Polecane posty

Krzys375    2

Witam,

Nie mogę odnaleźć podobnego tematu na forum natomiast,

w Mf255 posiadam silnik po kapitalnym remoncie 3p, podobnież jest to silnik od Ursusa c360 3p a nie oryginal Mf 255 ale to jest to samo bynajmniej tak mi się wydaje.

Problem tkwi w tym, że leci czarny dym po dodaniu gazu, puszczeniu i ponownym dodaniu gdy wejdzie na obroty jest już bardzo mały ale jest.

Ładnie wkręca się na obroty. Dodam że silnik ma po remoncie ok 10 mth

Jak ma pomóc coś mogę wrzucić nagranie wideo.

Bardzo proszę o pomoc nie chciał bym zakatować tego silnika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Po co na siłę szukać problemu ? Daj mu się dotrzeć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    2

Nie tyle co szukam problemu co nie chcę go zmarnować. Czekać do tych 50-60 mth i nic nie myśleć narazie?

50-60 mth większość osób dociera silnik czy jestem w błędzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

A według ciebie to jaki ma ten dym być????? czerwony ? zielony? pomarańczowy czy zółty ???? masz wszystko dobrze a szukasz problemu i piszesz tu jakieś brednie o katowaniu silnika. jak  zrobisz te 50 mth z jako takim obciążeniem to wtedy napisz cos poradzimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie ma co radzić.  Czarny dym był i zawsze będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    9

jeśli silnik jest dobrze zrobiony to po remoncie pierwsze motogodziny musi kopcic na czarno. te wszystkie smary muszą się wypalić. I późno już dymu nie będzie. Chyba ze źle zrobiony to będzie. I przy dodaniu gazu każdy zakopci. tyle ze perkinsy z 3p trochę mniej jak 360 czy inne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2345

jeśli silnik jest dobrze zrobiony to po remoncie pierwsze motogodziny musi kopcic na czarno. te wszystkie smary muszą się wypalić. I późno już dymu nie będzie. Chyba ze źle zrobiony to będzie. I przy dodaniu gazu każdy zakopci. tyle ze perkinsy z 3p trochę mniej jak 360 czy inne

o i całą prawda mój znajomy mówi że jak c 360 czy stare zetory nie dymia to nie jadą i wtedy trzeba szukać problemów


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    9

nawet Nowy traktor zadymi jak się gwałtownie doda gazu. A później dym powinien być nie widoczny, chyba ze silnik ma za ciężko to kopci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    2

Pompa była prawdopodobnie ustawiana - tak twierdzi sprzedający. Kupiłem silnik z pompą. Dymi także jak ma ciężko ale to już cały czas jest czarno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    408

To doszukiwalbym sie przyczyny w układzie wtryskowym.. Zaden silnik po naprawie glownej nie bedzie dymil na czarno, bo jakies "brudy muszą sie wypalic". Brednie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk09091995    128

jeżeli dym jest w silniku czarny to znaczy że jest brak powietrza lub może być paliwo źle rozpylone do spalania więc radzę zajrzeć do filtra powietrza lub czy wytryskiwacze nie leją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak napisałem że tłoki są s czubkiem od 235 i będzie dymił.W 235 jest mniejsza dawka paliwa i nie widać kopcenia a 255 jest większa i widać jak kopci.Nie wpływa to na jakość i spalanie paliwa ale jest widoczne kopcenie z wydechu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubog    0

jestem ze slowacii u mam kupjone tloky z polski mf3 do silnika D2.500 taky jak 3.152 bez czupka, (byly w silniku s czupkem), znaczy komora spalania jest wieksza bedze s tym problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    6
Dnia 8.06.2016 o 22:04, balcerek1 napisał:

Jak napisałem że tłoki są s czubkiem od 235 i będzie dymił.W 235 jest mniejsza dawka paliwa i nie widać kopcenia a 255 jest większa i widać jak kopci.Nie wpływa to na jakość i spalanie paliwa ale jest widoczne kopcenie z wydechu.

Czym się różnią te tłoki z czubkiem od tego  bez czubka. Czyli do MF 255 mają być tłoki bez czubka by nie kopcił tak?

Zamontowanie tłoków bez czubka do MF 235 będzie miało jakieś negatywne skutki czy po prostu będzie więcej powietrza w komorze spalania?

Dnia 12.03.2017 o 16:30, lubog napisał:

jestem ze slowacii u mam kupjone tloky z polski mf3 do silnika D2.500 taky jak 3.152 bez czupka, (byly w silniku s czupkem), znaczy komora spalania jest wieksza bedze s tym problem?

Będzie czystsze spalanie?

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj