlody3320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 30 marzec 2008 - 00:08

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 pod kukurydze to juz nie wiem bo nigdy jej nie sialem i prawdopodobnie siac nie bede:P a co do tego ugoru...to nawet i talerzowy bedzie mial problemy...bo jak nie w agregacie sie zapch to w siewniku:P lepiej jest siac na dobrze zaorane pole...wtedy idzie jak po masle..nawet aresem 2L:):)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 Dzisiaj, 10:11
  •  

#27 Share Piotrek835

Piotrek835

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:byłe radomskie

Napisany 30 marzec 2008 - 03:46

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145

pod kukurydze to juz nie wiem bo nigdy jej nie sialem i prawdopodobnie siac nie bede:P a co do tego ugoru...to nawet i talerzowy bedzie mial problemy...bo jak nie w agregacie sie zapch to w siewniku:P lepiej jest siac na dobrze zaorane pole...wtedy idzie jak po masle..nawet aresem 2L:):)

Dobrze to nie bedziemy sie sprzeczać ale u mnie w poznaniaku to jest sporo miejsca niedzy redlicami i to musi juz byc naprawde paskudne pole rzeby sie zapchało.
A tak na koniec to kazdy ma troche racji :)

#28 Share mlody3320

mlody3320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 30 marzec 2008 - 08:04

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 he he ok:) masz racje kazdy z nas ma troche racji :)
lepiej wrocmy do tematu :)

#29 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 04 kwiecień 2008 - 09:02

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 co bedzie lepsze ares 2l z packerem czy 3l z rurowym?

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#30 Share radson

radson

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:G-styń
  • Zainteresowania:Nowoczesne rolnictwo,motoryzacja,sport

Napisany 04 kwiecień 2008 - 10:03

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 Zależy od ziemi.,Jak masz dość lekkie to ja bym brał wał rurowy. U nas sąsiad ma agregat 3m Rol-masz Kutno ze zwykłymi wałami i na 3,4klasie ziemi bardzo dobrze kruszy , a współpracuje z Ursusem 1044 92km, czyli gabarytami podobny do twojego Zetora 10245.
http://www.allegro.p...o_3m.html#photo to jest taki sam agregat jak mojego sąsiada.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 Dzisiaj, 10:11
  •  

#31 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 04 kwiecień 2008 - 19:44

Jaki agregat uprawowo siewny do zetora 10145 co powiecie o maszynach z POM Brodnica?
Biore teraz pod uwage agregat uprawowo-siewny U644 3m z wałem rurowym.
Pytanie tylko czy te maszyny sa warte takich pieniedzy? taki agregat kosztuje 10900netto, minus ewentualnie rabat od dilera.
Słyszałem ze to jest uznany sprzet i sie bardzo powaznie zastanawiam czy taki czy moze 5tys tanszy agromasz, głupi juz jestem,
stwierdzilismy z ojcem ze na 95% kupimy nowy agregat i uzywany siewnik.
Tylko w koncu kurcze co wybrac?
co do samego agregatu z pomu brodnica - jest wariant z wałem rurowym 540 albo z wałem 410 i do tego włóka - który bedzie lepiej doprawial, co byscie wybrali?

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


Podobne tematy