Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200


12 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Damian6553

Damian6553

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 czerwiec 2016 - 16:32

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Witam, mam problem z wyjęciem pompy wtryskowej z Fahr M1200, problem w tym, że odkręciłem śruby trzymające pompę oraz trzy śruby z pod dekielka po przeciwnej stronie które służą do regulacji a mimo tego pompa nie chce wyjść. Co ją jeszcze trzyma? Cała pompa chodzi na boki oraz góra, dół a nie wychodzi.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200 Dzisiaj, 19:24
  •  

#2 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1228 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 04 czerwiec 2016 - 21:29

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Odkręć koło zębate.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#3 Share Damian6553

Damian6553

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 czerwiec 2016 - 21:38

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Zapomniałem dodać, koło zębate też odkręcałem ale również bez efektu, chyba że jest mocno połączona z kołem i trzeba ją w jakiś sposób wypchnąć z koła ?



#4 Share adrian3005

adrian3005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 364 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrowiec Świętokrzyski
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 06 czerwiec 2016 - 22:19

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Pewnie tak jak mówisz, jak ja demontowałem pompę wtryskową z deutz fahra to też miałem tak, że wszystko odkręciłem i nie wychodziła, wziąłem drewniany kołek i uderzyłem w pompę od strony koła zębatego i wyszła. tam będziesz miał taki oring żeby olej się nie wydostawał z obiegu i ten oring tak trzyma tą pompę



#5 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1228 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 07 czerwiec 2016 - 07:00

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Ściągaczem ściąg koło zębate z osi pompy wtryskowej a wtedy pompa sama wyjdzie.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#6 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 07 czerwiec 2016 - 21:34

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200 Puknij przez coś miękkiego w odkręcaną środkową śrubę. Te 3 dookoła możesz dokręcić. Tylko ustaw klin na górze.

Edytowany przez Laval, 08 czerwiec 2016 - 06:55.


#7 Share Damian6553

Damian6553

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 czerwiec 2016 - 21:49

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Już wyciągnąłem właśnie wybijając ją, tylko nie ustawiłem klina na górze ale to chyba nie ma większego znaczenia jak jest ustawiony ?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200 Dzisiaj, 19:24
  •  

#8 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 08 czerwiec 2016 - 06:53

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200 Ma przy składaniu. Nie wylatuje. Jak będziesz wkładał wrzóć smatę do środka bo klina w misce będziesz szukał.

#9 Share Damian6553

Damian6553

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 czerwiec 2016 - 22:34

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Ok, dzięki za rady. Pompa już pojechała do regeneracji



#10 Share Damian6553

Damian6553

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 czerwiec 2016 - 22:06

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Oddano mi już pompę, ale pojawił się problem a mianowicie zamontowałem wszystko jak trzeba a silnik nie chce odpalić. Kręci ale tylko przy pierwszej próbie zaśmierdziało dymem lecz nie było nic widać, w kolejnych próbach również nie widać dymu ale minimalnie go czuć. Czy może to być wina minimalnie złego ustawienia kąta wtrysku ?

Słyszałem jeszcze że pompę przed odpaleniem trzeba zalać ropą bo inaczej nie odpali, ja przed odpaleniem przepompowałem układ pompką ręczną. Czy to ma może jakiś wpływ na to?



#11 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1228 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 15 czerwiec 2016 - 23:05

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Po pierwsze: Pompę wtryskową oraz cały układ paliwowy trzeba odpowietrzyć. Jeśli przy pompie są dwie śrubki do odpowietrzania, najpierw dolna. Pompujesz pompką ręczną, aż do zniknięcia pęcherzyków powietrza i zakręcasz śrubkę. Potem kolejna. Oczywiście odpowietrzamy po kolei, najpierw filtry, pompa na końcu.

Po drugie: aby szybko odpowietrzyć pompę (a szczególnie układ wysokiego ciśnienia w pompach rotacyjnych) odkręć przewody najlepiej przy wtryskiwaczach i odchyl je delikatnie. Zakręć rozrusznikiem kilkukrotnie (4-5 sekund). Operację powtarzasz, aż do momentu pojawienia się paliwa. Dokręcasz przewody i odpalasz silnik (zamiast przy wtryskiwaczach można odkręcić przewody przy pompie).

 

Co do kąta wtrysku będziemy rozmawiać, jak odpalisz silnik i napiszesz: Jak odpala? Jak dymi? Jaka jest praca silnika? (głośniejsza niż przed regeneracją, bardziej metaliczna), itd.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#12 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 16 czerwiec 2016 - 08:42

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200 Jak wszystko złożyłeś dobrze to musi zapalić. A skoro nie pali to niestety nie jest dobrze złożone. Co do pompy to nie ma niej śrubki do odpowietrzania ani dolej ani górnej ani lewej czy prawej.
Masz pompować ręczną pompką tak długo byś usłyszysz charakterystyczny dźwięk puszczającego paliwo zaworka na pompie wtryskowej. Jak nie masz wyczucia to go popuść. Będziesz widział paliwo to dokręć. Ustawienie konta wtrysku jest bardzo ważne jak nie ustawisz a różnica duża to nie zapali. Nie ma szans. Tak, więc słuchaj dalej kolegi AlCapone, że najpierw odpal silnik, który nie pali a potem kont wtrysku. Bo każda procedura serwisowa, od jakiego kolwiek silnika mówi dokładnie odwrotnie. Najpierw kont wtrysku a potem odpalaj. Sprawdź czy nie zgubiłeś klina i czy nie obraca ci się cała pompa zmieniają za każdym razem kont wtrysku.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200 Dzisiaj, 19:24
  •  

#13 Share Damian6553

Damian6553

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 czerwiec 2016 - 09:17

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200 Właśnie była pompowana aż poszła ropa tym zaworkiem zwrotnym wiec uznałem, że już się odpowietrzyla. Klina nie zgubiłem. No jeszcze dzisiaj zobaczę może się uda..

Podobne tematy