damian513

jaki ładowacz czołowy do zetora proxima power 95

Polecane posty

damian513    1

Witam parę miesięcy temu zakupiłem ciągnik zetor proxima power 95 z 2010 roku  i chciałbym zamontować do niego ładowacz czołowy ale jakiś z tańszej półki i dobrej jakości. W gospodarstwie pracuj do ciężkich prac ładowarka teleskopowa . Tur miał by służyć do ładowania bel na polu. Dalsze trasy po siano , ładowanie big bag z nawozem na polu czyli takie lekkie prace. Jaki ładowacz czołowy waszym zdaniem był by dobry ? A jak są te nowe tury po 10,000 tyś  to te konsole pasują do tura czy to dorabiają jak to jest dokładnie ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    8

Ile maksymalne chcesz wydać na tura? Jakieś wymagania szczególne masz do tura, np.wysokość podnoszenia? Znajomy ma na proximie tura spaw-met i nie narzeka rozwiązanie w tym ładowaczu czołowym są podobne jak w zagranicznych turach. Może jak do takich lżejszych prac to i się sprawdzi tur z niższej półki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian513    1

wymagań żadnych nie mam co do tura bo ten ładowacz żadko będzie pracował a jak będzie coś robił to za pewne lekką prace. mówią ze te tury o 10000 tys są jak plastelina czy to prawda ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    8

Nigdy nie używałem takiego tura. Ale sam sobie odpowiedz na pytanie. Z jakiego materiału musi być wykonany tur jak kosztuje 10 tys. a gdzie jeszcze cena robocizny, rozdzielacza. Wytrzymałość pewnie też będzie zależała jak kto użytkuje tura. Może wypowie się ktoś kto ma taki ładowacz. Zajrzyj tutaj  http://www.agrofoto.pl/forum/topic/91467-%C5%82adowacze-czo%C5%82owe-hydramet-seria-xtreme/?do=findComment&comment=1806401

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leopard64    2

Ja tak jak kolega wyżej polecam T229 u mnie służy już rok czasu i żadnej awarii, nic nie cieknie. W mojej okolicy są 3 takie i nikt na nie nie narzeka. Do wywożenia obornika oraz sianokiszonki wystarcza w zupełności .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Byle by TUR był krótszy niż ten oryginalny zetorowski. Jak chcesz wozić bele, ładować nawóz itp to zapewne ciągnik będzie ciągnął przyczepę, więc dobrze by było żeby szło pracować z TUR'em bez przeciwwagi.

Jeżeli chcesz zgrabny, nie toporny ładowacz, to Hydramet Extreme lub Hydrometal AT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

witam kolegów.  Jestem obecnie w trakcie kupna zetora proximy. Dealer twierdzi że należy założyć tura metal fach zeby nie utracić gwarancji. Ja się upieram przy Hydramet Extreme lub agrimet cx16. Niestety dealer straszy utratą gwarancji. mam zamiar pisać do Kalisza o oficjalne stanowisko w tej sprawie. Czy ktos mial podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    8

Jak kupowałem tura do zetora jakieś 2 lata temu to nie było mowy o żadnym innym tylko oryginalny tur zetora. A teraz widzę, że coraz więcej osób ma na tych zetorach ładowacze czołowe różnych firm. Zapytaj może innego dealera czy zakłada tura tej firmy co chcesz. Co dealer to inny obyczaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj