Krzys375

Przełącznik kierunkowskazów podłączenie

Polecane posty

peewee1984    91

Podaj oznaczenia z tego przelacznika bo na tym zdjeciu niewiele widac. Wlacza tylko kierunkowskazy czy ma tez inne funkcje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Opcje są dwie: przełącznik jest oznaczony, więc zajrzyj do normy DIN 72552 i wszystko będziesz wiedział, lub jeżeli nadal nie będziesz wiedział to wezwij fachowca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Powinno być L, R i 49a
L do lewej lampy
R do prawej
49a do przerywacza. Jaki masz przerywacz? Elektroniczny czy zwykly? Plastikowa skrzynka na kilka pinów czy taki metalowy na 2 lub 3 wsowki? Do jakiego sprzętu chcesz to instalowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jaki ma przerywacz i do jakiego sprzętu to będzie montował nie ma żadnego znaczenia. Każdy przerywacz podłącza się tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    2

I ta długa blaszka widoczna na zdjęciu podpięta do masy tak?

Właśnie oczekiwałem odpowiedzi do czego podpiąć 49a i już wiem.

A czy plus będzie właśnie z przerywacza 49a?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

To jaki ma przerywacz i do jakiego sprzętu to będzie montował nie ma żadnego znaczenia. Każdy przerywacz podłącza się tak samo.

Tu sie z toba niezgodze, jesli ciagnik wyposazony jest w swiatla awaryjne to i sposob podlaczenia jest bardziej skomplikowany.

 

Plus bedzie z przerywacza, po wlaczeniu kierunkowskazu obwod sie zamknie i prad bedzie przerywany co spowoduje prawidlowe dzialanie kierunlowskazu. W zasadzie przelacznik nie wymaga masy, chyba ze jest w nim jakas kontrolka. Wowczas mase podlaczasz pod zacisk 31,jesli takowy sie tam znajduje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    2

Oznaczenie 49a jest z przerywacza które też jest oznaczone 49a o to mi właśnie chodziło. Nie mam oznaczenia L widocznie w fabryce się pomylili przy pinie do którego jest lewy kierunkowskaz nie ma żadnego oznaczenia

Dziękuję bardzo za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caros2    1

A jak podłączyć przełącznik 6 pinowy z oznaczeniem pinów 1,2,3,4,5,6?c87c8160492bb9977c0d98ced8e2.jpg.8e4a0a4553134688f563e1c3b5d3f9cf.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caros2 napisał:

A jak podłączyć przełącznik 6 pinowy z oznaczeniem pinów 1,2,3,4,5,6?

Dziś taki wrzuciłem do swojej c330 z racji, że w starym przełączniku urwał mi się języczek od sterowania kierunkami i podłączyłem to tak. pod złącze oznaczone nr 1 podłączyłem przewód od przerywacza, pod 3 podpiąłem przewód idący do prawego kierunkowskazu natomiast do wsuwki nr 5 podłączyłem lewy kierunkowskaz. Działa poprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj