Zaloguj się, aby obserwować  
Marcin91

Przełączniki w Zetorze

Polecane posty

Marcin91    286

Witam... Mam kilka przełączników w swoim Zetorze 12111, które nie wiem do czego służą... Mianowicie: jeden znajduje się pomiędzy stacyjką a starterem, drugi tuż nad bezpiecznikami z lewej strony, a trzeci z prawej strony też nad bezpiecznikami, ale bliżej pulpitu z zegarami... Jeżeli ktoś wie, do czego one służą to niech się wypowie... :)


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

zrób zdjęcia i zaznacz o co Ci chodzi bo po takim opisie można się pogubić i podać nie ten przycisk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak zrobisz zdjęcia to będe bardziej wiedział, bo to chyba to samo co w Zetorze 8045....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

http://www.agrofoto.pl/forum/Zetor-12111-image53882.html

 

Link do zdjęcia... Przełączniki są otoczone białym kolorem...

 

2 przełączniki już rozszyfrowałem od czego są... Ale nadal nie wiem do czego służy przełącznik po lewej stronie i na górze, którego nie ma na zdjęciu [znajduje się on powyżej wszystkich przełączników od wycieraczek i dmuchawy]... Jak ktoś wie niech napisze...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Tem po lewej na dole jest chyba do opuszczania rolety na chlodnicy...ale nie jestem w 100% pewny...

W wiekszosci tych ciagnikow zrywala sie linka od tego i poprostu to nie dziala....

A tamte mogo byc od jakis swiatel moze....a dlugo masz tego zetora??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286
Tem po lewej na dole jest chyba do opuszczania rolety na chlodnicy...ale nie jestem w 100% pewny...

W wiekszosci tych ciagnikow zrywala sie linka od tego i poprostu to nie dziala....

A tamte mogo byc od jakis swiatel moze....a dlugo masz tego zetora??

 

No już od grudnia, ale teraz dopiero się za niego wzięłem, bo wcześniej było zimno i nie za bardzo miałem czas... Tzn ta linka jest chyba sprawna, bo jak ją wyciągam to słychać tak jakby się coś tam w środku przestawiało... A ten u góry po lewej stronie przy dachu od czego jest???


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Pod dachem????

hmmmm....

A przyjżyj sie dokladnie ciagnikowi...moze kiedys mial on jakies dodatkowe swiatla (może miał koguta)lub cos innego, ale zostalo to zdemontowane i tylko przycisk sie po tym zostal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286
Pod dachem????

hmmmm....

A przyjżyj sie dokladnie ciagnikowi...moze kiedys mial on jakies dodatkowe swiatla (może miał koguta)lub cos innego, ale zostalo to zdemontowane i tylko przycisk sie po tym zostal

 

Od koguta mam włącznik oddzielny... Ten włącznik znajduje się jak siedzi się na siedzeniu i jest panel po lewej stronie na górze z przełącznikami to zaraz nad nimi i właśnie tak przypuszczam, że mógłby być montowany do czegoś kto sam tam sobie coś wymyślił i zamontował... Ale pewny nie jestem dlatego się pytam...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

No tak też myślalem ze to ktos wymyslil cos dodadkowego..i pewnie nie spelnilo to jego oczekiwan i to zdemontowal a przelacznik zostal...

W moim ZTS-ie tez mialem jeden wolny przełącznik no i użyłem ich do włączania dodatkowych halogenów ktore wmontowałem nad migaczami...super sprawa takie cos i nie droga....bo kosztowalo mnie to jakies ok 65zł a dzieki temu mam super widocznosc i moge robic cala noc:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

A jeszcze mam takie pytanie: Do czego jest w kabinie z tyłu po prawej stronie zbiorniczek i gdzie może się znajdować przełącznik do klaksonu??? Bo nie mogę dojść do czego tam przewody z niego dochodzą... Bo do spryskiwaczy mam przy chłodnicy, z przodu między kabiną a silnikiem prawdopodobnie do płynu hamulcowego, a ten w kabinie nie wiem do czego jest... Jeżeli ktoś wie to niech napisze...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Ten zniorniczek kolo kabiny zaraz przed przednia szyba jest to zbiornik do sprzegla!!ale leje sie w niego plyn hamulcowy...bo taki tam trzeba....

No a ten zbiornik w kabinie to nie hest czasem do spryskiwaczy na wode?? ja mam taki akurat calkiem z przodu pod maska kolo filtra...Pytaj jak cos:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286
Ten zniorniczek kolo kabiny zaraz przed przednia szyba jest to zbiornik do sprzegla!!ale leje sie w niego plyn hamulcowy...bo taki tam trzeba....

No a ten zbiornik w kabinie to nie hest czasem do spryskiwaczy na wode?? ja mam taki akurat calkiem z przodu pod maska kolo filtra...Pytaj jak cos:D

 

No właśnie ja mam z przodu pod maską koło filtra powietrza ten zbiorniczek... Ale z tego co się dojrzałem, to z tego zbiorniczka idzie przewód tylko do spryskiwacza do przedniej szyby, więc ten w środku mógłby być do spryskiwacza do tylnej szyby??? To do czego służy ten zbiorniczek przy szybie skoro jest do sprzęgła, ale leje się tam płyn hamulcowy???


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

No bo w sprzegle sa 2 wysprzegliki...no i (ja to wymienialem kiedys wiec wiem jak wygkada) tam jes taki jakbt rloczek czy cos no i to nie jest na olej tylko na plyn hamulcowy....Jak nie bedziesz mial plynu to nie bedzie dzialac sprzeglo....

hmmm ja wiem o co w tym chodzi ale nie wiem jak ci to wytlumaczyc...poprosrtu sprzeglo nie jest na jakis pret tylko na plyn hamulcowy...nie wciskasz sprzegla i nie dziala ten pret (cos jak np w c360) tylko sprzeglo jest polaczone wezami...takie chydrauliczne sprzeglo...troche to pomotalem...ale jak cos to pytaj..nie wiem jak to dokladniej powiedziec...poprostu sprawdzaj czy masz plyn bo jak ci sie skaczy to zostaniesz bez sprzegla...bedzie sie tak lekko wciskac i nie bedzie dzialac...mi pękł wąż na polu jak gruberowalem i sprzeglo wysiadlo i przy okazji 1 wysprzeglik..ale ze rozbieralem to wymienilem 2:D za jednym razem....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Przyglądałem się trochę temu zbiorniczkowi i zaważyłem, że płynu tam nie ma, bo przewód wychodzący od dołu jest mocno zagięty [jak dalej patrzyłem pęknięty]... Ale ciągnik jeździ do tej pory i na razie nic się nie dzieje... A i ile oleju hydraulicznego do podnośnika wchodzi??? Bo jak podnosiłem agregat to szarpało, a jak opuściłem to nie mogłem podnieść... Więc podejrzewam, że jest go tam znikoma ilość, bo po godzinie podnośnik i wywrot normalnie działał... Dodam, że podnośnik ma siłownik wspomagający...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Właśnie trochę mi się wydawało to niemożliwe, bo płynu nie ma, a sprzęgło normalnie bierze... A czy wie ktoś jak i czy odpowietrza się hamulce, bo nie mam obecnie płynu w zbiorniczku, a hamulce to tak raz biorą ale słabo, raz wcale i właśnie jak naleje płynu to czy trzeba będzie odpowietrzyć hamulce???


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Jak uzupełnisz płynem to się okarze, wciśnij powoli pedał hamulca i zobaczysz kiedy będzie stawiał opór. Jeżeli będzię miekko szedł to trzeba odpowietrzyć przez cylinderki. Sprawdź jeszcze czy są dobrze wyregulowane, może już są do remontu i śruby zostały wkręcone ma max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj