Polecane posty

hus2431    0

Jakiś czas temu przy moim ursusie c385 zatarł się silnik i wpadłem na pomysł żeby zamiast oryginalnego silnika wsadzić 4 cylindrowego perkinsa więc moje pytanie brzmi czy jest możliwość takiej przeróbki i czy wgl się to opłaca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest możliwość wsadzenia nawet SW 400, tylko po co? Zrobić remont i po problemie zamiast cudować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hus2431    0

Chciałbym wymienić silnik ze względu na spalanie ta sama moc a spalanie zauważalnie mniejsze.. Wydaje mi się że to dobry pomysł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Jak już to wolnossącą szóstkę tak jak w 3110, spalanie spadnie w lżejszych pracach a i w cięższych będzie sobie lepiej radził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hus2431    0

Mocniejszy silnik nie jest mi potrzebny bo mam ursusa 1224 a c385 służy mi jako ciągnik pomocniczy i te 70-80 km mi wystarcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    104

To już lepiej wyremontuj ten silnik... po kapitalnym będzie nie wiele palił co i 4 perkins... 8 tyś i wiesz czym jeździsz.. a tu kupisz za np 5tyś silnik ale nie wiadomo co będzie z nim...


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

weź to sprzedaj w cholera a kup se normalny traktor z perkinsem bo to co chcesz zrobić to rzeźba a suma sumarum i tak nie będzie czym robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek11    28

Lepiej nie kombinować z silnikiem u nas tak zrobił w Zatorze 7245 założył perkinsa i miał być mocniejszy a jest słabszy. Silnik jest zdrowy ale przełożenie z silnika na skrzynie się zmieniło i już lipa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Co Ty pleciesz, jak mogło się przełożenie zmienić przez samą zmianę silnika? Jaki perkins został założony? Może jakiś 55-60-konny z jakiegoś starego kombajnu i dla tego słabszy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Haha silnik zmienił przełożenie w skrzyni  :lol:   Pewnie dla tego że jest słabszy może ma swój moment ale na wyższych obrotach niż co było na fabrycznym  lub słabsza moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hus2431    0

Jak bym miał na to pieniądze to bym się nawet nie zastanawiał z kupnem nowej maszyny ale jak na razie muszę kombinować...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszPrzyby    21

z tym przełożeniem koledze pewnie chodziło że Perkins w macierzystym miejscu miał na skrzyni czy tam reduktorach inne przełożenia. Przeciez moc mocy nie równa, raz jest mierzona z kół raz z wom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Tak , ale te silniki mają praktycznie identyczne obroty mocy max a perkins nawet ma max moment obrotowy przy niższych więc nic nie powinno się zmienić, po prostu perkins miał mniej koni i tyle albo zetora skrzynia zabiera tyle mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Jakiś czas temu przy moim ursusie c385 zatarł się silnik i wpadłem na pomysł żeby zamiast oryginalnego silnika wsadzić 4 cylindrowego perkinsa więc moje pytanie brzmi czy jest możliwość takiej przeróbki i czy wgl się to opłaca?

Spalanie 4 cylindrowego perkinsa jest o wiele mniejsze ale różnica w paliwie zwróci Ci się po bardzo długich latach. Musisz dorabiać łącznik silnika ze skrzynią, wałek, mocowanie silnika, instalację hydrauliczną, przód, instalację elektryczną, paliwową i jeszcze kupę rzeczy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Nie przesadzaj, przecież przeróbka nie będzie kosztować nie wiadomo ile a przy oszczędności ok 2 litrów na godz zwróci się szybko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Nie przesadzaj, przecież przeróbka nie będzie kosztować nie wiadomo ile a przy oszczędności ok 2 litrów na godz zwróci się szybko 

A jaka to kwota? Sam łącznik silnika ze skrzynią będzie kosztował z 1000 zł najmarniej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    5

Widzę że tu wypowiadali się sami spece.

Chce 4 perkinsa - jego sprawa.

Potrzebny ci silnik A.4.248 z kombajnu - miały 0d 75 do 80 km.

Flansza od Ursusa 3110, można założyć oryginalne koło zamachowe od c-385 tylko trzeba  nowe otwory nawiercać- sprawdzałem działa - lub koło zamachowe  od  c-3110.

nie ma zmiany pomp - c-385 nie ma pomp na silniku- tylko w skrzyni.

Czy to dobre rozwiązanie - uważam że kiepskie.

Zgadzam się zę 6 garów perkins jak w 3110 lest lepszy - a pali max 8 litrów w ciężkiej robocie - wiem bo mam C-3110.

Wiem że temat stary ale może ktoś będzie go jeszcze odkopywał.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    5

tak ale to już inny typ silnika i inne sprzęgło

IMG_20191201_204258.jpg

IMG_20191201_204306.jpg

Edytowano przez wenicjusz
Znalezione zdjęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez podnośnik123
      Witam, mam problem z podnósnikiem w ursusie c 385. Gdy podniose ramiona na maxa pompa podnośnika cały czas pracuje a wąż dochodzący do pompy jest mega napiety. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj